Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiistatta pakkotoistolla on paljon asiaa kehoilusta, mutta vähintään 90% viesteistä vois olla mistä tahansa muulta 'yleistä jauhantaa' foorumilta ennemmin kuin kehonkulttuuriin keskittyneeltä sellaiselta.
Tää on jo läpää tää sun viesti, tuossa on monta ihan normaalia yleisen keskustelun ketjua, tämä ketju mukaan lukien, joka on uutinen ylipäätänsä. Ei kannata heittäytyä provokaviiviseksi ja ihan tahallaan puhua paskaa. Sulla on mielipide, mutta se on niin väärin kuin olla voi.Just olin itse laittamassa tähän listan viestiketjuista, jotka lävahti näytölle painettuani 'uudet viestit' nappulaa, ja jotka on täyttä huuhaata alusta loppuun. Lista näyttää tältä:
kauneimmat/komeimmat urheilijat
Mitä tulee edellisestä sanasta mieleen
Off-topiccia
Jatka yhdyssanaa
Vitsejä
Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi
arvaa elokuva
2 miljoonaa postia laskurissa, jee jee (Kyllä, tämäkin ketju on olemassa vain turhaa paskanjauhantaa varten
david becham esitteli lihaksikasta vartaloaan
[Sikut only] Sinkkujen pirnaukset
Salkkareiden karismaattinen peluri
Tyhmien kysymysten kerho
Mikä biisi soi päässänne juuri nyt
paljon muita ketjuja ei eka sivulle mahtunutkaan. Pelkkää skeidaa.
MUTTA viihdyttävää skeidaa. Itse en oo tältä foorumilta kehonrakennus juttuja käynyt lukemassa moneen vuoteen, mutta muuten tulee käytyä päivittäin.
Kiistatta pakkotoistolla on paljon asiaa kehoilusta, mutta vähintään 90% viesteistä vois olla mistä tahansa muulta 'yleistä jauhantaa' foorumilta ennemmin kuin kehonkulttuuriin keskittyneeltä sellaiselta.
Kai se on. Itse olen tainnut kirjoittaa noin 1-2 viestiä tämän foorumin varsinaiselle aihealueelle :DOlen Big Evilin kanssa samoilla linjoilla, että onko pakko tarkoituksella suoltaa offtopiccia?