2013 Fitness Classic

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mites Tammelin ja Eib pystyvät enää mahtumaan CBB. Tikka voisi Tammelinin osalta vastailla, kun lihaa varmasti tulee lisää ja kireydestä ei enää montaa kiloa pois saada?

Ei Eibin tarvi edes välttis miettii enää mahtumisia cbb:hen.
Alle 70kg kehonrakennukseen vaan, ois jopa kasvuvaraakin viel parisen kiloa ;) eikä tarvi lääkkeitä!

_MG_4120.jpg

Antaa nyt miehen rauhassa kasvaa ja kehittyä, siellä on varmasti tiedossa tulevaisuuden suunnitelmat. Typeräähän se on natuna kilpailla apuja käyttävien kisaajien kanssa. Eib kun pudottelee vielä viimoset rammat rasvaa ja niiden edestä kasvattaa lihasta, loksauttaa poset kohdalleen, niin oksat pois! Siinä on vaikea muiden pysyä matkassa.

Omaan silmään ainankin sattui ja hyvin. Kiree ja muutenkin hyvä paketti, jalat ihan omassa luokassaan muihin mastersseihi verrattuna ja vie muita muutenkin aika mennen tullen.

Tosta kireydestä ku on paljon hypetystä et cbb: stä kireimmät kisaajat, niin onko kukaan huomioinut masters 40v +90 voittajaa marko lampista num.36 omaan silmään ainakin sika kiree..?

800_3841.jpg

Antaa nyt miehen rauhassa kasvaa ja kehittyä, siellä on varmasti tiedossa tulevaisuuden suunnitelmat. Typeräähän se on natuna kilpailla apuja käyttävien kisaajien kanssa. Eib kun pudottelee vielä viimoset rammat rasvaa ja niiden edestä kasvattaa lihasta, loksauttaa poset kohdalleen, niin oksat pois! Siinä on vaikea muiden pysyä matkassa.

Ei se typerää ole jos pystyy voitamaan ne apuja käyttävät...
Koitin aiempaan viestiin liittää kuvan viime syksyn alle 70kg kisaajista, mut ei jostain syystä onnistunut.
Jokainen voi ite käydä kattomassa ja kuvitella Eibin siihen viereen vähän tiukempana ja noin 3kg isompana. :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
On se kiva kun bodyssa kilpaillaan narut perseessä ja tuossa fysikassa housuissa jotka oon katkaistu polven alta, kyllä on nykymuoti ihmeellistä ja oikeita uikkareita tai lyhyitä sortseja pidetään omituisina.

Itse olin 80-luvulla parikymppinen ja molemmille olisi naurettu vatsat kippurassa, toivottavasti tulevat vuosikymmenet tuovat jotain tolkkua tuohonkin.
Kumpiakaan en laittaisi jalkaani.

IMG_1498copy.jpg
97848d1365945436t-2013-fitness-classic-800_4222.jpg

Lampinen oli kyllä elämänsä kunnossa ja soisi lähtevän yleiseen sm-kisaan syksyllä.

Taisin istua herran lähipiirin edessä katsomossa, josta voiton julistuksen jälkeen huokaistiin 'noniin, loistavaa, nyt voi sitten lopettaa jo.' En ole 100% varma mutta lähestulkoon.

Ei se typerää ole jos pystyy voitamaan ne apuja käyttävät...
Koitin aiempaan viestiin liittää kuvan viime syksyn alle 70kg kisaajista, mut ei jostain syystä onnistunut.
Jokainen voi ite käydä kattomassa ja kuvitella Eibin siihen viereen vähän tiukempana ja noin 3kg isompana. :)

Paitsi että ihan sivuhuomiona seiskakymppi poistettiin tälle vuodelle mukamas liian pienen osallistujamäärän vuoksi, liekö sitten oli tarvetta saada esim tuo yksi sarja lisää missikisoja niin jostain piti karsia :) No, eipä tuohon nyt niin kamalan paljon lisää pihviä tarvitse että kehtaa mennä tuolla pituudella alta kasiin. Oma veikkaukseni on että sinne menee jatkossa monikin reilusti alle 80 painava jäbä..

On se kiva kun bodyssa kilpaillaan narut perseessä ja tuossa fysikassa housuissa jotka oon katkaistu polven alta, kyllä on nykymuoti ihmeellistä ja oikeita uikkareita tai lyhyitä sortseja pidetään omituisina.

Itse olin 80-luvulla parikymppinen ja molemmille olisi naurettu vatsat kippurassa, toivottavasti tulevat vuosikymmenet tuovat jotain tolkkua tuohonkin.
Kumpiakaan en laittaisi jalkaani.]

"Every generation laughs at the old fashions, but follows religiously the new."
Henry David Thoreau, "Walden", 1854

Ilmeisesti pätee molempiin suuntiin ;)

Fitness vapareita kellään? Harmillista kun ei edes kuvia vapareista tahdo löytyä...saati sitten videoklippejä :(

Kumpiakaan en laittaisi jalkaani.

CiM7zvnswkeJ-9FAYnwwsA2.webp

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom