1-jakoisesta 2-jakoiseen

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Eli olen tehnyt nyt tuota kultaista kuusikkoa 4kk ja alkaa pikkuhiljaa tuntumaa että vois kokeilla 2-jakoista. Yksijakoista olen tehnyt ti,to ja la eli kolmesti koko kroppa läpi viikossa ja ajattelin tehdä 2-jakoista ti,to,pe ja su eli eikö siinä tule treenattua kahdesti koko kroppa läpi viikossa eli eikö 1-jakoinen ole siinä mielessä parempi vai?

Yksijakoista olen tehnyt ti,to ja la eli kolmesti koko kroppa läpi viikossa ja ajattelin tehdä 2-jakoista ti,to,pe ja su eli eikö siinä tule treenattua kahdesti koko kroppa läpi viikossa eli eikö 1-jakoinen ole siinä mielessä parempi vai?

Enemmän ei ole aina parempi.

Hankala sanoa, onko parempi. Aika paljon riippuu treenivolyymistä ja intensiteetistä.
Yksijakoinen on varmaan parempi jos haluaa keskittyä ihan perusliikkeisiin pelkästään.

Toi on enempi siitä kiinni mistä ite tykkäät, molemmat ovat varmasti hyviä vaihtoehtoja eikä niitä voi oikeen paremmuusjärjestykseen laittaa ainakaan tehokkuuden suhteen. Kumpi treenitapa sopii sulle paremmin nii sen mukaan valitset, mutta kyllä sitä 2-jakosta voit hyvin kokeilla ja kannattaakin jos se kerran mielessä pyörii ja vaihtelua kaipaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom