Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
proteiinilähteenä ne eivät ole hyviä, koska niistä puuttuu yksi tai useampi niistä välttämättömistä aminohapoista, joita vaaditaan
lihaksiston kasvuun.
Ehkä näin on, mutta kuka nyt vetää aterialla pelkkää pastaa tai parsaa??? Jos ajatellaan, että aterialla vedetään naamarista alas vaikka raejuustoa, kanaa, maitoa, leipää, kasviksia ja pastaa. Annoskoosta riippuen tuossa on jo hyvä läjä proteiinia eri lähteistä enkä nyt oikein usko, että elimistö ajattelee proteiinia käsitellessään, että tämä aminohappo tuli parsasta tai pastasta, joten en voi sitä käyttää lihaksen rakentamiseen. Toisin sanoen koko aterian aminohappokoostumus ratkaisee aterian laadun, eivät yksittäiset elintarvikkeet.
Esim tänään protskut tulee olemaan kaikki yhteenlaskettuna todella korkeat, 218g jos lasken parsakaalit messiin.
.Jos olet vaikkapa 80kg-90kg kaveri niin aika sopivalta määrältä vaikuttaa. Ja paljonko sä sitä parsaa oikein syöt jos sen sisältämä proteiini nostaa kokonaismäärän "noin suureksi".
Etkös muuten lukenu, selkeästi kirjoitin: nostaa ainakin itsellä proteiinin määrää reilu 27 grammaa. (ompas paljon, heh.. 600g päivässä)
Mun pointti oli lähinnä siinä, että olisiko sun mielestä tuo proteiinin kokonaismäärä sitten paljon lähempänä "normaalia" ilman tuota 27 grammaa siitä parsasta.Heh.Mun pointti oli lähinnä siinä, että olisiko sun mielestä tuo proteiinin kokonaismäärä sitten paljon lähempänä "normaalia" ilman tuota 27 grammaa siitä parsasta.

Vieläkään ei vastausta kuulu kysymykseen! :( Eli kasviperänen proteiini (mm. parsa), lasketaanko päivän protskuihin mukaan?

163P (26%) 17H(3%) 198R(71%) 2500kcal Välipäivinä kalorit 2000~kcal
Tarkoituksena korvata auringonkukansiemenet pellavarouheella tai apteekin agiocurilla. Esimerkissä on aika lyhyt päivä kun olen lomalla. Vielä pitäisi saada mahdutettua lisää kasviksia mukaan ja miettiä miten ruokailut ajoittaa koulupäivinä JA mitä siellä koulussa voisi salaatin lisäksi syödä.
Mitä korjaisitte?