2013 Fitness Classic

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Käsittämöntä, miten koko kisojen kirein kilpailija tuli CBB junioreista, eli Tammelin. Jampan ensimmäiset kisat ja pääsee heti kireämmäksi, kuin esimerkiksi Kuronen tai Hulkki ikinä.

Kyllä ainakin kolmannesta rivistä katsottuna eniten kireydellä säväytti Bodauksen Masters 40v -90kg voittaja Jukka Virta.. Hienossa kunnossa ja varsinkin reisissä hullu erottuvuus

Joo bodarit saa kiristellä mun puolesta vaikka pirillä, mutta cbb ukkeleita vissiin ihan jopa testataan.. (you dumb as hell)

Eipä se mikään salaisuus ole että suoraselkäisimmätkin cbb-kisaajat käyttävät/voivat käyttää efeä kiristelyn tukemisessa, ei nimittäin ole kielletty harjoituskaudella/kilpailun ulkopuolella. Ja tunnetusti on toimiva fat burneri. :face:

Eipä se mikään salaisuus ole että suoraselkäisimmätkin cbb-kisaajat käyttävät/voivat käyttää efeä kiristelyn tukemisessa, ei nimittäin ole kielletty harjoituskaudella/kilpailun ulkopuolella. Ja tunnetusti on toimiva fat burneri. :face:

Ai efe olisi parempi rasvanpolttoon kuin tyroxiini, hih hih :face:

Edit: ja efedriinikö ei muka ole kielletty :wtf:

Tosta kireydestä ku on paljon hypetystä et cbb: stä kireimmät kisaajat, niin onko kukaan huomioinut masters 40v +90 voittajaa marko lampista num.36 omaan silmään ainakin sika kiree..?

Olipa taas niin helvetinmoista tonttuilua Kultsan lippuluukulla ettei mitään rajaa :curs: Oma lipunosto ei tuottanut kyl mitään nikotteluja kun löin tasarahan pöytään ja sain samantien rannekkeen käteen, mut siihen mennessä olin värjätellyt ulkona tihkusateessa, koleassa säässä ja vetoisessa tuulikaapissa jo liki tunnin ajan ja siihen mennessä oli cbb-junnut jo häipynet lavalta ja v*tutti kohtalaisesti kun tulin paikalle nimenomaan Eibin suoritusta seuraamaan - En tiedä mikä siinä oli niin helvetin vaikeaa, mut jono mateli aivan uskomattoman hitaasti eteenpäin ja seisoi välillä täysin paikallaan kymmenkin minuuttia kerrallaan eikä lippuluukulta myyty mun nähdäkseni tällaisen seisokin aikana tiketin tikettiä..

Tosta kireydestä ku on paljon hypetystä et cbb: stä kireimmät kisaajat, niin onko kukaan huomioinut masters 40v +90 voittajaa marko lampista num.36 omaan silmään ainakin sika kiree..?

Joo, just katselin serkkumiehen kuvia. :)

Todella kireeseen kuntoon on itsensä virittänyt.

Jöllillä lihaa riittää, mutta kireys ei lähelläkään samaa luokkaa Markon kanssa. Ja kun muita kuvia katselee, niin kehon mallikin on Markolla hyvä: tykinkuulaolkapäät, kapea vyotärö ja hyvät sviipit reisissä.

800_3865.jpg

Käsittämöntä, miten koko kisojen kirein kilpailija tuli CBB junioreista, eli Tammelin. Jampan ensimmäiset kisat ja pääsee heti kireämmäksi, kuin esimerkiksi Kuronen tai Hulkki ikinä.

Täytyy antaa täysi kunnia tehdystä työstä, mutta tuolla Tammelinin tyttöystävän bloqissa oli maininta, että Anton on kärsinyt esim kipirauhas-ongelmista, joten tiedä sitten onko kaverilla lääkärin määräämää tyroxsiiniä helppinä kiristelyssä.. (spekulaatiota)

Eipä se mikään salaisuus ole että suoraselkäisimmätkin cbb-kisaajat käyttävät/voivat käyttää efeä kiristelyn tukemisessa, ei nimittäin ole kielletty harjoituskaudella/kilpailun ulkopuolella. Ja tunnetusti on toimiva fat burneri.

Mitään ylimääräisiä kemiallisia apuja ei ollut käytössä.

Mutta mitä lahjakkuuteen rasvanpolton suhteen ja työmotivaatioon tulee niin Tammelin on aivan omaa luokaansa. Olen motivoituneita CBB kavereita valmentanut ennenkin, mutta Antton... huh huh. Vaikka itse sanonkin niin odotukset on korkealla tämän nuoren miehen suhteen. Ensin EM kisat alta pois ja sitten lisää massaa. Tästä kaverista kuullaan vielä tulevaisuudessa.

Joku kyseli kisapainoa, niin se oli 90-91kg välillä. Pituus 188cm joten ylimääräistä rajoihin ei juuri jäänyt.

Ja mitä junnu CBB:n lopputulokseen Anttonin ja Pekan välillä tulee niin siinähän oli yhden pisteen ero. Eli olisi voinut mennä miten päin vaan eikä mitään oikeusmurhaa olisi tapahtunut, mutta tällä kertaa (Anttonin onneksi) näin päin. Kummallakin oli omat vahvat ja heikot puolensa.

Molemmille nuorille miehille isot onnittelut... minä aikanakin olen kateellinen molemmille kun tuossa iässä olllaan jo noin kovassa kunnossa :)

alle 180cm cbb oli taso hyvä
800_3731.jpg

Ei ainoastaan 2 ekan kohdalla vaan muutki kaverit lihaisia ja kunnossa. Hyvä! Kuvia katsellessa niin Kuronen ihan oikeutettu voittaja, massaa on vain rutkasti enemmän.

Totta puhut! Kovannäköistä äijää lauteilla. Kyllä Jatkis on myös äärimmäisen kova ja malli mielestäni ehdottomasti parempi kuin Kurosella. Kuronen oli valitettavasti vähän löysä, mutta yleismassa todella kova ja hanskat aivan suvereenit Suomessa ja varmasti kansainvälisestikin aivan huipputasoa. On kyllä kehittynyt laji aivan hemmetisti ja alkaa olemaan huiman näköistä kaveria Suomessakin. Ja kun junnuissa vielä taso on kovempaa kuin ennen yleisessä niin alkaa olla jo vaikea motivoida itseään tuonne lavalle. Henk.koht suosikit CBB:ssä Kuronen, Eibbi ja Jatkuvuus. Kotipohjalla on mielestäni kovin potentiaali kehittyä ja jotenkin toivoisinkin hänen siirtyvän "oikeaan" kehonrakennukseen mahd pian.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jatkan itkemistäni. Hulkki oli nyt oikeutettu voittoon, mutta kun otetaan mietitään hänen työ määränsä, minkä oletan, niin kunto ei ole häävi. Turpaan tulee lähiaikoina, jos ei ala hankkimaan lihaa. Ja vuosiin ei ole tapahtunut mitään. Sillä määrällä mitä mies satsaa lajiin, vaikkakin oli natu, niin se pitäisi näkyä. Kymmenottelu on eri laji ku cbb tai kehonrakennus.

Muita oikeusmurhia oli Tarkiaisen jäänti kolmanneksi. Ainakin kakkonen olisi pitänyt olla. Raution ei voi mitenkään mennä ohi, tosin kaikki tuomarikaverit oli auttamassa.

Pahin virhe oli Hasselin voitto. Niin löysällä perseellä ei voi voittaa. Nimi painoi taas :( joku kolmas korkeintaan olisi ollut oikea sijoitus.

Itse ainakin käsissä huomaan hulkilla selvää edistymistä kun vertaa vuosien takaisiin kuntoihin. Syliväli +190, ja käsistä alkaa muotoja löytyä jo niissäkin asennoissa, joissa kädet eivät ole koukistettuina. Eiköhän niihin lapasiin ole senttejä tullut useampi parin vuoden sisään. Tai sitten tämä on vaan harhakuvitelmaa, jos muut eivät ole samaa huomanneet :)

Mutta mitä lahjakkuuteen rasvanpolton suhteen ja työmotivaatioon tulee niin Tammelin on aivan omaa luokaansa. Olen motivoituneita CBB kavereita valmentanut ennenkin, mutta Antton... huh huh. Vaikka itse sanonkin niin odotukset on korkealla tämän nuoren miehen suhteen. Ensin EM kisat alta pois ja sitten lisää massaa. Tästä kaverista kuullaan vielä tulevaisuudessa.

Joku kyseli kisapainoa, niin se oli 90-91kg välillä. Pituus 188cm joten ylimääräistä rajoihin ei juuri jäänyt.

Ja mitä junnu CBB:n lopputulokseen Anttonin ja Pekan välillä tulee niin siinähän oli yhden pisteen ero. Eli olisi voinut mennä miten päin vaan eikä mitään oikeusmurhaa olisi tapahtunut, mutta tällä kertaa (Anttonin onneksi) näin päin. Kummallakin oli omat vahvat ja heikot puolensa.

Molemmille nuorille miehille isot onnittelut... minä aikanakin olen kateellinen molemmille kun tuossa iässä olllaan jo noin kovassa kunnossa :)

Hyvin löysit sanat jotka minäkin olen halunnut sanoa.

Nettispekulointi on hyvä lopettaa tähän postiin. Parempi voitti ja täts it. :) Kiitos!!

Paskat kisat muutenkin, tylsää. Ja nyt kun on itketty lipuista ym. Niin pari neuvoa!!! Jos haluatte nähdä syksyn kisat, niin tilatkaa liput huomenna. Liput on sitten jo varmasti. Ja liput kulttuuritalolle oli about 40€, niin eikö istuun johonkin vitun lätkäpeliin, siis yhteen peliin maksa samaa luokkaa?

Nää lajit on aika vitun tyhmiä, MUN mielestäni. Olen ollut mukana n. 21 vuotta ja alan häpeen kaikkia vuosiani. Kehonrakentajat vetää kaikki vitun lääkkeet ja kuolee keskimäärin 50v. ja cbb äijät on ihan lihattomia, paitsi joku kuronen. Bikinifitness alkaa oleen ainoo laji jota jaksaa seurata ammattilaiskehonrakennuksen kanssa.

Paskat kisat muutenkin, tylsää. Ja nyt kun on itketty lipuista ym. Niin pari neuvoa!!! Jos haluatte nähdä syksyn kisat, niin tilatkaa liput huomenna. Liput on sitten jo varmasti. Ja liput kulttuuritalolle oli about 40€, niin eikö istuun johonkin vitun lätkäpeliin, siis yhteen peliin maksa samaa luokkaa?

Nää lajit on aika vitun tyhmiä, MUN mielestäni. Olen ollut mukana n. 21 vuotta ja alan häpeen kaikkia vuosiani. Kehonrakentajat vetää kaikki vitun lääkkeet ja kuolee keskimäärin 50v. ja cbb äijät on ihan lihattomia, paitsi joku kuronen. Bikinifitness alkaa oleen ainoo laji jota jaksaa seurata ammattilaiskehonrakennuksen kanssa.

Huomaan, että korostat kyseessä olevan vain oma mielipiteesi. Silti pakko ihmetellä kommentteja CBB-äijien lihattomuudesta. Kuronen tosiaan lienee massiivisin, mutta muutenkin varsinkin alle 180cm sarjassa oli mielestäni kaverit keränneet kunnioitettavia määriä lihaa ja oletettavasti ainakin suuren osan naturaalina. Myös junnupuolella todella positiivisia yllätyksiä Eibin lisäksi. Laji kehittyy mielestäni todella hienosti kokoajan ja kovempia ukkoja tulee koko ajan, yhä useammalla on vaikeuksia mahtua painorajoihin. Mutta sulla on selkeästi eri käsitys lihaksikkaasta kropasta kuin meikäläisellä, eikä siinä mitään.

Jatkan itkemistäni. Hulkki oli nyt oikeutettu voittoon, mutta kun otetaan mietitään hänen työ määränsä, minkä oletan, niin kunto ei ole häävi. Turpaan tulee lähiaikoina, jos ei ala hankkimaan lihaa. Ja vuosiin ei ole tapahtunut mitään. Sillä määrällä mitä mies satsaa lajiin, vaikkakin oli natu, niin se pitäisi näkyä. Kymmenottelu on eri laji ku cbb tai kehonrakennus.

.

Siitä onko lähivuosina tapahtunut suuria muutoksia voidaan olla montaa mieltä. Omasta mielestänikään kehitys ei ole enää ollut kummoista, mutta mitä sitten? Mies tuntuu elävän ja hengittävän tätä hommaa koko sydämellään ja ajatus siitä, että Hulkki lopettaisi nämä touhut tuntuisi täysin absurdilta. Mies kuitenkin kilpailee melko paljon ja tuntuu nauttivan tekemisestään niin paljon kuin vain voi. Uskon, että Hulkki jatkaa tätä hommaa vaikka sijoitukset tippuisivatkin. Legenda miehestä kuitenkin jää CBB-kulttuuriin ja on ollut varmasti 2000-luvun suurin innoittaja aloitteleville ja kauemminkin treenanneille. Paljon on mies tehnyt lajin eteen. Itse uskon, että tulemme vielä näkemään superviimeistellyn, omia heikkouksiaan selkeästi paranteneen Utti Hietalan lavalla joku kaunis kerta.

Muita oikeusmurhia oli Tarkiaisen jäänti kolmanneksi. Ainakin kakkonen olisi pitänyt olla. Raution ei voi mitenkään mennä ohi, tosin kaikki tuomarikaverit oli auttamassa.

Pahin virhe oli Hasselin voitto. Niin löysällä perseellä ei voi voittaa. Nimi painoi taas :( joku kolmas korkeintaan olisi ollut oikea sijoitus.

Aina dissataan sitä, että Hulkki ei ole kehittynyt, niin mites nämä muut pitkään kisanneet CBB ukot? Esimerkiksi Heikkinen, Suosaari ja Passila. Eihän nuokaan ukot ole kehittyneet vuosiin mihinkään.

Aina dissataan sitä, että Hulkki ei ole kehittynyt, niin mites nämä muut pitkään kisanneet CBB ukot? Esimerkiksi Heikkinen, Suosaari ja Passila. Eihän nuokaan ukot ole kehittyneet vuosiin mihinkään.

Heikkinen oli saanut lisää lihasta viimekisasta n.3-4kg. Vuonna 2010 kisasi PM:ssä viimeksi. Aika hyvin kuitenkin 1kg lihasta per vuosi.

Käsittämöntä, miten koko kisojen kirein kilpailija tuli CBB junioreista, eli Tammelin.

1. Pesis ihmettelee miten KOKO KISOJEN (bikinistä, bodaukseen) kirein kilpailija on CBB-junnu.

Täytyy antaa täysi kunnia tehdystä työstä, mutta tuolla Tammelinin tyttöystävän bloqissa oli maininta, että Anton on kärsinyt esim kipirauhas-ongelmista, joten tiedä sitten onko kaverilla lääkärin määräämää tyroxsiiniä helppinä kiristelyssä.. (spekulaatiota)

2. sinä ruppeet spekuloimaan

Joo. Bodarithan tunnetusti kiristelee vaan valmariinilla ja leaderin fat burner juomilla.

3. Minä postaan asiallisesti (kuten aina), tunnettuja faktoja bodareiden viimeistelykeinoista. Bodarithan kuului tähän koko kilpailuun, jossa sitä kireyttä verrattiin.

Joo bodarit saa kiristellä mun puolesta vaikka pirillä, mutta cbb ukkeleita vissiin ihan jopa testataan..

4. sinä ruppeet taas syyttelemään kaikenlaista hävytöntä ja muutat tuon vertailujoukon cbb ukkeileihin. Ilmeisesti yllätyit, että CBB-junnujen kirein kisaaja kilpaili CBB-junnuissa ?

(you dumb ass hell)

5. Lopputuloksena: sinä tyhmä aasi helvetti. (oletin että typosit tuon yhen ässän tuolta ja luettelit vaan sanoja, sulta puuttuu nimittäin tuosta lauseesta verbi)

... mukavan loogista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom