Nii sori siis kotitreeneihin kuntosalista en ala maksamaan kun on kotisali :(
Selvä peli, fiksummat vastatkoon =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nii sori siis kotitreeneihin kuntosalista en ala maksamaan kun on kotisali :(
Riippuu tietysti mitä sulta kotoo löytyy
Toimisiko tälläinen 2-jakoinen? päivät: ma,ti, to,pe toistot: 8-12 luokkaa. Vai tuleeko liikaa rasitusta tuossa ohjelmassa?
Kyykky 5x
Penkki 4x
Vinopenkki 3x
Pystypunnerrus kp.3x
Ranskalainen z-tangolla 3x
Voimapyörä 4x
SJMV 4x
Pohkeet istuen 4x
Leuanveto 4x
Kulmasoutu 3x
Hauis scotissa 4x
Hauis kp. 3x
Forearm curl 3x
Eiks noi sun sarjapituudet oo ihan vinksallaan, käsittääkseni massaa toitoilla 6-8, kestävyyttä noilla 12+ ja sit maksimivoimaa jollain 3-6 toistoilla ?
tosin kuka niitä viivoja piirtelee mihinkin toistomäärään?
Tein joskus jotain testejä joilla määritettiin että kumpia löytyy enemmän hitaita vai nopeita.
Jos teen jotain 3-5 toiston sarjaa, niin mä en saa sillä edes lihoja kipeiksi seuraavana päivänä, puhumattakaan voimasta.
Aiheesta varmaan juttua, mutta tää ketju niin massiivinen että ei ole ihan heti löytymässä vastauksia, joten kysästään uusiksi. Eli kiinnostais tietää, miten jengi on tehny ton etusivun ohjelman sarjat? Aina jättäen 2-3 toistoa varastoon? Aina sen verran kovaa, että vika toisto tulee vielä puhtaasti, mutta seuraava ei enää tulisi? Failureen asti? Vai miten? Ite yrittäny vetää kovaa eli loppuun asti, mutta juuri välttää failureen asti vetämistä ja jäänyt mietityttämään, että pitäisikö jättää reilummin toistoja varastoon?
Itse vedin sillä tyylillä sarjat että lopetin kun tuntui että seuraava toisto päättyisi failureen. Eli melko loppuun asti siis.. palauduin tuosta silti hyvin.
Itse vedin sillä tyylillä sarjat että lopetin kun tuntui että seuraava toisto päättyisi failureen. Eli melko loppuun asti siis.. palauduin tuosta silti hyvin.
Oisko mitään järkeä vaihdella tota toisojen määrää esim niin, että tekis vk1. MA, TI: 4-6. TO, PE: 8-15... Sit vk 2. MA, TI: 8-15. TO, PE: 4-6. Eli vaihtelis vähän tekemällä myös alkuviikon liikkeitä massapainotteisesti?