Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Monesko Toni Vierikko oli cbb. -180 sarjassa?
Kiitos paljon! Näköjään on muitakin MGS faneja. :DPerusPekka sanoi:NGV:n vapari oli kyllä helvetin hieno, musiikit <3
On se kiva kun bodyssa kilpaillaan narut perseessä ja tuossa fysikassa housuissa jotka oon katkaistu polven alta, kyllä on nykymuoti ihmeellistä ja oikeita uikkareita tai lyhyitä sortseja pidetään omituisina.
Itse olin 80-luvulla parikymppinen ja molemmille olisi naurettu vatsat kippurassa, toivottavasti tulevat vuosikymmenet tuovat jotain tolkkua tuohonkin.
Kumpiakaan en laittaisi jalkaani.
Eibbi nyt ei enää mahdu CBB. Järkevintä kehityksenkannalta onkin katsella tulevaisuutta avoimin mielin.
Antti_79 sanoi:Eibbi nyt ei enää mahdu CBB. Järkevintä kehityksenkannalta onkin katsella tulevaisuutta avoimin mielin.
No katsos vaikkapa Peteriä ja mieti, minkälainen kaveri sinne painorajoihin mahtuu kun mennään tuolla kansainvälisellä tasolla.
Jonkin verran saa vielä lihasta takoa.
Tässä pari kuvaa viime vuoden CBB MM-kisasta -168cm sarjasta.
Tuohon kv-kireyteen kun vetää ja tyhjää kunnolla punnitukseen, niin kyllä Pekkaan saa vielä kilon jos toisenkin CBB rajoihin mahtumaan.
Lähde: http://maxximum-portal.com/forum/viewtopic.php?f=286&t=30959
Siis mitä perkelettä? Tauski noussu lavalle. Tais hakee Ghanasta bodirusketukset valmiiksi.