Noiden kuvien välillä 1,5 kk?????![]()
Kovassa kunnossa olet joskus ollut, kuin noin nopeasti on tullut karu määrä lihasmassaa lisää. Olet 1,5 kk aikana kehittynyt enemmän kuin minä 1,5 vuodessa, eikä minunkaan kehitykseni mitenkään huonoa ole ollut. :D
Kiitoksia vaan.
Kuvilla tosiaan on vain sen verran ajallista väliä. Ja kyllä, olin aika mukavissa massoissa. Siinä n. 119 kg painossakin suonet näkyi jaloissa, käsissä, olkapäissä ja rinnalla. Vatsapalat eivät erottuneet silloin, mutta sivuposeissa ei mahaakaan ollut kuitenkaan. Mulla on pari kuvaa paperilla, jotka on otettu kesken kännäyksen ulkona juhannuksena ilman pumppia. Jos ne jaksaisin skannailla jossain, voisin ehkä saada siitäkin matskua nettiin. Hankalahan noita kuvia tietty on verrata, mutta kaipa tuosta rantakuvasta näkee korvallakin, ettei siinä ole mitään lihaa, mitä spännätä. Olkapäitä esim. ei ole käytännössä lainkaan. Tissit on, siis rasvasta muodostuneet.
Vaikea itse arvioida, kun oma kunto ei edelleenkään näytä noissa kuvissa mielestäni yhtään miltään. Dieetti tietysti nyt siinä vaiheessa, ettei rasvaa vielä kunnolla ole lähtenyt, mutta litteäksi ovat lihat päässeet.Huomioikaa myös se, mitä ekassa postissa totesin. Eli heinäkuu meni ryypätessä ja roskaruokaa syödessä. Ravintopuolen laitoin kuntoon vasta viikko sitten. Ja aerobista treeniä tehnyt nyt sen yhden kerran vasta. Kyllä tämä kehitys tästä lähtee vielä kunnolla käyntiin, kun alkaa dieetti purra. Kyse on silti puhtaasti lihasmuistista. Vaikka natuna tässä painetaankin, niin ei kukaan lähellä omaa maksimitasoaan treenaava voi verrata kehitystä tähän minun nykyiseen vauhtiini. Arvioisin, että kunto paranee vielä rutkasti tästä, mutta vaikea sanoa mihin se sitten tasoittuu lopulta. Lihasten kasvun suhteen pitää huomioida myös se, että bulkkaamalla suht puhtaalla ravinnolla, olisin voinut samassa ajassa kehitttää huomattavasti enemmänkin lihasmassaa. Nyt tavoite on olla fit. Mun puolesta saa lihaakin palaa, jos niikseen tulee.