Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tomi sanoi:Puuro alkoi tökkiä armeijassa niin pahasti, että sitä tulee syötyä aika harvoin. Hotelliaamiaisella ehkä joskus. Mutta sitten Elovenaa menee kyllä muuten sitäkin enemmän. Osa palstalaisista ei ole ehkä kuullut "Tompan rahkamössöstä", joten tässäpäs se:
- purkki maitorahkaa
- Valion vähäkalorista mansikka/vadelma/whatevvaa-keittoa
Nämä vispilällä tai sauvasekoittemella rahkaa muistuttavaksi ja sitten siihen päälle kumotaan nälän mukaan 3-5 dl Elovena-kaurahiutaleita, raakana. Kaura on varmasti yksi parhaista hiilarilähteistä ja sopii meille tyhmille bodareille mainiosti. Elovena =![]()
Äpärä sanoi:1½ dl sydänystävän kauraleseitä
½ dl sydänystävän monivilja
½ dl sydänystävä vehnäleseitä
½ dl milk protein(maustamaton)
5 dl rasvatonta maitoo
No semmotto...v-selkä76 sanoi:Nuorempana kun tuli ravintolaillan päätteeksi lähdettyä Heseen syömään saatoin tilata jopa 5 kerroshampurilaista eikä tehnyt ees tiukkaa...
ei uppoaisi meikäläiseen likikään, vaikka kaverit kuittailee aina syömisistä.Käsittämättömiä määriä uppoaa kaveriin... Aika hyvin oli äijältä englanti taittunut. Diet-sanan voisi ehkä mielummin suomentaa "ruokavalioksi".v-selkä76 sanoi:Kevin levronen Maryland Musclemachine videolla Levronen dieetistä huolta pitävä pariskunta kertoo että viikossa menee pelkkään ruokaan 400-500 dollaria. Käsittäen muun muassa 10kg kanaa ja 10kg lihaa. Tai näin mä kohtuullisella englanninkielentaidollani ainakin ymmärsin. Olisi siinä aika paljon paiskittava töitä jos kuussa pelkkään ruokaan kuluisi reilusti yli 1000 euroa.
Optimus sanoi:Kaloreita tossa satsissa semmonen 10 000![]()
Kunnon bulkkievästä! Ei saatana, mahtais lihoo nopeesti jos vetäs vaikka joka viikko tommosen satsin!4-5 desiä.armand sanoi:Paljonko te laitatte Elovenaa rahkacomboon per kerta? Olen tässä vain miettinyt kun itse vedän aamulla 250g rahkaa+ 1,5dl Elovenaa!

royce sanoi:Perkele mäkin haluisin mässää kilon riisiä päivässä :evil:
Tuntuu vaan tuo ruokahalu olevan välillä hukassa, mistä kärsii sitte koko bodaamistouhu. Joku kokenut riisimonsteri kertokoon miten saan ahdettua luukustani riittävästi safkaa alas... vai pitäskö juoda sikana jotain massanlisääjää![]()