1Mb/512 --> 2mb/512 pingi isommaksi nettipeleissä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kparta
  • Aloitettu Aloitettu
Niinkuin otsikko kertoo. Eli vaihdoin Laajakaista operaattoria ja otin adsl 2mb/512 letkun vanhan 1mb/512 tilalle. Nyt verkkopeleissä esim. Call of Dutyssa mitä pelailen samoilla servuilla ni pingi on noin 60:ntä vanhan 50:n sijaan. Siis mitä vit**a?

Imutukset kyllä tulee nopeemin mutta miten toi on mahdollista?? Ja olen aivan varma että se on kasvanut noin kymmenellä. Kokeiltu useata eri serveriä missä on aina ollut pienempi pingi. En nyt odottanutkaan että se juurikaan laskee mutta miten se voi nousta,huh..

Jouduin vaihtamaan zyxelin boxin tuohon telewell merkkiseen, onko sillä merkitystä? Mulla oli myös kiinteä ip osote ennen operaattorin vaihtoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tollanen 10ms nyt voi johtua ihan mistä vain, en lähtisi ihan suorilta käsin syyttämään liittymän päivitystä. Voi olla, että jonain toisena päivänä, toiseen kellonaikaan vasteaika on ihan sama kuin ennen tai jopa pienempi. Kuinka pitkän testailun tuloksena sait tän 10ms eron? Joku keskiarvo pitkällä aikavälillä vai? En sitten tiiä voisko Telewelli olla vähän hitaampi ja siitä johtuis. Tietty voi olla, että sun liittymäs menee jonku toisen dslamin (ruuhkaisemman?) kautta keskukseen ja siten tullut vähän lisää matkaa keskukseen. Se vois aiheuttaa tollasen marginaalieron.

Jos kerran kaikki muu toimii nopeammin ja niin kuin pitäisi, niin onko tuolla 10ms lisäyksellä viivessä nyt yhtään mitään väliä? Mun mielestä ei.

Sori nostan vanhan threadin ylös mutta mikäli ongelma vielä jatkuu niin sun pitää uuttaa ratet sun muut tolle sun udelle konnulle sopivaks... tolla konnulla luulis pingin olevan alle 20...

Itse pelaas CS / CS:S ja 1mb/512 konnulla pingi 5 - 8 kun osaa vaan ratet updateratet ja cmdratet säätää... joltain CoD foorumilta vois löytyy vinkkejä

Back
Ylös Bottom