Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
en tiiä näyttääkö se vaan, mutta yläselkään pitäis hankkia kyllä leveyttä vielä!
millä jaolla penska ja truenib on tehnyt reeninsä?
Itse olen tälläinen 18-vuotias kloppi, joka on 1½kk harrastanut suht. ahkerasti.(en ole käyttänyt minkäänlaisia lisukkeita treenin kanssa, ihan naturelina mennään)
Ja jos teitä nyt ei sen kummosemmin haittaa, laitan tähän vähän tietoa mitenkä on lähtenyt käyntiin:
Paino tällä hetkellä: 80kg
Aloittaessa: 74kg
Sanotaanko tähän väliin että rasvaprosenttini ei ole tosiaankaan mikään 3-10 ollut kun aloitin tämän treenauksen, ja vielä ois paljon rasvaa/läskiä otettavana pois.
Lähinnä olen nyt yrittänyt keskittyä yläkroppaani, ja tässä pientä muutosta jo alkanut huomaamaan.
http://www.aijaa.com/img/b/00094/2878816.jpg
Ruokavaliosta vielä sen verran, että syön päivässä n. 2 kertaa lämpimän-aterian(yritän saada mahdollisimman paljon proteiinia, yms näistä kerroista.)
Ihan hyvin näyttää lähteneen liikkeelle. Tosta sun tekstistäs vois kysyä pari asiaa, kun jäi vähän arvailujen varaan. Eli mitä tarkoitat "lisukkeilla"? Yritätkö ensisijaisesti kasvattaa lihasmassaa vai saada rasvaa pois? Samaa aikaahan tämä ei onnistu. SYÖ USEAMMIN (ellet sitten syö noiden lämpimien aterioiden lisäksi), on oleellista, että saat niitä ravintoaineita pitkin päivää pienempinä annoksina, vähintään 5 ateriaa päivässä.
Tiettyä kohtaa, esim pelkkiä rintalihaksia ei voi kiinteyttää, se fläsä lähtee kaikkialta pikkuhiljaa. Yleensä sieltä ensin, minne se on ensin tullut (?). Syö enemmän. Tuosta sun ruokailustas ei saa selvää, paljonko tulee päivälle esim. protskua ja kaloreita, ku ei tiedä kuinka paljon syöt ja mitä syöt.
aa, aivan.
luulin että hän tarkoitti kuinka usein päivässä syön, mutta yritän syödä mahdollisimman paljon lihaa, riisiä, yms.
Eipä meillä kotona taidakkaan muuta ollakkaan kuin lihaa ja riisiä/pastaa.
En oikein osaa määritellä vielä paljonko tästä tulisi proteiinia ja kaloreita/annos, en vielä sen kummosemmin ole tutustunut asiaan, mutta mitenkä omasta mielestäni olen alkanut HIEMAN muuntautumaan, ei tässä nyt mitään vikaakaan pitäisi olla.
...Paitsi voisi ehkä hiukkasen lisätä tuota proteiinia.
Koitat vaan syödä mahdollisimman paljon protskupitoisia ruokia (lihaa, kanaa, kalaa, rahkaa, raejuustoa, tunaa jne.), ja syöt tarpeeksi monta kertaa päivässä. Itse en ehkä lähtis hirveämmin diettailemaan, vaan alkaisin päinvastoin syödä kunnolla + treenata kovaa. Kun tuota ylimääräistä ei ihan hirveästi kuitenkaan näytä olevan. Mutjoo tsemppiä treeneihin!aa, aivan.
luulin että hän tarkoitti kuinka usein päivässä syön, mutta yritän syödä mahdollisimman paljon lihaa, riisiä, yms.
Eipä meillä kotona taidakkaan muuta ollakkaan kuin lihaa ja riisiä/pastaa.
En oikein osaa määritellä vielä paljonko tästä tulisi proteiinia ja kaloreita/annos, en vielä sen kummosemmin ole tutustunut asiaan, mutta mitenkä omasta mielestäni olen alkanut HIEMAN muuntautumaan, ei tässä nyt mitään vikaakaan pitäisi olla.
...Paitsi voisi ehkä hiukkasen lisätä tuota proteiinia.
Koitat vaan syödä mahdollisimman paljon protskupitoisia ruokia (lihaa, kanaa, kalaa, rahkaa, raejuustoa, tunaa jne.), ja syöt tarpeeksi monta kertaa päivässä. Itse en ehkä lähtis hirveämmin diettailemaan, vaan alkaisin päinvastoin syödä kunnolla + treenata kovaa. Kun tuota ylimääräistä ei ihan hirveästi kuitenkaan näytä olevan. Mutjoo tsemppiä treeneihin!
pirunsavolainen: esim. tuolla saat laskettua päivittäisten safkojesi kalorit ja makroravinteet.