Itse aloitan huomenna, niin olen ihan pihalla noista vitamiineista sun muista. Eli onko pakko ottaa pillereistä jotain, jotta vältän puutostilat ja jos on, niin mitä käyn hakemassa apteekista ja vain välttömättömät, koska opiskelijabudjetilla mennään.
Mieluiten, jos joku viitsisi vielä laittaa tuotteiten nimet ja selitykset sille kyseiselle aineelle, niin helpottaisi todella paljon.
Olen ennenkin kyllä diettiä pitänyt, mutten ketoosia ja ihmiset ovat tässä ketjussa maininneet, mitä kummallisimpia ostoksiaan luontaistuotekaupoista mm. Ja en oikein ole ymmärtänyt mitä kaikkea nyt tarvitsisi?
Mieluiten, jos joku viitsisi vielä laittaa tuotteiten nimet ja selitykset sille kyseiselle aineelle, niin helpottaisi todella paljon.
Olen ennenkin kyllä diettiä pitänyt, mutten ketoosia ja ihmiset ovat tässä ketjussa maininneet, mitä kummallisimpia ostoksiaan luontaistuotekaupoista mm. Ja en oikein ole ymmärtänyt mitä kaikkea nyt tarvitsisi?
...silloin ketoilu vasta lähtee kunnolla pelittämään... nyt olet vielä niin kovin aikaisessa ketovaiheessa, ettei se ikinä ole helppoa tuossa vaiheessa... anna kropalles aikaa tottua uuteen.