17-vuotias kaipailee treeniapua!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
olen jo tässsä pari kk käynyt salilla satunnaisesti, mutat nyt ajattelin aloittaa kunnon teho treenin! Minulla vain stressaa että teen treenit huonosti/puoliteholla, että tuloksia ei tule. Tavoitteena olisi kasvattaa käsiä ja saavuttaa vatsalihakset! Olen siis 186/70 kg eli melko laiha pituisekseni! yleensä perustreenini on että aloitan 20 minuutin juoksulla ja sitten vain pompin laitteista laitteisiin eli ei ole mitään tiettyä jalkapäivää tai kasipäivää tai tai muuta sellaista. Haluaisin siis säännöllisyyttä ja jotain tietoa näihin treeneihin, että tiedän tekeväni oikein! Kaikki vinkit otetaan vastaan!

Onko myös haitallista olla monta päivää peräkkäin salilla? Olisiko kenelläkään myöskään suositella jtn kuntopiiriä? Vai pitäisikö minun kysyä apua personaltraineriltä? KAIKKI APU KELPAA! Ja ruokavaliostaki voisitte antaa vinkkejä/linkkejä! Olen siis aivan pihalla, että kaikki vinkit käy! kiitos etu käteen :)

- - - Updated - - -

ja proteiinijuoma apua! mikä sen hyöty on ja milloin kannattaa ottaa? anteeksi vähän sekavasta tekstistä ja tiedonpuutteesta!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Miks kaikki haluaa vaan vatsalihakset ja isot kädet ja heti kysellään prodejuomista? Lue aloittelijoiden osiota ja opi. Saat kyllä tarpeeks protskua oikeasta ruuasta, jos vaan vähän katot mitä syöt ja syöt tarpeeks, vaikka ne juomat on käteviä palautusjuomina, sitä en kiellä. Mä oon saman ikänen, ja saanu hyvin tuloksia ilman lisäravinteita. Syön sitä mitä kotona&koulussa on tarjolla, lisäks maitorahkaa menee muutama purkki päivässä. Ota joku perusohjelma täältä foorumeilta käyttöön, kyllä sitä kehitystä tulee. Hidasta hommaa tää on, turha kiirehtiä mihinkään.

Lueppa noita "tärkeä" -ketjuja. Voit käyttää myös Googlen ja Pakkotoiston hakua.
Ehdottomasti joku aloittelijan ohjelma käyttöön, kuten G6 tai SS (nämäkin löytyy helposti kun etsit vain).

Edit: kyyppa ehti ensin

http://www.pakkotoisto.com/aloittelijoiden-osio/53396-aloittelija-lue-tama/
Tuolta oon ite saanu aika hyvin tietoja/ideoita omiin treenihin ja syömiseen(Huom. itselläkin vaan 1½v treeniä takana) :D
Proteiinijuoman voit juoda heti treenin jälkeen "ehkäisemään" kataboliaa ja saattamaan roppa anaboliseen tilaan, itse otan yleensä lisäprotua jauheena, vaan sillon, kun ei muuten saa tarpeeksi proteiinia, eli proteiinijuoma ei ole välttämätön :)

Palautusjuoma ei ole lisäravinne. (Siis perus heraproteiini.)
Vaan maito proteiinia kätevässä ja hyvin imeytyvässä muodossa ja siitä on hyötyä varsinkin jos et heti/pian pääse syömään.

Palautusjuoma ei ole lisäravinne. (Siis perus heraproteiini.)
Vaan maito proteiinia kätevässä ja hyvin imeytyvässä muodossa ja siitä on hyötyä varsinkin jos et heti/pian pääse syömään.

Kyllähän se nyt on lisäravinne, harva sitä huvinvuoks vetää lounaan tilalla.

Jos sitä saa lisäravinnekaupasta, niin se on lisäravinne. Ei sieltä ainakaan maitoa pitäis saada. :rolleyes:

^^^ totta helvetissä heraproteiini on lisäravinne. Se lukee siinä pussin kyljessäkin. " Ravintolisää tulee käyttää monipuolisen ruokavalion lisänä." "Ravintolisä ei korvaa monipuolista ja tasapainoista ruokavaliota eikä terveitä elämäntapoja."

Zone-sarja -42%
Back
Ylös Bottom