ja mikäs tossa oli pointtina?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan se että tuo korkea polviasento oli ainaki meidä kouluttajien henk.koht. suosikki asentoja mikäs tossa oli pointtina?

Intin käyneet saavat nyt vastata :D : Tuossa aikasemmin mainittii, että intissä kuihtuu melko paljon, niin olisi varmaan järkevää treenin kannalta sitten bulkata ennen armeijaa? Toisaalta taas ehkä ei kannattaisi... Mitä te olette mieltä? Minkälaiset harjoitusmahdollisuudet intissä ovat? Ja minkälaisiin sapuskoihin tulee varautua?

Itselle puolestaan kävi niin että yksiköstä poltettiin iv:t loppuajaksi kokonaan, niin tuli sitten käytyä enemmän salilla. nyt n.1kk salilla kulkenu intin jälkeen 3-4kertaa viikossa ja oon jo ohittanu kaikissa liikkeissä melkein omat voimatasoni, mitä ne oli ennen inttiä. Tosin painoakin on 4kg enemmän. Ainoa missä oon huonompi on vatsat(ainakin joissain liikkeissä ekaa kertaa tosin sain voimapyörällä seisaaltaan pari toistoa viime salitreenissä ku kokeilinTämä on kyllä täysin totta. Meikälle kävi juuri näin. En yhtään jaksanut treenata enkä syödä intin aikana joten laihduin kymmenen kiloa. Läskiä lähti about kaikki mitä voi lähteä (joku pari kiloa ehkä) ja lihasta sitten aika reilusti. Hassuinta kuitenkin on, että voimatasot ei tippunut kovinkaan paljoa penkkiä lukuunottamatta. Noh sitten kun alko reservi lähestymään niin aloin treenaamaan viikonloppuisin aina kunnolla ja syömään niin paljon intissä kun pystyy, ja heti kotiutumisen jälkeen pistin kunnon treenit ja bulkin päälle. Aika helvetin nopeesti tuli joku 3 kiloa massaa rasvaprosentin pysyessä samana, ja nyt puolen vuoden jälkeen on kaikki kilot saatu takaisin MUTTA pienemmällä rasvaprosentilla kun ennen inttiä. :D Eli olen nyt isompi, kireämpi ja voimakkaampi kuin ennen inttiä vaikka en todellakaan ole panostanut hirveän paljon nyt reservinkään aikana.:dance:
) ja leuat(lisäpainoilla).
Kuulostaa surulliselta kaikkina lihaskatoineen. Pitänee mennä sukupuoli leikkaukseen niin voisi välttää tuon kamaluuden. :D