olen jo tässsä pari kk käynyt salilla satunnaisesti, mutat nyt ajattelin aloittaa kunnon teho treenin! Minulla vain stressaa että teen treenit huonosti/puoliteholla, että tuloksia ei tule. Tavoitteena olisi kasvattaa käsiä ja saavuttaa vatsalihakset! Olen siis 186/70 kg eli melko laiha pituisekseni! yleensä perustreenini on että aloitan 20 minuutin juoksulla ja sitten vain pompin laitteista laitteisiin eli ei ole mitään tiettyä jalkapäivää tai kasipäivää tai tai muuta sellaista. Haluaisin siis säännöllisyyttä ja jotain tietoa näihin treeneihin, että tiedän tekeväni oikein! Kaikki vinkit otetaan vastaan!
Onko myös haitallista olla monta päivää peräkkäin salilla? Olisiko kenelläkään myöskään suositella jtn kuntopiiriä? Vai pitäisikö minun kysyä apua personaltraineriltä? KAIKKI APU KELPAA! Ja ruokavaliostaki voisitte antaa vinkkejä/linkkejä! Olen siis aivan pihalla, että kaikki vinkit käy! kiitos etu käteen
- - - Updated - - -
ja proteiinijuoma apua! mikä sen hyöty on ja milloin kannattaa ottaa? anteeksi vähän sekavasta tekstistä ja tiedonpuutteesta!
Onko myös haitallista olla monta päivää peräkkäin salilla? Olisiko kenelläkään myöskään suositella jtn kuntopiiriä? Vai pitäisikö minun kysyä apua personaltraineriltä? KAIKKI APU KELPAA! Ja ruokavaliostaki voisitte antaa vinkkejä/linkkejä! Olen siis aivan pihalla, että kaikki vinkit käy! kiitos etu käteen
- - - Updated - - -
ja proteiinijuoma apua! mikä sen hyöty on ja milloin kannattaa ottaa? anteeksi vähän sekavasta tekstistä ja tiedonpuutteesta!