15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Vstaotteen kuvista:

ei noita kuvia voi oikeasti verrata mitenkään keskenään. toisessa on ihan eri valaistus + se on otettu paljon lähempää. lisäksi asennot ovat täysin erilaiset. Jos haluut nähdä tuloksia niin ota kuvat samasta paikasta, samalla valaistuksella ja lisäksi samalla asennolla. Mä veikkaan että jos ensimmäisen kuvan jamppa olisi laitettu samaan paikkaan, samalla asennolla ja valaistuksella niin täällä ei kukaan ihmettelisi mitään "hurjaa kehitystä".

ja niin taaskaan ei ole tarkoitus vähätellä, mutta itsekin olen muutaman vuoden kehityskuvia ottanut ja ne muuttuvat tekijät pitää vaan oikeasti minimoida. muuten käy niin että katsoo uutta kuvaa ja vertaa vanhaan ja on täysin innoissaan kehityksestä, sitten siitä seuraava kehityskuva näyttääkin jo taas yhtä pieneltä kuin ensimmäinen kuva ja tuntuu ettei kehitystä ole tullut lainkaan.

lisäksi kannattaa muistaa aina pidentää tota kuvien ottoväliä kun tuntuu ettei kehitystä tule. ei mitään järkeä napsia aina kuukauden välein kuvia, semmoinenhan vaan masentaa kun tuntuu ettei kehitystä tule. pikkuhiljaa vaihtaa välin pariin kuukauteen ja sitten kolmeen jne.

Ekassa ei oo pumpissa, ja tokassa on?
Ei vitussa kasva latsit ja kädet levene noin paljo kuukaudessa tai sit ekassa et vaa osaa jännittää lihaksia :D:D:D
Mun mielestä näyttää enemmänki 4kk olevan aikaväli eikä 1kk :D:D
Molemmissa on pumppi, oikean puoleisessa levitän selkää sitten ihan kunnolla.

Se, että ensimmäinen kuva epäonnistui, ei tarkoita sitä että seuraavienkin kuvien pitäisi epäonnistua. :) Minä huolehdin vain posesta ja valaistuksesta, kameramies hoitaa kuvaamisen. ;)

Käpälät kasvaneet kuvien välillä 3cm. :whip:

Molemmissa on pumppi, oikean puoleisessa levitän selkää sitten ihan kunnolla.

Se, että ensimmäinen kuva epäonnistui, ei tarkoita sitä että seuraavienkin kuvien pitäisi epäonnistua. :) Minä huolehdin vain posesta ja valaistuksesta, kameramies hoitaa kuvaamisen. ;)

Käpälät kasvaneet kuvien välillä 3cm. :whip:
Kuukaudessa 3 senttiä? nyt kyllä jo kuulostaa aika :david::david:

Siis molemmat mittaukset pumpissa vai ilman? Jos oikeesti on ton verra kasvanu nii laitas vähä käsitreenejäs mulle postina tonne profiiliin :D

Välillä kasvaa, välillä ei. Sitä ennen pari kuukautta ilman mitään taukoja. Tavallisesti oon käsille tehny Kapean penkin jalat penkillä ja hauiskäännön tangolla tehnyt supersarjana. (3-sarjaa, toistot 12-20 toistoa) ja jos treeni kaveri mukana, niin pari pakkotoistoa. Sitten Ojentajia taljassa 2-4x15. 1 ja 2-jakoista oon tehny 3-4 kertaa viikossa treenaten. Vip-puolelta ja gometalilta löytyy niitä miun treenejä enempi. Kato sieltä jos kiinnostaa. :) Ei tuo kehitys niiiiiin ihmeellinen ole.

Välillä kasvaa, välillä ei. Sitä ennen pari kuukautta ilman mitään taukoja. Tavallisesti oon käsille tehny Kapean penkin jalat penkillä ja hauiskäännön tangolla tehnyt supersarjana. (3-sarjaa, toistot 12-20 toistoa) ja jos treeni kaveri mukana, niin pari pakkotoistoa. Sitten Ojentajia taljassa 2-4x15. 1 ja 2-jakoista oon tehny 3-4 kertaa viikossa treenaten. Vip-puolelta ja gometalilta löytyy niitä miun treenejä enempi. Kato sieltä jos kiinnostaa. :) Ei tuo kehitys niiiiiin ihmeellinen ole.
Hmm.. mäki kokeilen tommosen kehityksen toivossa :D

Välillä kasvaa, välillä ei. Sitä ennen pari kuukautta ilman mitään kehitystä käsien koossa. Tavallisesti oon käsille tehny Kapean penkin jalat penkillä ja hauiskäännön tangolla tehnyt supersarjana. (3-sarjaa, toistot 12-20 toistoa) ja jos treeni kaveri mukana, niin pari pakkotoistoa. Sitten Ojentajia taljassa 2-4x15. 1 ja 2-jakoista oon tehny 3-4 kertaa viikossa treenaten. Vip-puolelta ja gometalilta löytyy niitä miun treenejä enempi. Kato sieltä jos kiinnostaa. :) Ei tuo kehitys niiiiiin ihmeellinen ole.
Tyhmä kirjoitusvirhe. :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitenkä niin näyttävämpiä, toki tuossa lihas erottuvuus paranee? mutta tuskin massa suurenee.

Mitenkä niin näyttävämpiä, toki tuossa lihas erottuvuus paranee? mutta tuskin massa suurenee.

No tuo lihaserottuvuus nimenomaan, ainahan se on näyttävämpää kun näyttää kireemmältä ;)

Mustavalkokuvat ja kontrastilla pienet kikkailut menee vielä ihan hyvin mutta ei niitä kannata liikaa säätää, parempia kuvia minun mielestä tulee kun näkee kunnolla sen kropan. Ja ovat vertailukelpoisia tulevien kuvien kanssa

Aattelin täs ottaa kuvan ja pistää tänne ja kattoo sit myöhemmin ku on painot noussu ni onko lihasta tullut enemmän tai onko sitä lihaa tullut.

Elikkäs, haittaako jos ottaa peilin kautta? Kannattaako käyttää salamaa kamerassa?

Millaset poset jos etukropan ja selän kuvauttaisin? : D

Itselaukaisimella kannattaa kokeilla. Tuplat edestä ja takaa, kädet kohtisuorassa, eli 90 asteen kulmassa, EI todellakaan niin että kämmenet kiinni olkapäissä. Ja kokokroppa kuvaan, ei mitään läheltä otettuja kuvia joista ei saa mitään selkoa... :)

Itselaukaisimella kannattaa kokeilla. Tuplat edestä ja takaa, kädet kohtisuorassa, eli 90 asteen kulmassa, EI todellakaan niin että kämmenet kiinni olkapäissä. Ja kokokroppa kuvaan, ei mitään läheltä otettuja kuvia joista ei saa mitään selkoa... :)

Meinaatko tuplilla hauiksia? Meinaan jos työnnän tuplat takaa posessa käsien kyynärpäitä vähän eteenpäin, saan selästä edes jonkun näköisen, mut sit ne haukkarit ei välttämättä näy niin hyvin.

Tuplat edestä:

doubles02.jpg

Tuplat takaa:

tuplat-takaa-blogi.jpg

edit. Jokaisella ne tuplat takaa näyttää juuri siltä kuin näyttää, sama juttu on muissakin poseissa. Lihasta on sen verran kuin on, eikä siitä sen enempää. :)

Tuplat takaanta aloittelijalta melko turha pose, jos meinataanta saada edes jonkun näköistä fysiikkaa esille imo. Tuplat edestä ja mousti olis aika jees, että jotain muotoa saisi ruutuun. Tai mistä mä tiedän, jos pateeeh omaa kisamassat.

Hmh, jos teen tuplat edestä, ei varmaan näy mtn, tuplat takaa, no, selkä on nii jäljes et ei siinäkään mtn. Otan ehkä vaa kuvan edestä sillee kädet sivuilla alhaalla ja pullistelen : D jos tajusitte.

edit. Jokaisella ne tuplat takaa näyttää juuri siltä kuin näyttää, sama juttu on muissakin poseissa. Lihasta on sen verran kuin on, eikä siitä sen enempää. :)
Lähinnä sitä meinasin, että jos aloittelija laittaa tuplat takaanta kuvan, niin siitä ei osaa sanoa juuta eikä jaata. Paitsi sen, että ruokaa koneeseen. Tää oli vain karkea yleistys. Sori OT.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom