- Ikä
- 44
Mulle sanottiin tänään salilla, että ei kannata tehdä 15 toistoa dietillä, kun se syö lihasta. Mikä on tämän väitteen paikkaansapitävyys?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
dieetillä ei pahemmin kannattas sarjapainoja kasvattaa. Se on nimittäin pois potenttiaalisesta lihaskasvusta. Miinuskaloreilla ei tunnetusti lihas kasva. Siis jos ihan puhtaasti bodauksesta puhutaan.
Onko tämä nyt taas jotain Hulkismeja, vai kenen mielipiteen toit julki :lol2:
Miten dietillä voi olla potentiaalista lihaskasvua, jos miinuskaloreilla ei tunnetusti lihas kasva?
dieetillä ei pahemmin kannattas sarjapainoja kasvattaa. Se on nimittäin pois potenttiaalisesta lihaskasvusta. Miinuskaloreilla ei tunnetusti lihas kasva. Siis jos ihan puhtaasti bodauksesta puhutaan.
Lues uudestaan. Dieetillä ei ole potentiaalista lihaskasvua.
Hulkismi nimenomaan. Onko sulla sitten eriävä mielipide? Kyllä mä näitä asioita ihan itsekkin mietiskelen ja toi kuulostaa todella loogiselta. Eipä tule mieleen parempaakaan bodaria joiden keskusteluista ottaisi opiksi.
Hulkismi nimenomaan. Onko sulla sitten eriävä mielipide? Kyllä mä näitä asioita ihan itsekkin mietiskelen ja toi kuulostaa todella loogiselta. Eipä tule mieleen parempaakaan bodaria joiden keskusteluista ottaisi opiksi.
Se on kyllä ihan paskapuhetta että jotku jumppasarjat ois parempia ku kovemmat lyhyet, tai että ei kannattais ees yrittää nostaa sarjapainoja dieetillä.
Kyllä niitä nyt varmasti voi dieetillä vähän max sarjoista nostaa. Mutta jos nostat penan sarjapainoja 20kg dieetillä, niin on helvetisti vaikeampaa koittaa nostaa sarjapainoja taas plussalla. Kun tuo sarjapainojen nostaminen on aina vaikeampaa mitä isompia rautoja liikuttelee.
Mutta jos nostat penan sarjapainoja 20kg dieetillä, niin on helvetisti vaikeampaa koittaa nostaa sarjapainoja taas plussalla. Kun tuo sarjapainojen nostaminen on aina vaikeampaa mitä isompia rautoja liikuttelee.
No laitetaan tällainen esimerkki: Joku tyyppi on vetänyt itsensä ns ''natumaksimiin'' vaikka 200kg pena saamatta juurikaan lihasta vaan lähinä hermotusta treenaamalla. Miten tällainen kaveri saa kovat lihasmassat kun ei voi enää kasvattaa sarjapainoja? hinkkaamalla näitä samoja sarjapainoja vai?