Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sfl sanoi:jalat suorissa tai koukussa, ottaa se kyllä vaikket ehkä tunnekaan sen ottavan reenatessasi, mutta seuraavana päivä tuntuu kyllä.

Timba79 sanoi:Molempia voi tehdä, mutta kannattaa vähän rytmittää niitä silleen, että sinä viikona kun tekee SJMV:n kovaa, tekee tavallisen maven vähän rauhallisemmin ja taas toisinpäin. Tai sitten jättää joskus jommankumman kokonaan tekemättä jos alaselkä ei ole palautunut.
Feel the pain sanoi:Onko muilla kokemusta takareisien kipeytymisestä maastavedon jälkeisinä päivinä? Treenasin jalat viime viikolla torstaina ja lauantaina tein maastavetoa suorinjaloin alaselälle. Mutta kappas kun tuli takareidet perkuleen kipeiks, nyt kaks päivää ollu niin kipeet että kenkien laitto jalkoihinki onnistuu just ja just. Onkohan parin päivän tauko takareisille tarpeeks jos sitten tekeeki esim. maastavetoa parin päivän päästä jalkatreenistä? Tämä on nyt toinen kerta kun näin on käynyt, vaikka tuntuu kun on mennyt maastavetoa tekemään että ei ne takareidet nyt niin jumittele jalkatreeni päivästä.
KSENA sanoi:yrittäny sillein mahalteen penkillä ja siitä nostaa jalkoja, mutta ei pysy painot jaloissa.

En mä oo ihan varma tuosta, mutta itse ainenkin kovimmissa sarjoissa pidän, ihan varmuuden vuoksi.Isoarska83 sanoi:Kannattaako SJMV:ssä muuten pitää vyötä mikäli on vähän notkoa selässä? Niinkun itellä on aina ollu.
On se harmi kun oma normimave muistuttaa enempi tuota.:DHanda sanoi:http://www.exrx.net/WeightExercises/GluteusMaximus/BBStrBackStiffLegDeadlift.html
Siin ois Ksenalle SJMV.![]()
KSENA sanoi:siis tarkotin, että en oo saanu sjmvllä kipeiksi jalkojani MUTTA myös olen kokeillut liikettä, jossa on maha penkillä, ja paino pistetään jalkapohjien väliin, ja nostetaan ja lasketaan. eli siis en tee sjmv penkillä mahalteen :D