- Ikä
- 45
En mä nyt tiedä "ownasiko" Sahaaja Pakkiksen jos sitä tarkoitit.
Taisi BadHair tarkoittaa että ownasin Sahaajan vastauksellani... Ehkä.
Edit: Hidas, eli juuri näin oli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En mä nyt tiedä "ownasiko" Sahaaja Pakkiksen jos sitä tarkoitit.
En ole kyllä koskaan kytännyt posteja ja pyrkinyt niiden määrää kasvattamaan. Jos haluaisin tänne mahdollisimman paljon posteja, poistaisin rekisteröinnin tai antaisin vapaasti kaikkien kirjoittaa mitä huvittaa.En mä nyt tiedä "ownasiko" Sahaaja Pakkiksen jos sitä tarkoitit. Tietysti voidaan miettiä sitä, kuinka hyvin nuo paskanjauhanta-, luettelo- ja listausketjut palvelevat kenenkään tarkoituksia. Tietysti niistä on etua jos tavoitteena on kerätä palstalle mahdollisimman paljon posteja, kuten tämänkin ketjun otsikosta voidaan päätellä. Samoin ne jeesaavat kun tavoitellaan statusta suurten keskusteluforumien keskuudessa, mutta jokaisella palstallahan tällaisia jonkin verran on. Ok, ei kaikilla, mutta isoimmilla.
Joskushan yö-thread lukittiin ja poistettiin koska muistaakseni Zannaz teki siitä spammiketjun. Vei turhaan kaistaa tjsp.
MSe, ota tuosta tolkkua. Noin se kuulostaa jo vähän järkevämmältä
Ja sieltä tuli vahvistuskin. Jebujee.
Aikoinaan Tomppa pomppa laittoi pystyyn vain yöllä päällä olevan viestiketjun.
Onko se vielä toiminnassa ja mihinkähän aikaan?
On poistettu, ZannaZ raiskasi sen, siis tredin.
Sillä miettikääs jos kaikki 14 tuhatta viestiä olisi sekaisin forumilla.
Hmm. Mielenkiintoista. Asianhan voisi ajatella vaikkapa näin:
Monen muunkin "floodausmahdollisen" ketjun statseja kun katselee niin samat henkilöt tuntuvat niihin jatkuvasti kirjoittelevan. Otetaanpa hyvänä esimerkkinä vaikkapa thread "Now Playing" jossa johdossa on selkeästi muutama henkilö. Onko sekin vain floodaamista että sinä olet 261 kertaa käynyt ilmoittamassa mitä biisiä juuri nyt mahdatkaan kuunnella? Top10 postaajista sinä olet sijalla 4... Miten uudelleen ja uudelleen jonkun biisin kertominen poikkeaa vaikkapa uuden avatarin arvostelemisesta?
Pitäisikö sinun poistua ks. ketjusta ja antaa muiden sinne sen 1-4krt biisinsä laittaa mikä tuntuu olevan yleisin määrä per postaaja? Laitatko toistuvasti kuuntelemasi biisit sinne vain siksi että se on olemassa? Miksi et perusta jotain kanavaa jossa voit kirjoittaa jokaisen kuuntelemasi biisin ihmisille tiedoksi?
Vastaan kysymykseen: Siksi et. Aivan.
Tiettyjen henkilöiden... Eli ärsyttävätkö nämä "tietyt henkilöt" jotenkin? Pitäisikö muiden ärsyyntyä siitä että hallitset aika suvereenisti Now Playing-ketjua luettelemalla kuuntelemiasi biisejä vähän väliä? Niissähän on periaatteessa vielä vähemmän sisältöä (biisin esittäjä ja kappale) kuin muut, mahdollisesta offtopicista syntyvät keskustelut.
Kuten itse olen sanonut jo ajat sitten WTF-ketjussa Weakin avautumisen jälkeen, ja mitä Mikekin jo tässä aiemmin totesi:
Luettelointi- ja floodausketjuja on lukuisia muitakin, ja periaatteessa on ihan hyvä että näin on. Helpottaa asiaketjujen pitämistä asiallisena. Jokaiselle eri aiheelle ei tarvi perustaa irc-kanavaa, varsinkaan kun useimmiten OT-postaukset elävät sykleissä, ja niiden kirjoittajat eivät välttämättä edes pysty käyttämään mitään irccejä siihen. Aikalailla kaikilla forumeilla on olemassa jonkinlainen OT/Yleistä höpinää-ketju joka on tarkoitettu juuri tätä varten.
...
Näin pikaisella päättelemisellä Weakin ja Sahaajan kommenteista 1+1 laskemalla, ongelma on juurikin Sahaajankin mainitsema "samojen henkilöiden postaaminen ks. ketjuihin" eikä ketjujen olemassaolo ;)
Lyhyesti: on, kun kerran on vartavasten ketju jonka tarkoitus on olla pelkkää offtopiccia. Ronskissa offtopicissa ei ole mitään vikaa, ja usein se voi olla ihan viihdyttävääkin, kunhan sitä ei ole pakko katsella ja se tapahtuu sääntöjen puitteissa.Olen Big Evilin kanssa samoilla linjoilla, että onko pakko tarkoituksella suoltaa offtopiccia?
Ketkä sitä ovat ajaneet?Tätä ei ketjun sulkemista ajavien taholta ole mun mielestä missään koskaan kunnolla perusteltu.
Postattu aiemmin tänään:Selvästi jo katkeruutta havaittavissa asian tiimoilta ympäri palstaa. Taisi olla kova paikka joillekin se threadin sulkeminen. Voin kuvitella miten ketjun "isäntää" Standeria harmittaa tämä. Pitää varmaan mennä postaamaan se yksi offtopic-viesti, niin saadaan poikien "messenger" taas avattua.
Aapinen käteen, niin vältytään perättömiltä jutuilta.Ja ihan vaan tiedoksi, ennen kuin tänne tulee joku jeesustelija soittaa suuta, ettei mua todellakaan henkilökohtaisesti haittaa, vaikka thread pysyisi tästä eteenpäin lukittuna (mä kyllä viihdyn ja mulle riittää oma hyvä porukka tuolla kerhotasolla).
Postattu aiemmin tänään:
Aapinen käteen, niin vältytään perättömiltä jutuilta.
Lue vielä pari kertaa uudelleen. Tässä mm. yksi osoitus siitä, ettei sulkeminen vaikuta meikäläisen elämään mitenkään. Mä viihdyn näet kerhopuolella oikein hyvin:Kyllä mä sen luin, mutta kun katsoo teidän Salakerhon viestittelyä asiasta, niin aika katkeralta vaikutat. Toivottovasti se threadi avataan vielä, oikeasti. Ei mun tarkoituksena ollut että se suljetaan ja teidän porukalle tulee paha mieli, kunhan kerroin mielipiteeni. Mike sen sulki ja Mike sen voi avata uudelleen.
Weak toki etunenässä. Oli niitä muitakin, jotka jossain muualla ilmaisivat wtf-ketjun olevan harmillista heidän mielenrauhalleen. Sinua en käsittääkseni maininnut sanallakaan, eikö? Vai tunnistatko itsesi velliperseeksi?Samaten sanot että alituisesti velliperseet itkevät threadin sulkemisesta. Ihan tiedoksi sinulle, etten ole kertaakaan pyytänyt threadia suljettavaksi. Weakista en tiedä, mitä se on sanonut tai tehnyt, mutta ota selvää asioista, ennen kuin alat syyttelemään.