Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Löysin täältä ohjelman, jota hieman muokkasin. Mitä mieltä olisitte tälläsesta? Antakaa parannusehdotuksia.
Maanantai: Yläkroppa
Penkkipunnerrus 2x6
Leuanveto 3x6
Alatalja 3x5
Pystypunnerrus 2x6
Dippi 2x6
Hauiskääntö tangolla 2x8
Tiistai: Alakroppa
Kyykky 2x5
Sjmv 2x6
Reidenkoukistus 2x6
Reidenojennus. 2x6
Pohkeet 2x5
Torstai: Yläkroppa
Vinopenkkipunnerrus 3x10
Kulmasoutu tanko 3x8-10
Ylätalja 3x8
Pystypunnerrus tanko 3x8
ranskalainen punnerrus 3x8-10
Hammerkääntö kp 3x8-10
Perjantai: Alakroppa
Kyykky 3x8
Reisikoukistus ist. 3x12
Reisiojennus 3x12a
Sjmv 3x10
Pohkeet 3x10
http://www.pakkotoisto.com/treeni/47111-1-jakoinen/Kellään ehdotuksia treeniohjelmaksi inttiin? Tällä hetkellä käytän 2-jakoista ohjelmaa, lauantaisin rinta, ojentajat, hartiat ja vatsat, sunnuntaisin selkä (leveät ja kapeat leauat, alatalja) ja hauis.. arkipäivisin oon tehnyt sekalaisesti kaikkea, sillä ikinä ei tiedä montako kertaa/ pääseekö ollenkaan käymään salilla iltavapailla. Jalat oon toistaiseksi jättänyt pois ohjelmasta
Pääasiassa kiinnostas kannattaako toi maastaveto tehä tuolla jalkoja ennen vai pitäiskö se siirtää yläkroppapäivälle. Niin ja mietin kans, että pitäiskö vaihdella järjestystä missä noita tekee (esim välillä yläkroppapäivänä selkä ensin)? Varmasti joku tossa mättää, ois kiva saada vihdoinki toimiva ohjelma 
Onko sinulla joku peruste siihen, että haluat tehdä tuolla itse keksimälläsi(?) ohjelmalla? Minä nimittäin heitin ensimmäisen vuoden liki hukkaan, kun väänsin väkisin jollain omalla paskalla ohjelmaviritelmällä. Tai siis kehitys olisi ollut paljon parempi hyväksi havaitulla ohjelmalla. Teen nyt kolmatta kiertoa elaston 2-jakoisella, ja progressio esimerkiksi kyykyssä on todella ilahduttavaa.

. Aina tähä mennessä modaillu valmiita (netistä löydettyjä) ja loppujen lopuks ollu ihan oma ohjelma :DOnko tähän mitään suuntaa antavaa suositusta palautusten pituuksiin sarjojen välissä? Olen viimeiset 3kk G6:ssa tottunut huilimaan sen n. 2min, sopiiko se myös tähän, vai mihin suuntaan tuota aikaa olisi hyvä lähteä muuttamaan?
Asiasta on varmasti ollut puhetta aiemmin, mutta en nyt jaksanut alkaa kahlaamaan ketjua kovin pitkälle läpi. Pahoittelen.
Tälläisellä ollaan nyt ite vedetty massa ohjelmana. maasta veto tulee kuvioon kuhan alkaa 5x5 mut tällä nyt mennyt jonkun aikaa olisko mitä korjailtavaa? olisi kiva saada palautetta tästä mun ohjelmasta paskaa vai toimivaa?
MA:To rint,a olkapäät ja ojentajat
TI:PE Selkä, jalat,, kädet
Riippuu niin monesta asiasta esim. sun ohjelmasta ja liikkeestä, mutta ihan passeli se 2 min on pääliikkeiden kanssa. Voithan sitä välillä vetää lyhyeemmällä ja välillä huilia pidempääkin, jos tuntuu et virta poissa. Ei tämä ohjelma siihen taukoaikaan kaadu, jos et sitten mitään marttakokousta aijjo pitää.
Itse kyllä suosittelen vaihtamaan vaikkapa tuohon ensimmäisen sivun tyyliseen ohjelmaan, jos meinaat oikeasti ottaa vielä tuonne ti&pe mukaan maven. Menee jo sen verran raskaaksi päiväksi, että kroppa on nopeeta tukossa. Muutenkin aika paljon liikkeitä, joita itse kyllä suosiolla vähentelisin ja sitten tuntuman mukaan veivaa pumppailua jos tarvii. Pääliikkeet kunnolla niin toimii parhaiten, näin ainakin itsellä 2-jakoisen kanssa.