15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
pirunsavolainen sanoi:
kokemuksia ko. tuotteesta?
En muista, nyt noita ravintoarvoja, mutta jos on joku perinteinen gaineri, niin aika roskaa. Eli jos sisältää paljon hiilaria suhteesa prodeen. Joku 1:1 on jo sitten ihan normaali palkkari.

En muista, nyt noita ravintoarvoja, mutta jos on joku perinteinen gaineri, niin aika roskaa. Eli jos sisältää paljon hiilaria suhteesa prodeen. Joku 1:1 on jo sitten ihan normaali palkkari.

100g tuotetta:
Energiaa 1501 kJ
Proteiinia 41 g/r
Kreatiinia 5g/r
Hiilihydraatteja 41g/r
josta sokereita 5,7g/r
Rasvaa 2,9g/r
josta tyydyttyneitä 1,3g/r
Ravintokuitua 0,0g/r
Natriumia 0,45g/r

Eli taitaa olla ihan normisetti. (Herapohjanen)

Sama protsku-hiilari suhde kuin muscle+:ssa. palautusjuomana tota ite oon joskus käyttäny. Hintaansa nähden ihan ok setti kun kuitenkin 1:1 tota tavaraa tossa.

100g tuotetta:
Energiaa 1501 kJ
Proteiinia 41 g/r
Kreatiinia 5g/r
Hiilihydraatteja 41g/r
josta sokereita 5,7g/r
Rasvaa 2,9g/r
josta tyydyttyneitä 1,3g/r
Ravintokuitua 0,0g/r
Natriumia 0,45g/r

Eli taitaa olla ihan normisetti. (Herapohjanen)

Paljonkohan tuo 100g sitten on nimittäin herat mitä mulla on ollut niin desi on aina ollut siinä 30-50g paikkeilla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Laitanpa nyt itekki tänne nuit kuvii, vaik en missää kummoses kunnos ookkaa. Ikää on 17 ja reenaillu oon semmosen 1,5 vuotta, josta eka vuosi nyt oli semmost räpellyst, kesän aikana ei painot noussu, ja syksyl sit aloin ihmetteleen, et mikä on ja tajusin, et vaihtelua pitää olla. Nyt syksyl siis oon päässy vasta kunnon reenin makuun ja ruokapuoltaki oon parantanu. Pituus o 170,6cm ja paino 56kg.

Eestä päi: http://img257.imageshack.us/my.php?image=njoo1ld7.png
Selekä: http://img257.imageshack.us/my.php?image=njoo2rk7.png

Miksei niitä kuvia voi ottaa kunnon poseerauksilla, itselaukaisimella tai pyytää kaveria kuvaamaan. Ei noista kuvista saa minkäänlaista käsitystä kunnosta, tuostakaan kuvasta ei näe muutakuin että hauis on pumpissa. Mitä järkeä ylipäätään laittaa kuvia, joista näkee pelkästään hauiksen kunnon?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom