Hyi hitto, tuota mehukeitto + puuro + raejuusto komboa olen kerran koittanut ja se syöminen jäi kyllä kahteen lusikalliseen. Raejuusto ja raaka tuna ylipäätään ovat mulle ihan kauheeta myrkkyä. :urjo:
En kyllä ymmärrä miksi ruoan pitäisi maistua paskalta, sillä pidemmän päälle se ruokavalion pitäminen tulee kyllä aika epämielyttäväksi, kun seuraavaa ateriaa ajatellessakin nousee jo puklu kurkkuun.
Itse verän aamupalalla sen perinteisen rahka 250 g + 1 dl kaurahiutale + mehukeitto + rypsiöljy kombon, ja hyvin maistuu viikosta toiseen...
En kyllä ymmärrä miksi ruoan pitäisi maistua paskalta, sillä pidemmän päälle se ruokavalion pitäminen tulee kyllä aika epämielyttäväksi, kun seuraavaa ateriaa ajatellessakin nousee jo puklu kurkkuun.
Itse verän aamupalalla sen perinteisen rahka 250 g + 1 dl kaurahiutale + mehukeitto + rypsiöljy kombon, ja hyvin maistuu viikosta toiseen...
Tonnaria en ole vielä kokeillut sotkea, mutta kai sitäkin pitää kokeilla.
Kun nykyinen plussapaketti on syöty loppuun, ostankin ruisleseitä ja jotain halpoja kaurahiutaleita ja teen oman miksauksen. Säästö se on pienikin säästö!