1-jakoinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cool(m)
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Arvostelkaahan tätä mun 1-jakoista treeniä

1.
kyykky
penkki
kulmasoutu
pystypunnerrus käsip.
haba tangolla
rankalainen punnerrus

2.
mave
penkki käsip.
leuat
pystypunnerrus tangolla
pohjenosto seisten
vatsat

3.
askelkyykky
penkki
alatalja
viparit taakse
vatsat
pohkeet istuen

Onko liikevalikoima ok? Kannattaako tehdä samoja sarjoja joka kerta (esim. 4x6) vai joka treeniin eri sarjat/toistot?

Mutta eihän toi saatana ole 1-jakonen ?

1-jakonen = aina sama treeni, eiks je ?
Ja sulla on kolme eri treeniä = 3-jakonen ?

Mutta eihän toi saatana ole 1-jakonen ?

1-jakonen = aina sama treeni, eiks je ?
Ja sulla on kolme eri treeniä = 3-jakonen ?

1-jakonen tarkottaa että kroppa vedetään kerralla läpi, vaikka sitten eri liikkeillä. 3-jakonen taas sitten että kroppa on jaettu kolmeen osaan eri päiville, esim. päivä 1. rinta-hauis, päivä 2. jalat-vatsat, päivä 3. selkä-ojentaja-olkapää yms. Eli ihan on 1-jakonen ohjelma kyseessä.

Huhuu!?!? Where`s everybody..? Näkeekö vanhat silmäni väärin vai alkaako pakkislaisilla vanhuus painamaan hitautena, kukaan ei ole vielä tyrkyttänyt "ss:ää" sekä "g6:sta"..(ja hyvä niin..) Mutta itse asiaan omaan silmään näytti iha hyvältä, vois melkee itekki vaihtelun vuoks kokeilla..

Jaah, kiitos selvityksestä! Luulin aina, että jakomääritelmä perustu eri päiviin eri liikkeillä eikä kuinka kroppa jaettu.

Aika paljon punnertamista, mulla riitti kiertäjäkalvosimien kränäämiseen vähempikin. 1-jakoista jonkin verran tehneenä saattaisin modata tälleen:

1.
kyykky
penkki
kulmasoutu
rankalainen punnerrus

2.
mave
pystypunnerrus tangolla
leuat
pohjenosto seisten

3.
askelkyykky
penkki
rive
pohkeet istuen

ja sopivasti vatsoja päälle. Toistoissa 3x5:llä pääsee jo pitkälle, neljäs liike eli pohkeille ja ojentajille vaikka 2x10.

Huhuu!?!? Where`s everybody..? Näkeekö vanhat silmäni väärin vai alkaako pakkislaisilla vanhuus painamaan hitautena, kukaan ei ole vielä tyrkyttänyt "ss:ää" sekä "g6:sta"..(ja hyvä niin..) Mutta itse asiaan omaan silmään näytti iha hyvältä, vois melkee itekki vaihtelun vuoks kokeilla..

Joo nehän onkin molemmat moneen kertaan paskoiks todettuja, että onneks ei oo suositeltu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
arskan kultasta kuutosta ei ole tullut koitettua, mutta ss toimi hyvin. IVa, yksinkertaisen tehokkaan näköisen 1-jakosen laitoit. Kiitti :) Tykkään tehdä hieman enemmän volyymia kuin 3x5. 5x5 ja 4x6 pelittää hyvin. Riveä ei ole tullut tehtyä pitkään aikaan. Miten hazardi tuo on olkapäille? Meinaa olla vähän vaivaa niitten kanssa.

Nonii apinat hiljaa ja takasin häkkiin.

Rivessä saattaa äkkinäisellä ottaa olkapäihin riipusta vedettäessä se negatiivisessa osuudessa helposti tuleva rykäys. Maasta asti vetoja vaan, riittävän pienistä painoista alkaen ja hyvillä alkulämmöillä niin kroppa kiittää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom