15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
ihan hyvältä näyttää, millaisia tuloksia?
Pistän tähän vaan parhaat sarjat ja joitaki vanhoja ennätyksiä:

Penkki 3x10x65kg ja 1x75kg joka tehty joululomalla. Nykyää tulis varmaa ainaki se 80kg
Kyykky 3x12x80kg ja 1x100kg joka tehty syyslomalla. Nyt antanu vähän aikaa polville vapaa-aikaa kun on vihlomaan muka ruvennut. Toivottavasti pääsis jo parin viikon sisää kyykkäämää.
Mave 3x6x90kg ja ykköstä en oo kokeillu. Mavettelut on jääny aika vähälle joten siihen pitäis alkaa panostamaan.

Helvetin kovat sarjapainot kyllä verrattuna ykkösiin, sillon ku ite nostin penkistä tuon 75kg nii 3x10 olis menny ehkä reilulla 50 kilolla :)

Helvetin kovat sarjapainot kyllä verrattuna ykkösiin, sillon ku ite nostin penkistä tuon 75kg nii 3x10 olis menny ehkä reilulla 50 kilolla :)
Olis pitäny pistää varmaa vähä selvemmin toho, mutta tarkotin että nuo sarjat on siis ihan uusia/viime treenistä ja nuo ennätykset on taas tehty muutama kuukausi sitten :) .

Joo, hoksasin sen tosiaan, aika hurjaa kehitystä kyllä esim. tuossa penkissä ku väittäisin että noilla sarjoilla +90kg nostaisit :)

En sit noista laskureista tiedä, mutta esim eilen otin 100kg ykkösen, 80kgx9,70kgx15.. Tiiä sitten paljonko "pitäisi" tulla :D

Olkapäät pomppaa nyt ekana silmään. Hyvin oot kehittynyt.Tsemppiä reeneihin! :)

Koitan itse ens viikolla ottaa uusia kuvia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
saako tuloksia udella?

Tottakai saa. :)

Tässä jotain mitä tulee mieleen:
-Penkki 90kg (12x70kg)
-Mave 140kg (2x130kg)
-Kyykky 130kg (2x120kg)
-Rive 70kg (koitettu joskus syksyllä)
-Työntö 60kg (koitettu kans joskus ennen joulua)
-Ylätalja 10x65kg
-Alatalja 10x60kg
-scotti hauis 10x30kg
-Kapea penkki 10x60kg
-Niskantakaapunnerrus 10x40kg
-Pystysoutu 10x35kg

Tässä tuli jotain... :puntti:

-Kapea penkki 10x60kg

wtf. mulla paras sarja on kapeassa penkissä 67,5kgx4, ja 12x60kg. mutta penkki maksi on "vain" 85kg. :D

wtf. mulla paras sarja on kapeassa penkissä 67,5kgx4, ja 12x60kg. mutta penkki maksi on "vain" 85kg. :D

Tiedän, mun ojentajat on aika äässistä. Niissä ei ole hirveästi kestävyysvoimaa, mutta max. nostoissa niissä riittää potku.

Tiedän, mun ojentajat on aika äässistä. Niissä ei ole hirveästi kestävyysvoimaa, mutta max. nostoissa niissä riittää potku.

juu. mutta ei ihan ohi aiheesta mene niin kiva kunto ja kovat tulokset. :D

-Penkki 90kg (12x70kg)
-Mave 140kg (2x130kg)
-Kyykky 130kg (2x120kg)
-Rive 70kg (koitettu joskus syksyllä)
-Työntö 60kg (koitettu kans joskus ennen joulua)
-Ylätalja 10x65kg
-Alatalja 10x60kg
-scotti hauis 10x30kg
-Kapea penkki 10x60kg
-Niskantakaapunnerrus 10x40kg
-Pystysoutu 10x35kg

kaus oot reenaillu?

Zunami: Kiitoksia, motivaatio kasvoi taas :)

Push-Up: Nojuu, on sitä tullu aika ahkeraa hinkattua, mutta en nyt tiedä siitä "kovasta"..

jopex: Tuollanen 1v. ja 2kk on tullu reenailtua. Aika nollista lähin, kynäniskojen esi-isä :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom