SUPERCARB 1kg -40%

2 miljoonaa postia laskurissa, jee jee!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Nojoo, kun näyttää ihan hyvin yleistyvän noi threadit. Kohta koko yleinen täyttyy noista, ni parempi laittaa niille sit oma osio imo.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Off-topic -osio olisi ihan hyvä idea. Otetaas yleisen osio ekalta sivulta otsikoita:

Off-topiccia (säännöt pätee täällä myös)
Tyhmien kysymysten kerho
Jatka yhdyssanaa
Mitä tulee edellisestä sanasta mieleen?
Kiitos. Haluan kiittää...
Yö-thread 00:00-06:00
Paskin haju koskaan

Ok, onhan noista osassa ihan asiaakin, mutta lässyn-lässyn-osiolle olisi selkeästi tilausta. Ei noissa niinkään keskustella kuin kirjoitetaan yksi sana vuorotellen Kovaa sukseeta myöskin nautti thread, jossa piti etsiä googlen kuvahaulla kuva, jossa esiintyy joku numero, sitten taas seuraavaksi seuraava etsi samalla haulla seuraavan numeron jne. Tommoista keskustelua, jota voitaisiin toteuttaa ihan makroilla. Tuonne voisi tunkea kaikki "kengän numerosi?" -jutut myös. Kysytääs vaihteeksi näin päin: Ketä tällainen osio ei palvelisi? Siellä olisi naputtelijoille hirmuinen leikkikenttä 24/7 ja muiden ei tarvitsisi "hukkua" noihin threadeihin yleisellä.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Jep, tota just hain takaa. Eli olis hyvä jos ne asia tredit ei hukkuis tonne yleiselle, kun kokoajan postia pukkaa noihin spämmitredeihin ja lisää on tulossa.

Just olin itse laittamassa tähän listan viestiketjuista, jotka lävahti näytölle painettuani 'uudet viestit' nappulaa, ja jotka on täyttä huuhaata alusta loppuun. Lista näyttää tältä:

kauneimmat/komeimmat urheilijat
Mitä tulee edellisestä sanasta mieleen
Off-topiccia
Jatka yhdyssanaa
Vitsejä
Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi
arvaa elokuva
2 miljoonaa postia laskurissa, jee jee (Kyllä, tämäkin ketju on olemassa vain turhaa paskanjauhantaa varten
david becham esitteli lihaksikasta vartaloaan
[Sikut only] Sinkkujen pirnaukset
Salkkareiden karismaattinen peluri
Tyhmien kysymysten kerho
Mikä biisi soi päässänne juuri nyt

paljon muita ketjuja ei eka sivulle mahtunutkaan. Pelkkää skeidaa.
MUTTA viihdyttävää skeidaa. Itse en oo tältä foorumilta kehonrakennus juttuja käynyt lukemassa moneen vuoteen, mutta muuten tulee käytyä päivittäin.

Kiistatta pakkotoistolla on paljon asiaa kehoilusta, mutta vähintään 90% viesteistä vois olla mistä tahansa muulta 'yleistä jauhantaa' foorumilta ennemmin kuin kehonkulttuuriin keskittyneeltä sellaiselta.

Kiistatta pakkotoistolla on paljon asiaa kehoilusta, mutta vähintään 90% viesteistä vois olla mistä tahansa muulta 'yleistä jauhantaa' foorumilta ennemmin kuin kehonkulttuuriin keskittyneeltä sellaiselta.

Tunnustan lukevani näitä huuhaa-ketjuja, koska toiset ovat ihan hauskojakin. Toisaalta taasen vaikka tämä onkin liikunnallinen sivusto, niin aika usein tästä aiheesta avatut keskustelut päättyvät lyhyeen. Muutama ensimmäinen sivu sisältää miltei ainoastaan viestejä "käytä hakua" tai vastaukseksi riittää "hyvä ruokavalio, riittävästi liikuntaa ja lisää painoja tankoon" tai "kuluta enemmän kuin syöt". Lyhyestä virsi kaunis. Joskus tuntuu, että moni kirjoittaja teilataan heti kumoon. Ymmärrän, ettei jokaisesta mielessä pyörivästä asiasta tarvitse avata omaa ketjua, mutta toisinaan tulee sääli joitakin kysyjiä kohtaan.

Just olin itse laittamassa tähän listan viestiketjuista, jotka lävahti näytölle painettuani 'uudet viestit' nappulaa, ja jotka on täyttä huuhaata alusta loppuun. Lista näyttää tältä:

kauneimmat/komeimmat urheilijat
Mitä tulee edellisestä sanasta mieleen
Off-topiccia
Jatka yhdyssanaa
Vitsejä
Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi
arvaa elokuva
2 miljoonaa postia laskurissa, jee jee (Kyllä, tämäkin ketju on olemassa vain turhaa paskanjauhantaa varten
david becham esitteli lihaksikasta vartaloaan
[Sikut only] Sinkkujen pirnaukset
Salkkareiden karismaattinen peluri
Tyhmien kysymysten kerho
Mikä biisi soi päässänne juuri nyt

paljon muita ketjuja ei eka sivulle mahtunutkaan. Pelkkää skeidaa.
MUTTA viihdyttävää skeidaa. Itse en oo tältä foorumilta kehonrakennus juttuja käynyt lukemassa moneen vuoteen, mutta muuten tulee käytyä päivittäin.

Tää on jo läpää tää sun viesti, tuossa on monta ihan normaalia yleisen keskustelun ketjua, tämä ketju mukaan lukien, joka on uutinen ylipäätänsä. Ei kannata heittäytyä provokaviiviseksi ja ihan tahallaan puhua paskaa. Sulla on mielipide, mutta se on niin väärin kuin olla voi.

Ja sitten asiaan, muutama turha ketju lähtee nyt pois, eikä jatkossa enää noita täysin turhia ketjuja sallita. Niihin ei kuitenkaan kuulu keskustelut kauneimmista urheilijoista.

Ja vielä maininta näistä valittajista. Jos joku ketju ei ole mieleesi, niin se ei välttämättä ole turha, et ole maailman napa vaikka niin luulisitkin. Muilla voi olla eri mieli asiasta, koita ymmärtää se.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=75391

Keskustelu pienestä muutoksesta. Ja ennenkuin rafael ja muut alkavat marisemaan, niin keskusteluja ei poisteta kuten "Tyhmien kysymysten kerho", vaan jatkossa on kiellettyä tehdä vain pelkkiä luettelointiketjuja.

En mä tuosta ala marisemaan, kuten sanoin, on tuossa listassani osassa ihan asiallistakin juttua. Luetteloketjujen blokkaaminen on hyvä, ei niitä kukaan lue kuitenkaan.

Olen Big Evilin kanssa samoilla linjoilla, että onko pakko tarkoituksella suoltaa offtopiccia?
Kai se on. Itse olen tainnut kirjoittaa noin 1-2 viestiä tämän foorumin varsinaiselle aihealueelle :D
Foorumi on buukmarkissakin minulla näin:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/forumdisplay.php?f=32

Ihme whinetystä off-topicista, katsokaapa tuota aihetta tuosta yläpuolen linkistä? (vinkki: lue selaimen yläpalkista)
Jos pää ei kestä, voi siirtyä lueskelemaan tätä:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/forumdisplay.php?f=112

Vai miten?

Varmaan miljoona kertaa mainittu, ja googlekin kertoisi vastauksen, mutta kuinka monenneksi suurin foorumi Pakkis on suomenmaalla?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom