Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
lej sanoi:Mä saan joko 26 tai 22, riippuen siitä miten vyötärön mittaa. Mä kun en tiedä mitataanko se navan alta vai päältä.
Kyllä mä laskuissa tuumia käytinkin. Silti mä saan niskan ympärysmitaksi 39 senttiä.Mniska sanoi:muuta sentit tai metrit TUUMIKSI, mittaa vatsan ympäryksesi leveimmästä kohtaan
1" = 2.54cm

naruranne sanoi:näkisköhän jostain vartalon kuvia miltä näyttää esimerkiksi 10/15/20/25 %
kaNi- sanoi:tota meinasin itekki pyytää
Iltaa.kpsk sanoi:Hyvää päivää.
Jalat mukaan. 3-Jakoinen voisi olla sinulle oiva vaihtoehto: FAQ. Joku muu voi keksiä miten integroida tuo juoksuharjoittelu (jota voisi varmaan 2 kertaa viikossakin harrastaa jos haluaa sen Cooperin nousuun) ja "oikeaoppinen" puntti harjoittelu (en toki tarkoita että olisit tehnyt jotain väärin). Ja laitat sinne nuo leuanvedot mukaan jos ei löydy sillä muuten niissä ei tulokset meinaa parantua. Punnerrukset kyllä parantuvat vaikka penkkiä tekemällä.kpsk sanoi:Nykyisellään treenaan vailla ohjelmaa. Käyn salilla 2-3 ktr viikossa, jolloin teen leukoja, hauista, ojentajia, vatsoja, selkää, olkapäitä ja rintaa satunnaisella painotuksella. Käyn lenkillä noin kerran viikossa.
Exactly. Osuit asian ytimeen. FAQkpsk sanoi:Nykyisellään en kehity juurikaan, sillä syön liian vähän (opiskelija).
Perushera jauho on varmaan ihan ok, ja sopii myös jossain määrin opiskelija budjetille. Esim. Hera80.kpsk sanoi:Olen tosin ostanut massblastia, ja seuraavan kerran lisäravinteita tilatessani otan jotakin proteiinijauhoa lisäksi (vinkkejä?).
Miten venyttely vaikuttaa hyppypituuteesi? Olenko aivan hukassa? Laita jalat ennemmin treeniin niin ehkä sillä tulee enemmän pituutta hyppyihin.kpsk sanoi:Venyttelen jonkin verran, mutta silti pituushyppyä menee vain 225.
sitten huhtikuussa saman verran treenanneena mutta eri tavalla syöneenä niin varmasti se oikein syönyt olisi se kovempi kuntoinen kaveri.