Mä alotin ketoosin torstaina ja eilen taisin päästä siihen. Ei tullut päänsärkyjä kuten viimeeks. Vihanneksina menee lehtisalaatti, palkopapu, brokkoli, kurkku, avokado, valkokaali ja kukkakaali. Päivittäin tulee hiilarei 15g. Koska mulla on jääkaapis viel jäljel ennen keton alottamist ostetut punajuuret, porkkanat, lanttu ja rahkat, niin meinaan joka toinen päivä vetää vähän yhtä noista ja tyhjentää jääkaappii. Se nostaa hiilarei 20g:aan, joten tuskin katkaisee ketoosia. Tänään meni aerobinen ainaki aika kivasti. Jo ennen ketoiluu karppasin ja harrastin siitä huolimatta intervalleja joka salitreenin jälkeen (hh n. 40-100/pvä). Meinaan uhitteluista huolimatta testata miten HIIT sujuu huomenna treenin päätteeks. Jos ei mee, niin ei sitten mee.
Tavoitteena saada alakropast ylimääräst pehmeyt lähtemään ja koval tyäl hankitut absit kunnol näkyviin. Syksyst asti oon tehny kovaa työtä salil ja se alkaa näkymään, mut vaa yläkropas:(. Se rasva on niin tiiviisti kii siel reisis ja pakarois, mut nyt se saa kunnol kyytii!
Tavoitteena saada alakropast ylimääräst pehmeyt lähtemään ja koval tyäl hankitut absit kunnol näkyviin. Syksyst asti oon tehny kovaa työtä salil ja se alkaa näkymään, mut vaa yläkropas:(. Se rasva on niin tiiviisti kii siel reisis ja pakarois, mut nyt se saa kunnol kyytii!
Pekonii, kananmunia, lihaaa, lohta, juustoja ja pähkinöitä.. mmmm...