13-15-vuotiaiden tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ite kun pari ensimmäistä kertaa kuulin tuon niin ajattelin:
Avi or it didn't happen = tai sitten sitä ei tapahtunutkaan
Mutta sitten tajusin:
Avi or it didn't happen = Avi tai sitä ei tapahtunut

Avi=tiedostomuoto kuten, Jpeg, Mpeg4 ym-.
Aaa... en kelannu mitää tommosia :david::david::david:joo ny tiiänki mistä kyse :D:D

Toki noi on ihan mahdollisia tuloksia 15 vuotiaalle jos omapaino on jotain yli 90-100kg
Toisille tarttuu voima,toisille liha ja joillekkin kumpikin.
Toisilla on taustalla koko elämän kestänyt urheilutausta,toiset alottaa sohvalta.
Toiset syö heti alusta kunnolla,toiset menee mäkillä eteenpäin.
Toiset nukkuu tarpeeksi,toiset menee 4h yöunilla.
Toiset bilettää,toiset jättää kaljat juomatta.
Toisilla on HALUA kehittyä,toiset ei kykene tekemään niin kovaa,kun pää tulee vastaan.
(......voi jatkaa vaikka kuinka pitkälle,mutta saa riittää......)

Ainiin - 15 vuotiaana,vuoden treenitaustalla, kyykky 5x5x90kg ja oma paino oli ~65kg.
Maximia en kokeillut.

Tänään Nousi 100kg penkistä. piti tosin okeilla jo kuukausi sitten mutta enpä ole kehdannut ku halusin saada varmasti ylös :D
Tosiaan tuli hyvä fiilis. Nyt yksi tavotteista pois alta ''100kg penkis.tä ennenku täytän 15''.
15 täytän viikonpäästä

Tänään Nousi 100kg penkistä. piti tosin okeilla jo kuukausi sitten mutta enpä ole kehdannut ku halusin saada varmasti ylös :D
Tosiaan tuli hyvä fiilis. Nyt yksi tavotteista pois alta ''100kg penkis.tä ennenku täytän 15''.
15 täytän viikonpäästä
Hienoa, että on tavoitteisiin päästy :thumbs: Mulla tosin sama tavote ennen ku täytän 17 :D Tarviis varmaan noihin kyykkyyn ja maveenkin asettaa tästä jonkunnäköstä, ettei ihan ykspuoliseksi mene... :P

Aika kova ku 15 saat ton, mulle kelpais jos jossain elämänvaihees saisin sen 1 x 100kg.

Ite kun pari ensimmäistä kertaa kuulin tuon niin ajattelin:
Avi or it didn't happen = tai sitten sitä ei tapahtunutkaan
Mutta sitten tajusin:
Avi or it didn't happen = Avi tai sitä ei tapahtunut

Avi=tiedostomuoto kuten, Jpeg, Mpeg4 ym-.

Aina on joku pätemäs mun virheistä foorumilla. Vihdoinki mun vuoro!

Jpeg on kuvatiedosto.

Sori. :(

E: Eiiii peeerrrkele.. Luin väärin.. Nyt saa taas mulle päteä ja vinkua. Perkele.

enpä kannapahemmin kameraa mukanani salilla oisihan se ollu hyvä olla mukana että porukka uskois paremmin mutta jälki viisaus paras viisaus :D.....pituuteni on n.174cm ja paino tällä hetkellä 84.3kg ku ollu kaks päivää dietillä...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Checker on oikeassa olin sillon 7luokalla rhp yleensä mutta se jäi pois tuossa 8luokan syksyllä nykyään teen tasapuolisesti kaikkia lihasryhmiä mikä on kaikein kannattavinta..

Aika kova ku 15 saat ton, mulle kelpais jos jossain elämänvaihees saisin sen 1 x 100kg.
En ole vielä 15 ;) vasta viikon päästä :D
Nytten ajattelin panostaa enemmän kyykkyyn ja maveen ku sain ton pennkitavotteen pois alta.
Kelasin, että jättäisin penkin pois kokonaan seuraavasta ohjelmasta ja tekisin dippiä ja peckdeckiä sen tilalla.

niin ja mitat on tätä nykyä 179/84

Voit olla varma et saat taas asettaa 100kg tavotteeksesi penkissä ohjelmasi jälkeen.

Hyvähän se on jalkoihinkin keskittyä, mutta mitään pecdeckkiä ei todellakaan kannata penkin tilalle laittaa. Se penkki ei ole jaloista pois, mutta pecdeck on penkistä pois, verrattuna siis siihen kehitykseen rinnassa minkä saisit penkillä.

Voit olla varma et saat taas asettaa 100kg tavotteeksesi penkissä ohjelmasi jälkeen.
Mitähän varten?
Dippi pitää varmasti rinnassa,ojentajissa ja etuolkapäissä vanhat voimat + tulee lisää.
Liikerata voi toki olla vähän outo aluksi,mutta kun sitä penkkiä on jo treenattu ja tekniikka hallussa,niin se korjaantuu nopeasti.

Hyvähän se on jalkoihinkin keskittyä, mutta mitään pecdeckkiä ei todellakaan kannata penkin tilalle laittaa. Se penkki ei ole jaloista pois, mutta pecdeck on penkistä pois, verrattuna siis siihen kehitykseen rinnassa minkä saisit penkillä.
laitan peckdeckin ja dipin... itsellä dippi tuntuu tosi hyvin rinnassa niin kokeilen noilla kahdella pari kuukautta ellen kyllästy niihin.

Voin kyllä luvata että penkkipunnerruksella ja pecdeckillä ei niin hirveästi ole eroa että voit kyllä ihan huolella jättää penkin pois jos et pysty tekemään. Kyllä ne tissit kehittyy peckilläkin. Ihan turhaan "Vstaote" heittelet tollasta jos et ole itse kunnolla molempia kauan aikaa ja kovaa treenannut... Tuolla ei todellakaan mitää hallaa itselleen tee :D. Huhhuh..

penkkipunnerruksella ja pecdeckillä ei niin hirveästi ole eroa

:anssi:
Massaliike vs. apuliike?

Tuo Vstaotteen kommentti ei todellakaan ollut mitään turhaa huutelua. Perusliikkeet kannattaa kyllä pitää mukana ihan jokaisessa ohjelmassa, ellei mitään todellista estettä ole. Niillä kroppa kehittyy parhaiten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom