11.12. - Vaimot Vaihtoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sfl
  • Aloitettu Aloitettu
Rontto sanoi:
Tätä itekkin ihmettelin. Kukahan :david: sen kanssa lapsen on tehnyt?

Miksi miehisen lesbon pitää näyttää teini skinheadilta?

Baariin meno kohtaus oli huippu, siideriä ovella tölkillinen naamaan pohjiks:D
Häh? Hehän kertoivat siinä että 500 euroa laaki maksaa keinohedelmöitys...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikös se sanonut maksaneensa siemenistä 500e? Tuollaista olin kuulevinani. Se nuorin oli juuri tämän miehisemmän, astetta vanhempi taas sen joka lähti vaihtoon. Mielestäni erittäin täyspäistä sakkia, lapsetkin fiksun oloisia ja hyväkäytöksisiä. Selvästi onnellinen pariskunta, suotakoon se heille.

Niin ja fiksu oli kyllä se rovaniemeläinen vaihtovaimo, ei yhtään nikotellut vaikka lepakkoperheeseen joutuikin, pisteet hänelle!

D.Yates sanoi:
Ei se nyt noin vakavaa ole :) Asuvat sentään Helsingissä, missä ei olla ihan niin suppeamielisiä.

On se. Mulle. Liian montaa lasta on tullu lohdutettua kun "Mikaa" on kiusattu "Timon" ja "Pertun" toimesta. Ja syynä vielä joku esim. kaatuminen sählypelissä. Siis ihan naurettava case muiden mielestä. Mutta annas Timolle ja Pertulle vinkki että, Mika on lepakoitten kasvattava... UIH!

sama se onko keinohedelmöityksel vai millä se lapsi tehty mut jos perheen "isä" sen lapsen maailmaan pyöräyttää nii on se ny perkele asiat väärin..!! :wall:
eikös ne jotain isänpäivääki viettäny :D
ei varmaan lasta tulla kiusaamaan et isäs synnyttämä tyttö.. :itku:

Rita sanoi:
Mielestäni erittäin täyspäistä sakkia, lapsetkin fiksun oloisia ja hyväkäytöksisiä. Selvästi onnellinen pariskunta, suotakoon se heille.

Niin ja fiksu oli kyllä se rovaniemeläinen vaihtovaimo, ei yhtään nikotellut vaikka lepakkoperheeseen joutuikin, pisteet hänelle!
Jep itsekin katsoin jakson ihan mielenkiinnosta. Tosiaan oli tuossa lesboperheessä ainakin kasvatukselliset asiat kunnossa. Toisin kuin siinä heteroperheessä...uhmaikäinen pyöritti isukkia mennen tullen ja sännötkin oli vähän niin ja näin. Kaikkein ristiriitaisin tilanne lapselle on se, että vanhempien kasvatusnäkemykset eroavat toisistaan (eli tässä ilmeisesti lepsu isä ja tiukempi(?)äiti) ei näin...ja sehän näkyi heti lasten käytöksessä.

Pelles sanoi:
ei varmaan lasta tulla kiusaamaan et isäs synnyttämä tyttö.. :itku:
Ei varmaan kiusata, jos ei niille muille lapsille sanota aikuisten toimesta, että on ihan sairasta, että sillä naapurin Mika-Petterillä on kaksi äitiä. Ei lapsi itse osaisi ihmetellä mitään, ajattelisi vain, että minulla on äiti ja isä, mutta Mika-Petterillä on kaksi äitiä.

Otin yhteyttä neloselle, suunnattomasta uteliaisuudestani johtuen, että onko saaneet palautetta ko. ohjelmasta. Palautetta on tullu paljon, ja suurin osa koski nimenomaan lasten hyvinvointia. Hyvä niin.

Joku kerto, en nyt ehdi selata kuka, että hänen vanhempansa asuu samassa talossa koko "barbin" kanssa. Olis kiva tietää onko muutoksen tuulet puhaltaneetä suunnalla?

User Name

Purtsi sanoi:
Nää on ihan järkyttäviä tositarinoita! Vittu! Ei toi lepakkoperheen lapsi saanut laimaa otsaansa.... :(
Säälittävintä tässä on se että noi on totta...:itku:
Niinpä, järkyttävää on että pitää leimoja lyödä lasten otsiin. Säälittäviä sellaiset leimaajat. Mikseivät voi ottaa ihmisiä ihmisinä, miksi paheksujaa kiinnostaa niin saatanan paljon mitä ventovieraat ihmiset touhuavat makuuhuoneessaan. Tuo lesboperhe vaikutti tähän asti tasapainoisimmalta perheeltä koko sarjan ajalta.

Joutuu nostaa tän ylös..

Mitähäön tolle perheelle nykyisin kuuluu? Siis sille jossa oli se punapää perheen päänä. Olis kiva tietää.

Joutuu nostaa tän ylös..

Mitähäön tolle perheelle nykyisin kuuluu? Siis sille jossa oli se punapää perheen päänä. Olis kiva tietää.

Eikös tämä kyseinen mamma lyöttäytynyt kimppaan sen suurin pudottaja arin kanssa?Ainakin semmoinen muistikuva olis ollut ,että päällistelivät yhdessä seiskassa ja kertoivat kuinka onnellisia ovat nyt yhdessä:rolleyes:

Höh, mä luulin, että tää olisi ollut sellainen "swingaus"-tredi! :D
Mä olisin voinut antaa vaihdossa mun käden. ;)
Tosin se pitäisi erottaa muusta ruumiista ensin. ;)

Juu, tiiän, huonoin posti ever. :piis:

Eikös tämä kyseinen mamma lyöttäytynyt kimppaan sen suurin pudottaja arin kanssa?Ainakin semmoinen muistikuva olis ollut ,että päällistelivät yhdessä seiskassa ja kertoivat kuinka onnellisia ovat nyt yhdessä:rolleyes:

Epätodellista :lol2: , tulee Arillekin kilot takasin niin että heilahtaa:kuola: .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom