Niin ja oon ite kyllä siinä mielessä alottelija että en ole ennen salilla ollut
jepjep, mutta kyllä mää edelleen vänkään vastaan ja oon sitä mieltä että jos tohon jotain habavääntöjä, vatsaliikkeitä, pohkeita sun muuta ottaa mukaan niin ei se tota itse päätreeniä haittaa (paitsi jos tosiaan jo pelkkien painojen asettaminen tankoon saa habat hapoille), ei ne nyt juuri ota hittiä noista isoista liikkeistä niin etteikö ehtis palautuun. Olkapääliikkeistä kysyin ja vastaus oli ilmeisesti ettei kannata (en ollut tajunnut että pystypunnerrus ottaa pääasiassa olkapäihin)
En nyt tässä ole tarkotus vittuilla, mutta jotenki omituista että vänkäilet vastaan asioissa missä sulla ei ole kokemusta. Ei että minä mikään ekspertti olen, mut en mäkään mee kertoo Klitchkoille miten treenataan nyrkkeylyä kun sitä kerran 2kk harrastin (sori tyhmä esimerkki mut en muutakaan keksiny).
Noh mutta jokainen tekee miten tykkää, turha tästä on kinata. Sittenhän sen huomaa kannattaako niitä lisäliikkeitä tehä kun tota on tehny pari kuukautta.
Tosin sen vielä haluun kysyä että mitä hyötyä luulet noista ylimääräsistä liikkeistä olevan? Mitä hyötyä, tai järkeä, on tehä vatsaliikkeitä esim treenin jälkeen missä oot tehny kyykkyä, pystypunnerrusta ja mavea, mitkä kaikki rasittaa vatsalihaksia? Ja jos nyt oletetaan että ne ei millään tavalla haittais tota itse treeniä, kuvitteletko et ne sun hauikset sun muut on paljonkin paremmassa kunnossa kun venkuttelet niitä treenien lopuks?
)
pitää ehkä lukee kun on aikaa, mutta tehään nyt sitten niin että teen vaikka kuukauden ilman mitään lisäilyjä, ja pidempään jos huomaan sen olevan ihan hyvä idea