2-jakoinen + aerobinen?

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Olen lueskellut 2-jakoiseen treeniin liittyviä ketjuja tuntikaupalla ja paljon on valjennut, mutta paljon on vielä epäselvääkin. Tarkoitus on siirtyä viiden päivän 'kroppa läpi viikossa' / 3x10 toistoa per treeni, jotakuinkin tällaiseen 2-jakoiseen, jonka löysin forumilta:

MA
Penkki
Ojentajapunnerrus taljassa
Leuanveto
Alatalja
Vipunostot

TI
Maastaveto
Jalkaprässi
Reisikoukistus
Pohkeet seisten
vatsalihasliike

TO
Kapea penkki
Vinopenkki
Pystypunnerrus tanko
Kulmasoutu
Ylätalja taakse
Hauiskääntö

PE
Kyykky
SJMV
Reisiojennus
Pohkeet
vatsalihasliike

Sarjoja tulisi 3 x liike:
1. kk 12-15 toistoa per sarja
2. kk 8-12 toistoa per sarja
3. kk 4-6 toistoa per sarja

Kysymys kuuluu. Miten liitän tähän aerobisen treenin? Miltä kuulostaa jos teen MA, TI, TO ja PE punttitreenin jälkeen intervallia esim. soutulaitteella (10 minuutin suoritus, 30 sekuntia täyttä, 30 palauttelua)? KE tekisin 60min fillaria/juoksumattoa n. 130 sykkeellä?

Tarkoitus on saada rasva sulamaan ja lihakset näkyviin, ei niinkään massan lisäys.

Hiukan OT, mutta miten tähän kaikkeen sitten sopii kalorisyklitys ja onko esim. 5 päivää -500cal ja 2 päivää +500cal -kierrossa mitään järkeä tämän treenin ohella (tai minkään muunkaan dietin), että sais rasvan palamaan ja missä suhteessa hiilareita, proteiinia ja rasvaa tulisi ottaa?

Punttitreenin oheen on hyvä tuupata tollasia pieniä aerobisia. Mä oon tykänny harrastaa uintia kun sei vedä lihaksia jumiin. Jos nyt kylmiltään alkas juoksemaan niin varmaan olis jalat aika jumissa ja sitte ei kulkis maastavedot ja kyykyt.

Itellä vähän samanlainen kierto niin kysynpä tässä nyt sitte että oisko järkevintä alkaa juoksee tossa keskiviikon välipäivänä vai viekö se tehoja kyykystä seuraavalle päivälle? Vai oisko parempi että käy lauantaina vasta lenkillä, kun tarkoitus kuitenkin ois pyrkiä juoksemaan kovalla sykkeellä vähän lyhyempää lenkkiä, kun penikkataudin pelossa en pysty hirveen pitkiä lenkkejä tekemään.

Itellä vähän samanlainen kierto niin kysynpä tässä nyt sitte että oisko järkevintä alkaa juoksee tossa keskiviikon välipäivänä vai viekö se tehoja kyykystä seuraavalle päivälle? Vai oisko parempi että käy lauantaina vasta lenkillä, kun tarkoitus kuitenkin ois pyrkiä juoksemaan kovalla sykkeellä vähän lyhyempää lenkkiä, kun penikkataudin pelossa en pysty hirveen pitkiä lenkkejä tekemään.

Luulen, että tossa keskiviikkona voisit ottaa kevyen juoksun lyhyen ja kevyen ja sitten just lauantaina vaikka kova ja lyhyt. miltä kuulostaa??

Sori että pistän tähän samaan, mutta kuitenkin hipoo samaa aihetta.

Tässä opiskelujen välissä on kiva välillä käydä vähän töitäkin paiskimassa, eli olen menossa vähäksi aikaa jakamaan postia. Siinä tulee se 10 tuntia kestävyysliikuntaa per viikko. Miten kannattaisi treenailla tämä aika punttia? Ei voi ainakaan kovin tukkoon vetää jalkoja salilla.

Ajattelin, että siirtyisin vähäksi aikaa voimapainotteisempaan treeniin. Eli laskisin volyymiä ja tekisin lyhyempiä sarjoja isommilla painoilla? Kuulostaako järkevältä?

Aattelin tähän samaan nyt kysästä et miten olis dietti kaudella tällänen:
Rinta,Ojentajat,Olkapäät,Etureidet

Juoksu

Selkä,Haukka,Pohkeet,Takareidet

Isot liikkeet: Selkä,Rinta ja vähän käsii

Aamulenkki

Eli 3 päivää salilla ja 2 juoksuu sit 2 päivää lepoo
Miltäs kuulostaa?

Sori että pistän tähän samaan, mutta kuitenkin hipoo samaa aihetta.

Tässä opiskelujen välissä on kiva välillä käydä vähän töitäkin paiskimassa, eli olen menossa vähäksi aikaa jakamaan postia. Siinä tulee se 10 tuntia kestävyysliikuntaa per viikko. Miten kannattaisi treenailla tämä aika punttia? Ei voi ainakaan kovin tukkoon vetää jalkoja salilla.

Ajattelin, että siirtyisin vähäksi aikaa voimapainotteisempaan treeniin. Eli laskisin volyymiä ja tekisin lyhyempiä sarjoja isommilla painoilla? Kuulostaako järkevältä?
No siis ite kyl sanosin että tuolla nyt ei välttämättä seksuaalista merkitystä oo jos sun nyt ei pidä juosta ku jaat lehtiä. Tai no mistä mä tietty tiiän omistatko colemanin reisiä :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom