🔥 HEAVY DUTY – YKSI SARJA, MAKSIMITULOS 🔥

Meta title: 🔥 HEAVY DUTY – YKSI SARJA, MAKSIMITULOS 🔥

Meta description: HIT-metodin rautainen treenifilosofia: äärimmäinen intensiteetti, lyhyt määrä, maksimaalinen kasvu.

Inttiin mennessä painoin vähän yli 90kg ja kotiuduin noin 75 kiloisena. Alussa koitin mättää ruokaa ihan älyttömästi, mutta silti paino tippui koko ajan. Salilla kävin ekat 6kk vain lomilla, koska intin sali oli ihan paska eikä siellä ollut aikaa käydäkkään. Niin ja motivaatio hiipui kyllä koko ajan..

Puolessa vuodessa paino tippui johonkin 82-83kg sitten lopuksi ja olin mielestäni about yhtä löysä kuin ennen armeijaa. Toisen puolikkaan palveluksesta suoritin sitten eri joukko-osastossa ja siellä oli aikaa käydä salilla tosi hyvin. Aluksi koitin syödä runsaasti ja kasvattaa massaa, mutta sitten kesän lähestyessä ajattelin kiristellä rasvoja ja maksimoida kurjuuden. :whip:
Voimat eivät nousseet kovin kummoisiksi, eikä lihastakaan tietenkään tullut mutta kireys oli sitten kesällä ihan ok. Kotiuduttuani aloin taas treenaamaan tosissaan, mutta en läskikammossani uskaltanut syödä hirveästi. Tulokset nousivat silti entisiin alle kolmesssa kuukaudessa ja painokin nousi jonkun about 4-5 kiloa. Eli sitten olin yhtä "vahva" kuin ennen inttiä, mutta painoin kymmenisen kiloa vähemmän.

Eli ei siellä armeijassa kannata stressata salihommista. Kyllä sitä ehtii sen jälkeenkin voimailla ja lihasmuisti toimii kyllä tosi hyvin.

Tutkimustulosten mukaan ensimmäisen 10n viikon aikana rasvaton kehonpaino 75,5kg --> 69.9kg ja rasvaprosentti 11%-->16%. Maksimihapenottokyky pysyi samana. Niin ja viesti on aselaji.

mä olin santiksessa tiedustelija. ite kävin salilla aina kun mahdollista penkki nous sillon 120 125 puolessa vuodessa ja paino tippui alussa 76 68 ku ei leiri muona maistunu.

Itse opettelin käymään salilla intissä. Vekaralla olin KRH:ssa. Kun muut meni iltavapailla syömään munkkia sotkuun, mä menin salille. Yllättävän hyvä sali vekaralla BTW..

Sellaset 6 kiloo sain lisää lihaa intin aikana. Tosin oli kyllä suht kukkakeppi intin alussa..

Eihän siellä säännöllisesti pääse salilla käymään ellet ole vaikkapa B-mies ja muissa hommissa.

Kasarmilla ravintoa saa riittävästi, eikä kukaan voi kieltää sua ottamasta iltaisin protskua...

Metsässä kyllä kieltämättä laihtuu.

Eli summa summarum..

Riippuu mihin olet menossa.. Myös jos olet jo todella hyvässä kunnossa, et todennäköisesti kykene pitämään itseäsi kunnossa.

Jos oot ennen inttiä paskassa kunnossa niin kyllä se kunto siellä nousee. Lihaskunto ei kyllä välttämättä nouse ellei opettele intissä salilla käymään. Huomasin muuten intissä että lihaksen ylläpito onnistuu pienilläkin proteiinimäärillä kunhan tulee muuten tarpeeksi kaloreita eli ihan surutta vaan sitä suklaata ja munkkia naamariin:kuola:

Jos oot ennen inttiä paskassa kunnossa niin kyllä se kunto siellä nousee. Lihaskunto ei kyllä välttämättä nouse ellei opettele intissä salilla käymään. Huomasin muuten intissä että lihaksen ylläpito onnistuu pienilläkin proteiinimäärillä kunhan tulee muuten tarpeeksi kaloreita eli ihan surutta vaan sitä suklaata ja munkkia naamariin:kuola:

Tuo on totta, että painon ja lihas massa saa pidettyä yllä kunnon mässäilylla, mutta voimat laskee väkistekkin kun ei pääse säännöllisesti treenaa.

Alikin GTj 10 - takana 352 aamua. Itsellä pysy ihan hyvin lihat, paino nousi muutaman kilon. Ainoastaan leireillä tuli laihduttua. Penkki max edelleen 115kg ja takakyykky kehittyi 10*100kg -> 12*120kg. Mavessa ja kulmasoudussa sarjapainot tuli hiukan alas. Ensi vuonna uudella innolla painojen kimppuun.
Eli inttiin menijät älkää ottako paineita jos tulokset tai lihakset katoaa. Alokasaikana ei välttämättä salille ehdi, mutta kyllä siellä on kassuviikoilla aikaa käydä puntilla. Ja jos Muken safkat on riittämättömät niin ostakaa Sotkusta tonnikalaa. Lisäksi viekää lomilta proteiinipatukoita -juomia.

Itse laihduin intissä 71kg -> 64kg -> <b>67</b>. Salilla olen käyny intin aikana 2 kertaa. TiedK/SissiK:ssa kun on tuo koulutus muutenki huomattavasti fyysisempää kun esim tykistössä, niin energiaa ei yksinkertaisesti jää salille, ja vaikka jäiskin niin mielummin sitä ne vapaa ajat ottaa rennosti. Metsässäkin tullu vietettyä kohta n. 100-120 päivää 180:stä että ei sielä lihoamaan pääse :D Tietysti trangialla jos jaksaa kokkailla omia mättöjä niin sitten.

Itse laihduin intissä 71kg -> 64kg -> <b>67</b>. Salilla olen käyny intin aikana 2 kertaa. TiedK/SissiK:ssa kun on tuo koulutus muutenki huomattavasti fyysisempää kun esim tykistössä, niin energiaa ei yksinkertaisesti jää salille, ja vaikka jäiskin niin mielummin sitä ne vapaa ajat ottaa rennosti. Metsässäkin tullu vietettyä kohta n. 100-120 päivää 180:stä että ei sielä lihoamaan pääse :D Tietysti trangialla jos jaksaa kokkailla omia mättöjä niin sitten.
Hyi vittu! :D Tollanen määrä metsäaamuja ois saanut kyllä meikäläisen hajoamaan. Itsekin kirosin kun aukissa piti 8 viikkoa metsässä elää, mutta onneksi joillain kävi vieläkin huonompi tuuri. ;) Onhan tässä tietysti vielä 192 päivää aikaa..

Intissä tippu paino 82kg --> 73kg :itku: ensimmäisen kuukauden aikana ja intin lopussa oli jotain 77kg. Pääliikkeissä sarjapainot tippu noin 10-20kg. Intin jälkeen kehitys oli aika huimaa seuraavan vuoden kun pääsi mättämään ruokaa kunnolla ja paino nousi muutamassa kuukaudessa ysikymppiin ja penkkitulos 30 kiloa ylös.:)

Jos pääsee merivalvojaks ni pääsee panostaa treeniin, ruokaan ja lepoon ja kaveri oli lämärinä ni se on kans toinen lungi homma. Mulla nous kaikki tulokset intissä:) se riippuu iha siitä mihi hommiin joutuu. Viestimiehet ei ollu muutakun mettässä räpeltämässä,siinä ois reenit kussu:D

Jos pääsee merivalvojaks ni pääsee panostaa treeniin, ruokaan ja lepoon ja kaveri oli lämärinä ni se on kans toinen lungi homma. Mulla nous kaikki tulokset intissä:) se riippuu iha siitä mihi hommiin joutuu. Viestimiehet ei ollu muutakun mettässä räpeltämässä,siinä ois reenit kussu:D

Tääki riippuu joukko-osastosta, ite olin viestissä ja helpoin paikka koko KaiPr:ssa:) . Siihen päälle vielä kaikista rennoin puolen vuoden homma eli AUKin kuski niin aikaa kyllä olis ollu mutta motivaatio 0. Jos ois sattunu joku treenaaja noihin kuskin hommiin myös niin ois varmaan tullu lähettyä herkemmin salille. Jotenki vaan vitutti se koko touhu ku kulu aika niin hitaasti ku ei voitu yleensä tehä mitään ku oppilaat oli tunneilla tai koulutuksessa:rolleyes:

Tääki riippuu joukko-osastosta, ite olin viestissä ja helpoin paikka koko KaiPr:ssa:) . Siihen päälle vielä kaikista rennoin puolen vuoden homma eli AUKin kuski niin aikaa kyllä olis ollu mutta motivaatio 0. Jos ois sattunu joku treenaaja noihin kuskin hommiin myös niin ois varmaan tullu lähettyä herkemmin salille. Jotenki vaan vitutti se koko touhu ku kulu aika niin hitaasti ku ei voitu yleensä tehä mitään ku oppilaat oli tunneilla tai koulutuksessa:rolleyes:

Jeps! Se on niin paikasta kiinni. Esim. hangossa merivalvojilla oli 2 tuntii vartioo ja 8 tuntii vapaata. Tollee mentii viimenen puol vuotta, mutta kuulemma upinniemessä oli 3 tunnin vartiovuorot niihi aikoihi. Se on niin tuurista kiinni et mihi hommiin "pääsee". Ite ajattelin niin et armeijan jälkeen vasta ne kunnon reenit sitten alkaa.

Kertokaahan millainen laitevalikoima niinisalon salilla on? Kuinka usein pääsitte treenaamaan? Oliko salille jotkut ns. aukioloajat, vai saiko iltavapailla mennä sinne pumppaamaan? Ajattelin jatkaa sotilaspoliisiksi ja olen kuullut että se ei ole mitään maailman raskainta hommaa, eli treenaamiseen on enemmän aikaa, miten on?:thumbs:

Spol hommissa sai kyllä ihan kiitettävästi käydä salilla. Kuntopiiri kuului pakollisena osana koulutusta. Paino tippui hieman intin aikana (rasvaa hävisi) mutta lihasmassaa ei hävinnyt. Tietty riippuu palveluspaikasta ja aselajista kuinka salilla kerkee / pääsee käymään.

Tombster

Harrastin tuossa hieman galleriavakoilua :nolo: . Olit Upparissa p-kauden ja varmaan tulossa takasinkin.
Kauhulla odottelen, kun itse oon Spol-miehistössä Upinniemessä :D .
Heheh, juu upinniemeen palasin juuri ja nyt taas lomilla vuoden vaihteen. Mihin vartioryhmään kuulut? :)

Back
Ylös Bottom