SUPERCARB 1kg -40%

2 miljoonaa postia laskurissa, jee jee!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
WTF-tredissä noin 700 000 viestiä. Kuhan nyt statsit kasvaa kuitenkin!

Aika naurettavaa kyllä, että melkein 14 000 tuhatta viestiä noista kahdesta miljoonasta on jossain WTF-tredissä. Eipä se mua erityisemmin haittaa, mutta tuollaiset chattithreadit foorumeilla on kyllä aivan anaalista, turhaa floodia ja postien keräilyä.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Hohhoijaa. En kyllä pyytänyt sitä sulkemaan, tosin taisi syy olla joku ihan toinen. Kerroin vain mielipiteeni, että tuollaiset chattailyt eivät mielestäni sovi keskustelupalstalle, ihan sama onko offtopiccia, ei ollut siitä kyse. Sitä varten on Messengerit sun muut. Enkä varmaan ole edes ainoa, joka on tätä mieltä.

Toivottavasti tämä oli Mikeltä joku läppä. Jos ei, niin täytyy sitten alkaa kirjoittelemaan ainoastaan sellaisia väh. 1 000 sanaa sisältäviä posteja useita päivässä, joista on sitten mukava etsiskellä mahdollista offtopiccia. Hyvää joulua.

:)

No on tuo ollut ihme whinetystä jostain threadistä, jossa on massiiviset 0.7% noista 2 miljoonasta postista ja jota ei ole edes pakko lukea. Nyt tuo sama chattays siirtyy sitten muihin ketjuihin, jossa sitä on vaikeampi välttää ja valvoa. Mission accomplished? :thumbs:

Eiköhän mun pointti ollut se, että jos offtopiccia on, niin parempi se pitää nätisti yhdessä ketjussa. Joten jos kritisoidaan offtopiccia yhdessä ketjussa, niin sitten sitä ei pitäisi olla missään. Sillä miettikääs jos kaikki 14 tuhatta viestiä olisi sekaisin forumilla.

Niin eli jos kritisoi tarkoituksellista offtopicia ja sitten kerran itse siirtyy siihen vahingossa, bannit tuloo!!1!!

Ei se olekaan, odotellaan nyt sahaajan tai weakin offia muissa ketjuissa, niin sitten avataan tuo takaisin. Etenkin Eki on aika paljon offitellut muualla, joten ei pitäisi olla ongelmaa yhdestä ketjusta. Linkittäkää tähän ketjuun heti, jos jompikumpi noista nimimerkeistä vetää offia.

Ja banni oli läppä, kunhan kiusaan. En minä nyt noin helposti ala bannimaan, vaikka ahvenet perseessä muualla niin huudetaankin.

Olen Big Evilin kanssa samoilla linjoilla, että onko pakko tarkoituksella suoltaa offtopiccia? Kyllä jokainen nyt osaa pysyä aiheessa, jos haluaa. Muutenkin kun katsoo tuon WTF-tredin statseja, näkee että se on se tietty ryhmittymä joka sinne pääosin kirjoittelee (heidän toinen suosikkithread on "arvostele edellisen avatar" ;)). Hehän voisivat ihan hyvin perustaa vaikka oman irc-kanavan niille jutuille. WTF-tredi jäisi sitten niille random tyypeille ja random offtopiceille.

Eli ajatuksenahan tuo thread on ihan hyvä, mutta joku raja siinäkin pitäisi olla. Jos jollain on pakonomainen tarve postittaa palstalle jotain täysin turhaa esim. "hei meen nyt kuselle", niin onko se pakko kirjoittaa? Ihan vaan sen takia että täällä on threadi sitä varten?

Niinkuin sanoin jo aluksi, mua se ei erityisemmin häiritse, ainoastaan yleisesti ajateltuna, että onko sellainen niin tarpeellinen. Varsinkaan kun se ei ole ensisijaisesti yleinen offtopic-thread, vaan näiden tiettyjen henkilöiden chatti (vrt. threadin alkupään viesteihin). Mutta tästä tuli nyt ihan hauska juttu, katsotaan kuinka kauan se pysyy lukotettuna. Toivottavasti Weak on myös tunteella mukana.

Mutta mikä siinä on vaikeeta? Keltä se on pois? Jos esim. paskana duunipäivänä postaan wtf-ketjuun, onko se Sahaajalta pois?

Ja jos on, eikö kannattas perustaa oma forum.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Eihän tuo Sahaaja ole sanonut että se häneltä olisi pois. Voidaanko tuota "Keneltä se on pois" -logiikkaa käyttää missä vain asiayhteydessä? Kovastihan täällä on puhetta muun muassa Suomi24 -forumin tarinoista, vaikka nekään eivät varmasti ole "keltään pois".

Hmm. Mielenkiintoista. Asianhan voisi ajatella vaikkapa näin:

Muutenkin kun katsoo tuon WTF-tredin statseja, näkee että se on se tietty ryhmittymä joka sinne pääosin kirjoittelee (heidän toinen suosikkithread on "arvostele edellisen avatar" ;)). Hehän voisivat ihan hyvin perustaa vaikka oman irc-kanavan niille jutuille. WTF-tredi jäisi sitten niille random tyypeille ja random offtopiceille.

Monen muunkin "floodausmahdollisen" ketjun statseja kun katselee niin samat henkilöt tuntuvat niihin jatkuvasti kirjoittelevan. Otetaanpa hyvänä esimerkkinä vaikkapa thread "Now Playing" jossa johdossa on selkeästi muutama henkilö. Onko sekin vain floodaamista että sinä olet 261 kertaa käynyt ilmoittamassa mitä biisiä juuri nyt mahdatkaan kuunnella? Top10 postaajista sinä olet sijalla 4... Miten uudelleen ja uudelleen jonkun biisin kertominen poikkeaa vaikkapa uuden avatarin arvostelemisesta?

Eli ajatuksenahan tuo thread on ihan hyvä, mutta joku raja siinäkin pitäisi olla. Jos jollain on pakonomainen tarve postittaa palstalle jotain täysin turhaa esim. "hei meen nyt kuselle", niin onko se pakko kirjoittaa? Ihan vaan sen takia että täällä on threadi sitä varten?

Pitäisikö sinun poistua ks. ketjusta ja antaa muiden sinne sen 1-4krt biisinsä laittaa mikä tuntuu olevan yleisin määrä per postaaja? Laitatko toistuvasti kuuntelemasi biisit sinne vain siksi että se on olemassa? Miksi et perusta jotain kanavaa jossa voit kirjoittaa jokaisen kuuntelemasi biisin ihmisille tiedoksi?

Vastaan kysymykseen: Siksi et. Aivan.

Niinkuin sanoin jo aluksi, mua se ei erityisemmin häiritse, ainoastaan yleisesti ajateltuna, että onko sellainen niin tarpeellinen. Varsinkaan kun se ei ole ensisijaisesti yleinen offtopic-thread, vaan näiden tiettyjen henkilöiden chatti (vrt. threadin alkupään viesteihin).

Tiettyjen henkilöiden... Eli ärsyttävätkö nämä "tietyt henkilöt" jotenkin? Pitäisikö muiden ärsyyntyä siitä että hallitset aika suvereenisti Now Playing-ketjua luettelemalla kuuntelemiasi biisejä vähän väliä? Niissähän on periaatteessa vielä vähemmän sisältöä (biisin esittäjä ja kappale) kuin muut, mahdollisesta offtopicista syntyvät keskustelut.

Kuten itse olen sanonut jo ajat sitten WTF-ketjussa Weakin avautumisen jälkeen, ja mitä Mikekin jo tässä aiemmin totesi:

Eiköhän mun pointti ollut se, että jos offtopiccia on, niin parempi se pitää nätisti yhdessä ketjussa. Joten jos kritisoidaan offtopiccia yhdessä ketjussa, niin sitten sitä ei pitäisi olla missään. Sillä miettikääs jos kaikki 14 tuhatta viestiä olisi sekaisin forumilla.

Luettelointi- ja floodausketjuja on lukuisia muitakin, ja periaatteessa on ihan hyvä että näin on. Helpottaa asiaketjujen pitämistä asiallisena. Jokaiselle eri aiheelle ei tarvi perustaa irc-kanavaa, varsinkaan kun useimmiten OT-postaukset elävät sykleissä, ja niiden kirjoittajat eivät välttämättä edes pysty käyttämään mitään irccejä siihen. Aikalailla kaikilla forumeilla on olemassa jonkinlainen OT/Yleistä höpinää-ketju joka on tarkoitettu juuri tätä varten.

...

Näin pikaisella päättelemisellä Weakin ja Sahaajan kommenteista 1+1 laskemalla, ongelma on juurikin Sahaajankin mainitsema "samojen henkilöiden postaaminen ks. ketjuihin" eikä ketjujen olemassaolo ;)

Oliskohan tässä kyseessä nyt semmoinen "owned"-tilanne?

-edit-
En tarkoittanut, meinasin tuo MEE:n postia.

En mä nyt tiedä "ownasiko" Sahaaja Pakkiksen jos sitä tarkoitit. Tietysti voidaan miettiä sitä, kuinka hyvin nuo paskanjauhanta-, luettelo- ja listausketjut palvelevat kenenkään tarkoituksia. Tietysti niistä on etua jos tavoitteena on kerätä palstalle mahdollisimman paljon posteja, kuten tämänkin ketjun otsikosta voidaan päätellä. Samoin ne jeesaavat kun tavoitellaan statusta suurten keskusteluforumien keskuudessa, mutta jokaisella palstallahan tällaisia jonkin verran on. Ok, ei kaikilla, mutta isoimmilla.

Joskushan yö-thread lukittiin ja poistettiin koska muistaakseni Zannaz teki siitä spammiketjun. Vei turhaan kaistaa tjsp.

MSe, ota tuosta tolkkua. Noin se kuulostaa jo vähän järkevämmältä :)
Ja sieltä tuli vahvistuskin. Jebujee. En muuten edes oo huomannut koko NP-ketjua. Hienoa juttua varmaan sielläkin, voisikin ottaa aktiiviseen seurantaan... Tai sitten ei.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom