15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Kiitosta vaan kommentista.Tarkotus kuitenkin pitää lihasmassa siinä määrin aisoissa ettei hidasta juoksemista, tosin pikajuoksua mutta kuitenkin.

en tiiä näyttääkö se vaan, mutta yläselkään pitäis hankkia kyllä leveyttä vielä!

:jahas: eiköhän jätkä tarvii sitä lihasta vielä muuallekkin ihan ruunsasti kun vaan sinne yläselkään.

Joo on kyl siisti kondis :piis:

Hyvinhän nuo kropat näyttääpi pojilla olevan.

Itse olen tälläinen 18-vuotias kloppi, joka on 1½kk harrastanut suht. ahkerasti.(en ole käyttänyt minkäänlaisia lisukkeita treenin kanssa, ihan naturelina mennään)
Ja jos teitä nyt ei sen kummosemmin haittaa, laitan tähän vähän tietoa mitenkä on lähtenyt käyntiin:

Paino tällä hetkellä: 80kg
Aloittaessa: 74kg

Sanotaanko tähän väliin että rasvaprosenttini ei ole tosiaankaan mikään 3-10 ollut kun aloitin tämän treenauksen, ja vielä ois paljon rasvaa/läskiä otettavana pois.
Lähinnä olen nyt yrittänyt keskittyä yläkroppaani, ja tässä pientä muutosta jo alkanut huomaamaan.
http://www.aijaa.com/img/b/00094/2878816.jpg

(ennekuin rupeat arvostelemaan niin mainittakoon että kun aloitin treenaamisen minulla ei ollut edes minkäänlaista lihaksen tippaakaan tuossa kädessä, nyt siinä on sentään pari hassua rusinaa.)

Itse en hirveästi pidä yllä mitä tulee tehtyä päivisin, koska käyn kaverini kanssa(hän on jo useamman vuoden tätä hommaa harrastanut).
Vatsoja pitäisi nyt yrittää treenien loppuun vetästä, muttakun tuntuu, että ei vain jaksaisi.

Ruokavaliosta vielä sen verran, että syön päivässä n. 2 kertaa lämpimän-aterian(yritän saada mahdollisimman paljon proteiinia, yms näistä kerroista.)

Ehdotuksia, yms palautetta saa tottakai laittaa, ja otan mielelläni vastaan.

(Hieman offtopicciahan tässä tuli, muttakun lukasin tuosta nuo ensimmäiset 13-14 sivua niin huomasin, että ihmiset on keskustelleet näistä omista "arvoistansa" myös, joten päättelin lisätä sitten itsekkin tähän tälläisen pienen viestin.)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En halua mitenkään väheksyä esim penskan kuntoa, mutta porukka täällä tuntuu ajattelevan että jos näkyy six-pack, niin on automaattisesti kovassa kunnossa. Senhän saa näkyviin laskemalla rasvaprosenttia ja treenaamalla vain vatsoja ja toki alempi rasvaprosentti parantaa muidenkin lihasten erottuvuutta. Tiedä sitten kuulostaako tämä kateellisen panettelulta, mutta itse en arvosta pelkkää sixaria niin paljon. Siitä kuitenkin propsit,että itse en pysty niin tiukalle dieetille ryhtyä, että kaiken fläsän sais pois vatsan päältä, mutta kyllä mulle riittää oma kondis (185/78).

Itse olen tälläinen 18-vuotias kloppi, joka on 1½kk harrastanut suht. ahkerasti.(en ole käyttänyt minkäänlaisia lisukkeita treenin kanssa, ihan naturelina mennään)
Ja jos teitä nyt ei sen kummosemmin haittaa, laitan tähän vähän tietoa mitenkä on lähtenyt käyntiin:

Paino tällä hetkellä: 80kg
Aloittaessa: 74kg

Sanotaanko tähän väliin että rasvaprosenttini ei ole tosiaankaan mikään 3-10 ollut kun aloitin tämän treenauksen, ja vielä ois paljon rasvaa/läskiä otettavana pois.
Lähinnä olen nyt yrittänyt keskittyä yläkroppaani, ja tässä pientä muutosta jo alkanut huomaamaan.
http://www.aijaa.com/img/b/00094/2878816.jpg

Ruokavaliosta vielä sen verran, että syön päivässä n. 2 kertaa lämpimän-aterian(yritän saada mahdollisimman paljon proteiinia, yms näistä kerroista.)

Ihan hyvin näyttää lähteneen liikkeelle. Tosta sun tekstistäs vois kysyä pari asiaa, kun jäi vähän arvailujen varaan. Eli mitä tarkoitat "lisukkeilla"? Yritätkö ensisijaisesti kasvattaa lihasmassaa vai saada rasvaa pois? Samaa aikaahan tämä ei onnistu. SYÖ USEAMMIN (ellet sitten syö noiden lämpimien aterioiden lisäksi), on oleellista, että saat niitä ravintoaineita pitkin päivää pienempinä annoksina, vähintään 5 ateriaa päivässä.

Ihan hyvin näyttää lähteneen liikkeelle. Tosta sun tekstistäs vois kysyä pari asiaa, kun jäi vähän arvailujen varaan. Eli mitä tarkoitat "lisukkeilla"? Yritätkö ensisijaisesti kasvattaa lihasmassaa vai saada rasvaa pois? Samaa aikaahan tämä ei onnistu. SYÖ USEAMMIN (ellet sitten syö noiden lämpimien aterioiden lisäksi), on oleellista, että saat niitä ravintoaineita pitkin päivää pienempinä annoksina, vähintään 5 ateriaa päivässä.

Elikkä lihasmassaahan minä tällä hetkellä yritän saada, mutta toisaalta tekisi mieli vähän kiinteyttää vielä noita rintalihaksia enemmän.

Eli kokonais ruokavalio on kutakuinkin täläinen:
Aamulla muutamat leivät, jogurttia.
~10.30 ruokailu
~14.00-15.00 ajalla välipalaa(yleensä taas tätä leipää ja jogurttia, en ole vielä muistanut raejuustoa ostaa.)
~16.00-17.00 päivällinen
~20.00-22.00 jonkinlaista iltapalaa.

Ja näillä lisukkeilla tarkoitan näitä lisäravinteita.
Nyt en aivan 100% varma ole, lasketaanko nämä gainomaxit yms tuotteet näihin "lisäravinteisiin." mutta näitä lähinnä tarkoitan.
Mielessäni kyllä kävi kokeilla tätä "gainomaxia", kaverini käyttää sitä ja pikkaisen sitä mainostellutkin minulle.

edit: anteeksi tuo sekava teksti ensimmäisessä kirjoituksessani.
edit2: ja kun ei näköjään ole tuohon ensimmäiseen kirjoitukseeni tullut, niin tosiaan tuo käteni oli aivan luumu kun aloitin treenaaman, ja nyt siihen on sentään tullut jo jonkunnäköistä piirrettä

Tiettyä kohtaa, esim pelkkiä rintalihaksia ei voi kiinteyttää, se fläsä lähtee kaikkialta pikkuhiljaa. Yleensä sieltä ensin, minne se on ensin tullut (?). Syö enemmän. Tuosta sun ruokailustas ei saa selvää, paljonko tulee päivälle esim. protskua ja kaloreita, ku ei tiedä kuinka paljon syöt ja mitä syöt.

Tiettyä kohtaa, esim pelkkiä rintalihaksia ei voi kiinteyttää, se fläsä lähtee kaikkialta pikkuhiljaa. Yleensä sieltä ensin, minne se on ensin tullut (?). Syö enemmän. Tuosta sun ruokailustas ei saa selvää, paljonko tulee päivälle esim. protskua ja kaloreita, ku ei tiedä kuinka paljon syöt ja mitä syöt.

aa, aivan.

luulin että hän tarkoitti kuinka usein päivässä syön, mutta yritän syödä mahdollisimman paljon lihaa, riisiä, yms.

Eipä meillä kotona taidakkaan muuta ollakkaan kuin lihaa ja riisiä/pastaa.

En oikein osaa määritellä vielä paljonko tästä tulisi proteiinia ja kaloreita/annos, en vielä sen kummosemmin ole tutustunut asiaan, mutta mitenkä omasta mielestäni olen alkanut HIEMAN muuntautumaan, ei tässä nyt mitään vikaakaan pitäisi olla.

...Paitsi voisi ehkä hiukkasen lisätä tuota proteiinia.

aa, aivan.

luulin että hän tarkoitti kuinka usein päivässä syön, mutta yritän syödä mahdollisimman paljon lihaa, riisiä, yms.

En oikein osaa määritellä vielä paljonko tästä tulisi proteiinia ja kaloreita/annos, en vielä sen kummosemmin ole tutustunut asiaan, mutta mitenkä omasta mielestäni olen alkanut HIEMAN muuntautumaan, ei tässä nyt mitään vikaakaan pitäisi olla.

Jos painat 80kg, niin ~140-160g protskua päivässä~ 2 pakettia raejuustoa ( 2x 400g )

aa, aivan.

Koitat vaan syödä mahdollisimman paljon protskupitoisia ruokia (lihaa, kanaa, kalaa, rahkaa, raejuustoa, tunaa jne.), ja syöt tarpeeksi monta kertaa päivässä. Itse en ehkä lähtis hirveämmin diettailemaan, vaan alkaisin päinvastoin syödä kunnolla + treenata kovaa. Kun tuota ylimääräistä ei ihan hirveästi kuitenkaan näytä olevan. Mutjoo tsemppiä treeneihin!

Koitat vaan syödä mahdollisimman paljon protskupitoisia ruokia (lihaa, kanaa, kalaa, rahkaa, raejuustoa, tunaa jne.), ja syöt tarpeeksi monta kertaa päivässä. Itse en ehkä lähtis hirveämmin diettailemaan, vaan alkaisin päinvastoin syödä kunnolla + treenata kovaa. Kun tuota ylimääräistä ei ihan hirveästi kuitenkaan näytä olevan. Mutjoo tsemppiä treeneihin!

Kiitoksia vain vastauksista, ja eikun hyviä reenejä sinnekki suuntaan:thumbs:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom