2.12.06 Kansallinen voimanostokilpailu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onkos pakkotoistolta tulossa porukkaa nostamaan, huoltamaan tai katsomaan kisoja? Itse olen menossa kellomiehen virkaa hoitamaan ja vaimo osallistuu 56 tai 60kg sarjaan.

Tulossa kisaamaan sarjaan 90kg. Saa nähä mitä tulee, kun hommat ei ole mennyt treenin/ varusteiden kanssa ihan putkeen viimeaikoina... Aina pitää silti yrittää! Haaveena olis saada SM- raja rikki, josta uupuu vielä aivan liikaa.

VoimaSuomi tulee levymieheksi. Itse tulisin katsomaan, mutta sattui samalle päivälle jeppikseen kisat.

Huoltamaan olen lähdössä. Aluks oli tarkoitus ite nostaa mutta päätin jättää väliin ja keskittyä peruskuntoon.

kattomaan vois kyllä vaikka tullakkin.. parempi on ettei liikaa ketään huoltele tai kannusta.. ettei herätä huonoa verta =)

Kaikille kisaajille, onnea kisaan!!Toivottavasti yleisöä saapuu paikalle ja saadaan hyvä kisa aikaiseksi.

Pystyykö kukaan kertomaan kovimpia vetotuloksia kyseisestä kisasta? Olin katsomassa kisaa, mutta lähdin pois kyykyn ja penkin jälkeen. Vielä ainakaan ei löytynyt tuloksia netistä....

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom