lumbago
Iron Fist
Missä oikein palvelet jos kerta auk2:s kerkeää punttaamaa paremmin ku auk1:s tai p-kaudel??
Vekaranjärvi, Huolto- ja Kuljetuskomppania. Motoaukis oon, eli AUK 2 on lähinnä autokouluu (rekkakortti)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missä oikein palvelet jos kerta auk2:s kerkeää punttaamaa paremmin ku auk1:s tai p-kaudel??

Jos oot ennen inttiä paskassa kunnossa niin kyllä se kunto siellä nousee. Lihaskunto ei kyllä välttämättä nouse ellei opettele intissä salilla käymään. Huomasin muuten intissä että lihaksen ylläpito onnistuu pienilläkin proteiinimäärillä kunhan tulee muuten tarpeeksi kaloreita eli ihan surutta vaan sitä suklaata ja munkkia naamariin![]()
Hyi vittu! :D Tollanen määrä metsäaamuja ois saanut kyllä meikäläisen hajoamaan. Itsekin kirosin kun aukissa piti 8 viikkoa metsässä elää, mutta onneksi joillain kävi vieläkin huonompi tuuri. ;) Onhan tässä tietysti vielä 192 päivää aikaa..Itse laihduin intissä 71kg -> 64kg -> <b>67</b>. Salilla olen käyny intin aikana 2 kertaa. TiedK/SissiK:ssa kun on tuo koulutus muutenki huomattavasti fyysisempää kun esim tykistössä, niin energiaa ei yksinkertaisesti jää salille, ja vaikka jäiskin niin mielummin sitä ne vapaa ajat ottaa rennosti. Metsässäkin tullu vietettyä kohta n. 100-120 päivää 180:stä että ei sielä lihoamaan pääse :D Tietysti trangialla jos jaksaa kokkailla omia mättöjä niin sitten.

se riippuu iha siitä mihi hommiin joutuu. Viestimiehet ei ollu muutakun mettässä räpeltämässä,siinä ois reenit kussu:DJos pääsee merivalvojaks ni pääsee panostaa treeniin, ruokaan ja lepoon ja kaveri oli lämärinä ni se on kans toinen lungi homma. Mulla nous kaikki tulokset intissäse riippuu iha siitä mihi hommiin joutuu. Viestimiehet ei ollu muutakun mettässä räpeltämässä,siinä ois reenit kussu:D
. Siihen päälle vielä kaikista rennoin puolen vuoden homma eli AUKin kuski niin aikaa kyllä olis ollu mutta motivaatio 0. Jos ois sattunu joku treenaaja noihin kuskin hommiin myös niin ois varmaan tullu lähettyä herkemmin salille. Jotenki vaan vitutti se koko touhu ku kulu aika niin hitaasti ku ei voitu yleensä tehä mitään ku oppilaat oli tunneilla tai koulutuksessa
. Olit Upparissa p-kauden ja varmaan tulossa takasinkin. Tääki riippuu joukko-osastosta, ite olin viestissä ja helpoin paikka koko KaiPr:ssa. Siihen päälle vielä kaikista rennoin puolen vuoden homma eli AUKin kuski niin aikaa kyllä olis ollu mutta motivaatio 0. Jos ois sattunu joku treenaaja noihin kuskin hommiin myös niin ois varmaan tullu lähettyä herkemmin salille. Jotenki vaan vitutti se koko touhu ku kulu aika niin hitaasti ku ei voitu yleensä tehä mitään ku oppilaat oli tunneilla tai koulutuksessa
![]()
Heheh, juu upinniemeen palasin juuri ja nyt taas lomilla vuoden vaihteen. Mihin vartioryhmään kuulut?Tombster
Harrastin tuossa hieman galleriavakoilua. Olit Upparissa p-kauden ja varmaan tulossa takasinkin.
Kauhulla odottelen, kun itse oon Spol-miehistössä Upinniemessä :D .