Hack-kyykky: http://www.youtube.com/watch?v=u17qT-254yM
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moro..ite oon myös treenannu kaikki treeni ajat 4-jakoisella ja nyt oon siirtyny 2-jakoiseen noin 2kk sitten.tämmöinen on mun treeni ohjelma.
Maanantai ja torstai(Rinta,Olkapäät,Ojentajat,epäkkäät)
Penkki 6-8x2-10
Vinopenkki smitissä 4x6
Vinopenkki käsipainoilla 3x6
Rinnalleveto 5x6-10
Pystypunnerrus käsipainoilla 4x6
Vipunosto 4x6
Rankalainen ojentaja 3x4-8
Dippi lisäpainoilla 3x8-10
Ojentaja taljassa 4x6-10
Epäkkäät käsipainoilla 3x15
Epäkkäät tangolla 4x10
Torsatina teen myös penkin mutta muut liikkeet Rinta,Olkapäät,Ojentajat,epäkkäät suhteessa pyrin vaihtamaan mutta sarjoja teen aina vähintään 3.
Tiistai ja lauantai(jalat,selkä,hauis)
Kyykky 6x6-10
jalkaprässi 6x6-10
hack-kyykky 3x6
pohkeet istuen 3x15
pohkeet seisten 3x10
Ylätalja 4x6-10
Kulmasoutu tangolla4x6-10
Kulmasoutu koneessa 4x5-12
Hauis tangolla 3x6-10
hauis käsipainoilla istuen 3x6-10
hauis vasaraotteella 3x6-10
Tiistaina teen kyykyn muttä jätän sen pois lauantain treenistä ja otan sen tilalle reiden ojennus ja koukistus liikkeet.lauantaille tulee myös lisäksi maastaveto ja alatalja ja jätän joitain liikkeitä pois. Tämä on vain suuntaa antava juttu.treenaan aika mutu tuntumalla.treenin perusta on se että penkki,mave ja kyykky tulee tehtyä aina ja apuliikkeet mutu tuntumalla vaihdellen..
Mitä järkeä on missään!!tosiaan kyl mun treenit venyy siihen 1.5 tunnin luokkaan mut mitä sit!!??Joskus treenaa jopa ma,ti ja ke lepo taas to ja pe treeni!!kroppa on ihan loppu mut ite palaudun vk loppuna täysin uuteen viikkoon!ja joka sunnuntai on sähly treeni ja huomioiden viel sen että kulen 1-2 kertaa vk:ssa siel salil juosten johon tulee matkaa yht 6 kilsaa..ite tykkään siitä ja vittu aivan sama vaik muut ei tykkäiskään..tulosta tulee ja mikä parasta mieli virkeenä ja hyvä olo.voiko parempaa olla?
EN TREENAA NIIN KUIN MUUT HALUAA!!

Mitä järkeä on missään!!tosiaan kyl mun treenit venyy siihen 1.5 tunnin luokkaan mut mitä sit!!??Joskus treenaa jopa ma,ti ja ke lepo taas to ja pe treeni!!kroppa on ihan loppu mut ite palaudun vk loppuna täysin uuteen viikkoon!ja joka sunnuntai on sähly treeni ja huomioiden viel sen että kulen 1-2 kertaa vk:ssa siel salil juosten johon tulee matkaa yht 6 kilsaa..ite tykkään siitä ja vittu aivan sama vaik muut ei tykkäiskään..tulosta tulee ja mikä parasta mieli virkeenä ja hyvä olo.voiko parempaa olla?
EN TREENAA NIIN KUIN MUUT HALUAA!!
Nostasin ens alkuun hattua, että olet pitänyt sarjamäärän järkevänä, kovin usein näkee että juissit tekee sellasia 30 työsarjan reenipäiviä.Tämmöisen ohjelman kasailin tämän pääasiassa tämän foorumin avulla. Mietin että tuleekohan olkapäille hittiä liikaa tuossa 1? Kommentteja ohjelmasta muutenkin. Nahkiainen kiittää.
1. Rinta, etureidet, olkapäät, ojentajat
Penkkipunnerrus tanko x2
Vinopenkki kp x2
Kyykky x3
Reiden ojennukset x3
Vipunostot taakse x2
Pystypunnerrus tanko x2
Kapea penkki x3
Sjmv x3
Koukistukset x2
Pohkeet seisten x4
Hauikset scott x3
Rannekäännöt x2
Prässi x3
Reidenojennukset x3
Vipunostot sivulle x2
Pystypunnerrus kp x2
Ojentajapunnerrus x3
Mave x2
Koukistukset x2
Pohkeet istuen x4
Hauikset kp x3
Kohautukset x3
Mulla ei kestäis takareidet tota treeniä. Mulla ainakin mave ja takakyykky tuntuu molemmat pääasiassa takareisissä, ja lisäksi kulmasoudussa takareidet rasittuu staattisesti. Vaihtaisin siksi treenissä 2 takakyykyn etukyykkyyn. Mutta jos sulla ehtii takareidet palautua kunnolla, niin sitten ei onkelmaa. Kokeilemallahan se selviää, eli parissa viikossa kyllä huomaa, jos ne reidet on ihan tukossa.oon tässä nyt pari päivää miettiny tolle single factor 5x5:lle seuraajaa ja tälläseen jotakuinkin päädyin(vielä siis työstettävissä kun en ole aloittanut):
1. Selkä, rinta, olkapäät
mave 5x5
kulmasoutu 5x5
penkki 2x6
vinopenkki kp 3x8
vipunostot sivuille 3x12
(vatsat)
2. jalat, kädet
takakyykky 5x5
pohkeet 3x12
hauis tangolla 3x8
kapea penkki 3x8
3. selkä, rinta, olkapäät
kulmasoutu 3x10
leuanveto 3x8
penkki 3x10
pystypunnerrus kp 3x10
(vatsat)
4. jalat, kädet
takakyykky 4x8-12
reiden koukistus 3x12
pohkeet 3x12
hammerkääntö 3x12-10
mitäs mieltä ootte? toihan on periaatteessa todella lähellä tota 5x5:ttä, mutta biitsilihaksille ehkä vähän enemmän työtä. Mulle on vielä vähän hakusessa hyvät toisto- ja sarjamäärät, ja siksi valmis ohjelma, kuten tuo 5x5 ois ollu hyvä, mutta kun sopivaa ei ollut käsillä niin pakko oli jotain vääntää ^^. vad säger du?
Kyllä olisi.Ei mulla ole sitä vastaan mitään, paitsi että olen aina tehnyt 2-jakoisella.Olisiko 1-jakoinen sitten fiksumpi, jos ehtii vain tuon 3x/viikko salille?
Treenasin pitkästä aikaa kolmisen kuukautta 2-jakoisella. Sanoisin, että aluksi tapahtui kehitystä, mutta sitten se oikeastaan tykkäsi kuin seinään. Syyksi sanoisin sen, että 2-jakoisessa ohjelmassa lihasta ei saa rasitettua läheskään yhtä tehokkaasti kuin esimerkiksi 4-jakoisessa.