19" TFT: BenQ vs LG

19-tuumainen littu on hankinnassa, ja oon nyt viettäny aikaa keräten kokemuksia ja mielipiteitä eri merkeistä ja malleista. Kommentteja on tullu laidasta laitaan, mutta pari mallia on saanut positiivisia mainintoja useammastakin paikasta.

-BENQ FP93GX /2MS GTG/700:1/DVI/D-SUB
-LG FLATRON L1932P-SN /4 MS/DVI

Kommenttien ja speksien puolesta voisi valita noista. Aattelin vielä kysyä omistaako kukaan Pakkislainen noista jompaakumpaa? Millaisia kokemuksia on? Näyttöä olisi tarkoitus käyttää pelaamiseen, mutta sen tulisi miellyttää kuvanlaadullisesti silmää myös hyötykäytössä (tekstinkäsittely, surffailu ym). Graafista suunnittelua tms tarkkuutta vaativaa käyttöä ei ole. Hintaluokka noin 350 rahaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meillä on duunissa ollut jos jonkinmoista näyttöä ja paras kuvanlaadullisesti on ollut juuri tuo BENQ. Ja pari tietokoneiden kanssa duunaavat kaverit ovat kanssa kehuneet tuota parhaaksi peli näytöksi hinta/laatu suhteeltaan.Itselläni on kanssa näytön osto kohta edessä ja yritän saada firman suhteiden kautta tuon BENQ:n

LG:ssähän ois sikäli paremmat ominaisuudet, että siitä löytyy myös Pivot. Myös sen katselukulmat, kontrasti ja säädöt on asiallisia, nopeudesta puhumattakaan. Käytännön paremmuutta on hieman hankala todeta ennen ostoa, kun ei omalla paikkakunnalla eikä kohtuullisen välimatkan päässäkään ole liikettä mikä noita kauppaisi, siksi tekee mieli udella kokemuksia.

Mulla on tällanen Benq FP937s+ ja 8ms vasteella ja 19 tuumaa, on ollu aivan loistava kyllä ja virheittä pelannu kovienkin pelisessioiden kanssa ja ei tietenkään kuolleita pixeleitä.

Vähän on vaikee arvioida kun pitäs olla molemmista kokemusta että vois sanoo järkevän mielipiteen. Uudemmista BenQ flateista on jonkinverran kokemusta työn kautta ja ainakin niissä on kuvanlaatu hiton hyvä. Kanttaa vaan googlettaa arvioita.

Ite myös jossain välissä hankkimassa TFT, niin taidan kallistua Benkkuun.

Mulla on LG:n 1950H ja olen ollut ihan tyytyväinen. Toiminut hyvin peleissä ja normikäytössä. Ostettu tietoasemalta josta sai 3 vuoden täyden pixeli takuun.

Back
Ylös Bottom