2-jakonen suunnitteilla.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jurpo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oon jonkun aikaa treenannut nelijakosella ohjelmalla ja nyt ajattelin siirtyä koittamaan miten kaksijakonen tuo tulosta. Taustaltani olen ihan aloittelija vielä mut en kuitenkaan ihan vasta-alkaja. Tällasen ohjelman muokkailin tosta Timban treeniohjelmat-threadin suunnitelmasta.

1. Rinta, etureidet, olkapäät, ojentajat

-Penkkipunnerrus tanko x3
-Vinopenkkipunnerrus tanko x3
-prässi x 3
-Reiden ojennukset x3
-vipunostot sivulle x2
-Vipunostot taakse x2
-pystypunnerrus käsipainot x 2
-Rankalainen punnerrus x3
-ojentajat taljassa x3

2. Selkä, takareidet, pohkeet, hauikset, forkut/epäkkäät, vatsat

- Alatalja x3
- Ylätalja x3
- SJMV x3
- Koukistukset x 2
- pohkeet istuen x4
- Hauikset tangolla x3
- Hammer kääntö x3
- rannekäännöt / kohautukset x2 vaihtelee jokatoinen treenikerta
- vatsarutistukset / istumaannousut lisäpainoilla x5 vaihtelee jokatoinen treenikerta

ja treenikiertona aattelin pitää sellasta että ma, ke, pe treenit eli treeni 1 ma, treeni 2 ke, treeni 1 pe jne. eli kahdessa viikossa tulee molempia treenejä 3 kpl. Onko toi kierto hyvä?

Mitä ootte mieltä, tuleeko tossa ihan liikaa toistoja? Pitääkö johonkin liikkeeseen lisätä/vähentää sarjoja tai jollekkin lihasryhmälle lisätä/vähentää liikkeitä? Tai kärsiikö joku tietty lihasryhmä liikaa, esim. olkapäät? Pitäisköhän noi viparit taakse ja sivuille jakaa myös joka toiseen treenikertaan, vai jättää joku olkapääliike kokonaan pois? Takaolkapäät haluisin tehdä ainakin kun ne ei oikeen taida rasittua noissa muissa liikkeissä tarpeeks. Ja onks toi hammer kääntö loppupeleissä kovinkaan hyvä liike minkään kannallta vai kannattaisko vaihtaa se vaikka keskitettyyn hauiskääntöön?