🔥 HEAVY DUTY – YKSI SARJA, MAKSIMITULOS 🔥

Meta title: 🔥 HEAVY DUTY – YKSI SARJA, MAKSIMITULOS 🔥

Meta description: HIT-metodin rautainen treenifilosofia: äärimmäinen intensiteetti, lyhyt määrä, maksimaalinen kasvu.

pituus 71-71.5
vyötärö 33
niska 16 = 17
13%

meniköhän laskut oikein

mybodycomp sai keväällä tuloksen 15+% ja kesällä pari kiloa lähti ahkeran tenniksen peluun ansiosta.

Mä saan joko 26 tai 22, riippuen siitä miten vyötärön mittaa. Mä kun en tiedä mitataanko se navan alta vai päältä. Ja minkälaisia kuikeleoita te oikein olette. Mulla on niska 40 senttiä, vai olenko mä mitannut senkin väärin. Eikä ainakaan sillä alueella rasvaa hirveästi ole.

Pitäisköhän silti vähän laihduttaa.

lej sanoi:
Mä saan joko 26 tai 22, riippuen siitä miten vyötärön mittaa. Mä kun en tiedä mitataanko se navan alta vai päältä.

Ite elän siinä käsityksessä, että ainakin terveydenhuollon ammattilaiset mittaavat vyötärön suoliluun harjun (eli lonkkaluun yläetukulman l. spina iliaca anterior superior) ja navan puolestavälistä.

Tulee kaikilla sitten mitattua oikeasta paikasta.

Voiko tuota pitää sähkömittareita luotettavampana? :)

12% omalla kohdallani en kyllä usko ikipäivänä. Tai en minä tiedä. Vatsat erottuu hyvin peilin edessä, mutta olon on silti sellainen ruipelo löysä paska. Kai se on normaalia.

Mniska sanoi:
muuta sentit tai metrit TUUMIKSI, mittaa vatsan ympäryksesi leveimmästä kohtaan

1" = 2.54cm
Kyllä mä laskuissa tuumia käytinkin. Silti mä saan niskan ympärysmitaksi 39 senttiä.

Ja jos mittaa siitä suoliluun harjun ja navan puolestavälistä niin prosentiksi tulee 26. :rock:

Pituus: 68,5
Vyötärö: 35,4
Niska: 15,7
35,4-15,7=19,7

Eli sain Tulokseksi 19%

Tosiaan onhan sitä rasvaa kertynyt, mut toisaalta en ihmettele kun on tässä vuoden aikana (Siis siitä lähtien kun aloin kunnolla syömään. Sitä ennen ehdin puntata puoli vuotta vähän miten sattuu) tullut 15kg lisää...
Ajattelin että kirjoitusten jälkeen vasta vähän kiristellään ja siihen asti mennään normaalisti. Tosin olisi mukavampi treenata jos saisi välillä olla terveenäkin :(

nimimerkillä: Taas kipeänä

ei toi taida kummiskaan olla kovin luotettava? kertooko tuo niskan leveys verrattuna mahanympärykseen kaikkee kun eikös isot vatsalihaksetkin kasvata tuota mahanympärystä ja joillakin luonnostaan paksu niska?

pituus 70"
maha 35"
niska 15"
rasvaprosentti 19%

näkisköhän jostain vartalon kuvia miltä näyttää esimerkiksi 10/15/20/25 %

Sitä mäkin, että miten tuo niska vaikuttaa. Mullakin sain tulokseksi 15,4 tuumaa, mutta rasvaa ei siinä juuri ole. Vatsan kohdalla mulla onkin sitten niin perkeleesti rasvaa. Ympärysmitta lähes metrin, puoli senttiä vajaa.

Keskiarvoistahan tuo taulukko on varmaan laadittu, mutta ei silti varmaan voi osoittaa, että miten mikäkin korreloi minkä kanssa.

Meikällä antaa tuloksen 14% tai 11% riippuen siitä miten mittaa niskan?! Pihdeillä kuitenkin mitattu 11%.. Pihtimittauksessa meikällä oli eniten tavaraa ojentajissa?!?!

Pituus 68.5"
Vyötärö 31.88"
Niska 16.14"

Jotenki vaikee toi niskan mittaus? Kai toi nyt jotain suuntaa antaa..?!

Pituus:69,6
Vyötärö: 32.6
Niska:15.4
=14%
varmaankin aika lähelle oikeaa..olin kyllä kuvitellu sen aiemmin hiukan pienemmäksi.. :itku:

Mistä kohti muuten mittasitte niskan? Ite mittasin aika läheltä leukaa..kaulan alaosasta muutaman sentin paksumpi..

Hyvää päivää.

Olen pyrkimässä valmiusjoukkoihin, jossa vaaditaan kovaa kuntoa pääsykokeessa ja itse shown aikana.

Kuntotestin voi nähdä täältä http://www.mil.fi/liikunta/
Olen merkinnyt omat tulokseni #-merkillä.

Huono Tyydyttävä Hyvä Kiitettävä
Vauhditon pituus <200 200-219 #220-239 >240
Vatsalihastesti <32 32-39 40-47 #>48
Selkälihastesti <40 40-49 #50-59 >60
Etunojapunnerrus <22 22-29 #30-37 >38
Käsinkohonta <6 6-9 #10-13 >14
12 min juoksutesti <2200 2200-2599 #2600-2999 >3000
VKI <13 13-16 17-20 >21
Kuntoindeksisi: 18

Kyseessä on tämänhetkinen kuntoni. Koe järjestetään huhtikuisin.

Nykyisellään treenaan vailla ohjelmaa. Käyn salilla 2-3 ktr viikossa, jolloin teen leukoja, hauista, ojentajia, vatsoja, selkää, olkapäitä ja rintaa satunnaisella painotuksella. Käyn lenkillä noin kerran viikossa. Nykyisellään en kehity juurikaan, sillä syön liian vähän (opiskelija). Olen tosin ostanut massblastia, ja seuraavan kerran lisäravinteita tilatessani otan jotakin proteiinijauhoa lisäksi (vinkkejä?). Painan 71kg ja olen 182cm pitkä. Olen kiinnostunut saamaan tähän runkoon kymmenisen kiloa lisää, tosin pitemmällä aikavälillä kuin kevääksi :D harrastan karatea. Venyttelen jonkin verran, mutta silti pituushyppyä menee vain 225.

Treeniohjelmani perustuu liikaa fiilispohjalle ja uskon saavuttavani parempia tuloksia järjestelmällisyydellä.

Olen kiitollinen mistä vain vinkeistä koskien mitä tahansa osa-aluetta.

Kiitos jo etukäteen

kpsk sanoi:
Hyvää päivää.
Iltaa.

kpsk sanoi:
Nykyisellään treenaan vailla ohjelmaa. Käyn salilla 2-3 ktr viikossa, jolloin teen leukoja, hauista, ojentajia, vatsoja, selkää, olkapäitä ja rintaa satunnaisella painotuksella. Käyn lenkillä noin kerran viikossa.
Jalat mukaan. 3-Jakoinen voisi olla sinulle oiva vaihtoehto: FAQ. Joku muu voi keksiä miten integroida tuo juoksuharjoittelu (jota voisi varmaan 2 kertaa viikossakin harrastaa jos haluaa sen Cooperin nousuun) ja "oikeaoppinen" puntti harjoittelu (en toki tarkoita että olisit tehnyt jotain väärin). Ja laitat sinne nuo leuanvedot mukaan jos ei löydy sillä muuten niissä ei tulokset meinaa parantua. Punnerrukset kyllä parantuvat vaikka penkkiä tekemällä.

kpsk sanoi:
Nykyisellään en kehity juurikaan, sillä syön liian vähän (opiskelija).
Exactly. Osuit asian ytimeen. FAQ
tuosta löytyy pari ruokavalio esimerkkiä.

kpsk sanoi:
Olen tosin ostanut massblastia, ja seuraavan kerran lisäravinteita tilatessani otan jotakin proteiinijauhoa lisäksi (vinkkejä?).
Perushera jauho on varmaan ihan ok, ja sopii myös jossain määrin opiskelija budjetille. Esim. Hera80.

kpsk sanoi:
Venyttelen jonkin verran, mutta silti pituushyppyä menee vain 225.
Miten venyttely vaikuttaa hyppypituuteesi? Olenko aivan hukassa? Laita jalat ennemmin treeniin niin ehkä sillä tulee enemmän pituutta hyppyihin.

:piis:

Kiitos Lapo

Katselin tuota kolmijakoista, mutta riittääköhän tuo kerta viikossa lihasryhmää kohden? Jos ottaisin kaksi kertaa viikossa per lihasryhmä vai onkohan se liikaa?

Totta, jalkani eivät saa muuta treeniä kuin juoksua. Venyttely ei niinkään auta siihen pituuteen, totta. Ja nuo treenit ilmeisesti tehdään piippuun asti? :whip:

Kerta viikossa lihasryhmää kohden riittää mainiosti. Mutta kyllä voi lihat kahdestikin (ja kolmestikin, silloin on jo paikallaan varmaan metodi nimeltä HST) läpi vetää viikkoon jos haluaa.

Sanoisin että tuo yhden tai kaksi kertaa viikossa kroppa läpi on sinulle tähän vaiheeseen paras. Koska haluat aerobista kuntoa samalla parantaa niin ehkä tuo kerran viikoon lihaksen treenaus, eli 3-jakoinen ohjelma olisi käypävin sillä silloin jalat ehtivät hyvin palauta sekä jalkapuntista että lenkeistä. Ja kyllä sillä kehittyy, veikkaisin että suurin osa varmaan pakkiksenkin treenaajista treenailee 3-jakoisella. Tuota samaa 3-jakoista voit jonkun 4-8vkoa käyttää, sitten olisi hyvä tehdä jonkinmoista muutosta siihen vaikkapa sarjojen pituuden ja määrien ja liikkeiden suhteen etteivät lihakset aivan pääse tottumaan. Eli ehdit tässä ennen huhtikuuta 2-4 erilaista ohjelmaa koluamaan läpi (tai sitten kierrätät 2-3 samaa) jos vain intoa riittää.

Ja kyllä, treenit vedetään piippuun asti. Ja jos tosiaan niitä tuloksia haluat (kyllähän niitä tulee aina, mutta...) niin ruokailusta kannattaa ottaa selvää heti alussa. Olen varma että jos voitaisiin verrata kahta sinua :rolleyes: sitten huhtikuussa saman verran treenanneena mutta eri tavalla syöneenä niin varmasti se oikein syönyt olisi se kovempi kuntoinen kaveri.

:piis:

Back
Ylös Bottom