Pidättekö istumaannousussa painoa rinnan päällä vai niskan takana?
Yleensä käsipaino tullu otettua niskan taakse

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pidättekö istumaannousussa painoa rinnan päällä vai niskan takana?

Onko haittoja jos tekis tätä neljänä kertana viikossa? Ma - Ke - Pe - Su tai Ma - Ke - To - Pe.
Yksijakoisella ei kannata ikinä treenata kahta päivää peräkkäin.
Tuntuu kyllä hassulta että vaan 3 liikettä tehdään salilla, vai ymmärsinkö edes oikein? + ne apuliikkeet jos halusi.
No kunhan tästä löytää uudelta salilta semmosen ajan käydä ettei siellä olisi 24 ihmistä pienessä salissa niin pääsee kunnolla äheltämään :hyvä:
Tuntuu kyllä hassulta että vaan 3 liikettä tehdään salilla, vai ymmärsinkö edes oikein? + ne apuliikkeet jos halusi.
No kunhan tästä löytää uudelta salilta semmosen ajan käydä ettei siellä olisi 24 ihmistä pienessä salissa niin pääsee kunnolla äheltämään :hyvä:

Workout A:
1. Bench Press 6 x 5
2. Pull-ups 6 x 5
or
Barbell Bent-over Rowing 6 x 5
3. Bent Legged Situps 3-4 x 8-12 with weight resistance
Workout B:
1. Military Press 6 x 5
2. Bent Legged Deadlift 6 x 5
or
Trap Bar Deadlift 6 x 5
or
Clean Grip High Pulls 6 x 5, 6 x 3, or 5/5/4/3/2/1
3. Lying Leg Raise with iron boots 3-4 x 8-15
Workout C:
1. Back Squat 6 x 5
2. Barbell Curl, Reverse Curl or Double Hammer Curl
with Log Bar 6 x 5
3. Dumbbell side Bends 3-4 x 12-20 per side
Olen veivannut punttia ja useamman vuoden ja SS vaikuttaa varsin mukavalta ohjelmalta. Mielipiteitä jos vaihtaa toistomäärät 10-12 paikkeille, myös riveen ja maveen?
Tulipas nyt tämä Starting Strenght aloitettua, kyykky, penkki 20kg oli aika maksimi ja mavea harjoittelin mutta sen tekniikka ei oikein iskostunut päähän vielä.
Keskiviikkona treeni B, saapa nähdä kuinka kauan pitää tuota rinnallevetoa harjoitella :D

Olen veivannut punttia ja useamman vuoden ja SS vaikuttaa varsin mukavalta ohjelmalta. Mielipiteitä jos vaihtaa toistomäärät 10-12 paikkeille, myös riveen ja maveen?

Olen salilla käynyt nyt n. vuoden, viime aikoina vasta saanut painon nousuun, ja ajattelin koittaa tätä ohjelmaa.
Mulla ei toi penkki tekniikka oikeen tunnu sujuvan millään, ja olen tehnyt sen tähän asti käsipainoilla.
Saisiko tuota käsipainoilla tehtävää penkkiä sovellettua tähän ohjelmaan jotenkin?
Penkki lähtee sujumaan harjoittelemalla. Eli tee tangolla.
Miten se penkki ei siis suju?

Päätin ottaa tänään tämän ohjelman käyttöön ja sen kunniaksi vielä rekisteröityäkin.
Alotin keväällä käymään salilla sovelletulla 1-jakosella ja sovelletuilla päivillä noin kolme kertaa viikkoon. Painot nousi, treeni kulki ja fiilis oli loistava. Toistot oli pääsääntöisesti jossain kymmenen nurkilla.
Viime viikkoina tosin homma on hiukan kaatunut kaikilta osilta kasaan, joten päätin alottaa ihan alusta. Löin lukkoon treenipäivät ja itse ohjelman, jota aion nyt sitten ainakin jouluun asti noudattaa säntillisesti.
Kethnaabin muokatulla mennään ja näistä lähdettiin liikkeelle:
Kyykky 3x5x60
Penkki 3x5x70
MAVE 1x5x70
+ dippi 2x8 ja vatsat
Tiputin painot reippaasti alas ja lähden sieltä sitten niitä nostelemaan. Saa nähä kuinka pää kestää, kun luonne on kaikkitännehetinyt.
Hiukan pelottaa toi kyykky, kun polvista löytyy rasitusvammarustot ja ne ilmottaa jo nyt välillä olemassaolostaan.
Ekan treenin jälkeen on nyt aika outo olo, kun ei tunne itteänsä raiskatuksi, mutta eiköhän sekin muutu, kun pääsen isompiin rautoihin kiinni.
Ja aikaa meni vaan noin tunti alkulämpöineen ja loppusoutuineen.
Ei mulla muuta.