Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitat mulla on 177cm/93kg ja kolmijakoisella treenillä olen mennyt. Semmoista kymmenen viikon rupeamaa olen ajatellut, jossa tiputtaisin 93->85. Kulutukseksi tuo Kalorilaskuri arvioi meikäläiselle 2958 kcal, kun päivässä on 75min salitreeni ja kuvan syömisistä puolestaan saisi 2285kcal ja 183P/75H/136R. Proteiinit ja rasvat lienee lähellä totuutta?Mua kiinnostaisi tämä ketodieetti, olen ensimmäistä kertaa alkamassa kunnon dieetille ja nyt kesän aikana olis hyvä sauma kokeilla tätä, kun voi paremmin itse päättää mitä syö ja milloinka.Olen parin päivän aikana tässä vähentänyt hiilareita merkittävästi. Yritin tuossa hieman edellisten postaajien ruokavalioista katsella itselle jonkunlaista pohjaa
Vinkkejä tässä siis kaipailtaisiin. Luin tuolta, että 20-50g hiilaria olisi raja jolla pääsisi ketoosiin.
Muutenkin saa opastaa.

eilen tuli muuten tv mielenkiintoinen dokkari jossa kaksosista toinen eli hiilareilla ja toinen rasvalla kuukauden - lopputulemana rasvalla elänyt oli melkein saanut hankittua itselle diobeteksen - tai ainakin hyvää vauhtia siihen menossa???!!!
onko mitään hyviä ideoita / ohjelmaa treeniksi ketoosidieetin aikana - treenit 3 x vko aamuisin tyhjällä masulla ti, to, la , koko kroppa kerralla ja tarkoitus tietty säilyttää lihakset ja polttaa rasvaa? tämä lisäksi tulee pyöräilyä välipäivinä