- Ikä
- 51
no niih täs on alotettu treenit lepopäivällä 10v;) pitäis alottaa treenipäiväki mut ku on tulokset tippunu radikaalisti treeni aikojen et vituttaa mennä tahkoon rautaa taas lähtökuopista:curs: treenasin ennen 2v akiivisesti olin 82/178 ja penkiltäki nousi 130 ilman roinaa mut sitte tuli nuoruuskohelointeja millon oli sormesta jänne poikki millon rystynen murtunut tai viihdevaihde päällä ja lopuks naiset vei...
oon kuitenki saanu pidettyä raskaan työnansiosta "raa´an"voiman mut sitä pitäis saada lisää;) mut nykyään paino liehuu sadassa ja tiedän ettei penkissäkin 70 tuntuis kovalta en oo kokeillu mut epäilen et ei varmaan nousis suorille kyllä nousee vaikka sadan kilon säkki siis neuvoja pliis kuinka palauttais salikunnon ku vituttaa mennä salille treenaamaan "tangolla" ps.oon aina ollu suht isokokoinen ja sisuinen:curs:
oon kuitenki saanu pidettyä raskaan työnansiosta "raa´an"voiman mut sitä pitäis saada lisää;) mut nykyään paino liehuu sadassa ja tiedän ettei penkissäkin 70 tuntuis kovalta en oo kokeillu mut epäilen et ei varmaan nousis suorille kyllä nousee vaikka sadan kilon säkki siis neuvoja pliis kuinka palauttais salikunnon ku vituttaa mennä salille treenaamaan "tangolla" ps.oon aina ollu suht isokokoinen ja sisuinen:curs: