2*6 muihin liikkeisiin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lappari
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mites on, onko kukaan kokeillu tota Miken 2*6 systeemii esim. pystypunnerruksessa tai hauiksissa/ojentajissa? Tarkotuksena olis vähän nostaa treenipainoi kun on niin kauan polkenu paikallaan..:( Ainakin penkissä toi 2*6 toiminu tosi hyvin. Noiden kutosten jälkeen ajattelin tehä jotain toista liikettä 3 sarjaa pidemmillä toistoilla ettei menis ihan voima treeniks. Ja massaa ei nyt vois muutenkaan tulla kun mennään +/- kaloreilla. Eli toimisko? Jos sais taas pitkästä aikaa treenipainoi ylemmäs..:) Niin ja treenaan kropan 2krt viikossa (2jakonen)..
Kommentteja!:whip:

No miksei sitä nyt voisi soveltaa vaikka kikkelin venytykseen. Jos treeni on voima hakuista niin anna palaa vaan mutta suosittelisin kuitenkin aina tekemään yhden "sisäänajo" sarjan pienemmillä painoilla ja enemmän toistoja. Sit räväytät 2 kovaa kutosta liikkeessä kuin liikkeessä! :kippis1: :kuola:

- penkissä 2x6, apuliikkeet pidemmillä sarjoilla (mulla vinopenkki ja ristitaljapunnerrus)
- kun se 2x6 menee tietyllä painolla, lisätään painoja 2,5 kiloa, ei enempää eikä vähempää. Tällä sitten hinkataan niin kauan että 2 kutosta menee
- ojentajille kapea penkki toimii pääliikkeenä hyvin 2x6 kanssa, itse oon sitten tehny sen kanssa vielä osatoistoja pinnoilta ja ranskalaista punnerrusta

Nyt olen alkanut käyttämään tuota 2x6 myös kyykyssä ja vedossa, tosin veto taitaa jäädä pois kun ei tunnu multa sujuvan.
Kyykyssä olen lisännyt painoa 5 kiloa, muuten samalla periaatteella.

Originally posted by mievain
Olisiko mahdollista, että joku kokeneempi palstalainen laittaisi linkin tähän Miken alkuperäiseen 2*6- ketjuun. Tai jos ei, tiivistelmä, miten tämä toimii. Tehdäänkö tosiaan esim. penkissä vain kaksi kutosta vai onko apuliikkeitä paljon jne.

Kiitos ja anteeksi, olenhan:david:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=11239&highlight=miken+systeemi
ilmeisesti tätä hait..
ja täs on toinen hyvä missä käsitellään tuota 2x6 systeemiä..

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=5718&highlight=miken+systeemi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom