🍳 VHH-Ruokavalio

Meta title: 🔥 VHH-RUOKAVALIO – VÄHÄHIILARINEN TEHOMALLI 🔥

Meta description: Syömisen malli, joka korostaa proteiinia ja rasvaa, tasaa verensokeria ja pitää energian vakaana.

On muuten mun mielestä hirveän makuisia nuo kevyt kaljat. En tykkää yhtään. Ennemmin juon oikeaa olutta ja sen verran harvemmin että ei tartte dietille alkaa.

Kossuvissy olisi varmaan parhaita dietti drinksuja.

viinaa ja siihen jtn lantraat, baareissa tietty vaikka just se kossuvissy.
muutenki kannattaa jättää oluet ym sokeripitoset litkut vähälle, viinasta kun ei tule minkäänlaista/hyvin lievä krapula, mitä kirkkaampaa sitä vähemmän krapula-oireita ja siten menee vähemmän syöminen ja sali päin fittyä :)

Kossuvissu :dance:

Voi minua houkkaa, kun en aikaisemmin tajunnut. Vichy kai vähän estää kuivumistakin jos oikeaan natrium-pitoiseen vichyyn juoma tehdään.

Edellämainitut+Punaviini ja Pepsi-Max combo (kuulostaa omituiselta, mutta on todella hyvää)...Irish-coffee, Bacardi+light cola.

Hei,

Olen hieman turhautunut siitä valtavasta tietomäärästä joka yksinkertaisesti on väärää tällä foorumilla. Ihminen ei tarvitse ollenkaan hiilihydraatteja. Itse opin tämän kun aloin hoitamaan erästä sairautta.

Olen terveempi kuin koskaan. Noudatan VHH:ta. Ainut ongelma on että haluan lisää painoa. Mikäli omaat hyviä neuvoja joilla nostaa painoa VHH dietitiä samalla noudattaen niin arvostasiin kuulla niistä.

Hei,

Olen hieman turhautunut siitä valtavasta tietomäärästä joka yksinkertaisesti on väärää tällä foorumilla. Ihminen ei tarvitse ollenkaan hiilihydraatteja. Itse opin tämän kun aloin hoitamaan erästä sairautta.

Olen terveempi kuin koskaan. Noudatan VHH:ta. Ainut ongelma on että haluan lisää painoa. Mikäli omaat hyviä neuvoja joilla nostaa painoa VHH dietitiä samalla noudattaen niin arvostasiin kuulla niistä.
Mikä sun suhtautuminen on hiilareihin? Jos et halua ylimääräisiä hiilareita ottaa mistään niin rasvaa lisää ja proteiinia, tosin liika rasvahan menee "suorempaa" reittiä sinne vyötärölle verrattuna hiilareihin tai proteiiniin, mutta liika proteiinikaan ei ole mikään paras vaihtoehto (4-5g/painokilo).

Syö päivässä ainakin 1kg kreikkalaista jugurttia(tsekkaa hiilarit, isoja eroja), 12 kananmunaa ja 0,5kg lihaa,kalaa tms.+vegut ja muu vhh safka niin paljon kuin jaksat. Aloita vaikka puolikkaalla annoksella annoksella ja siitä lähet nostamaan. Eiköhän se paino siitä nouse...Ja syviä kyykkyjä paljon ja isolla painolla! :) Itellä paino ja tulokset nousi, eikä rasvaa tullut juurikaan lisää.

Hei,

Nyt kun tarkemmin luen niin tuskin tämäkään kaveri mitään neuvoa tarvii, kuhan vaan taas joku hölmö provoo kun ei omista muuta elämää.

Hei, Ainut ongelma on että haluan lisää painoa. Mikäli omaat hyviä neuvoja joilla nostaa painoa VHH dietitiä samalla noudattaen niin arvostasiin kuulla niistä.

Lisää painoa: Syöt enemmän, kuin kulutat

Vähemmän painoa: Syöt vähemmän, kuin kulutat

Siinähän se tulikin. Jos sisältöä ei ole enempää niin jatketaan sitä searchin käyttöä ja trollataan muualla.

Nostanpa tätä ylös, kun sivuu jotenkin aihetta. Onko täällä porukkaa jotka vetää pluskaloreilla vhh tyyliin? Itse omaan todella hitaan aineenvaihdunnan ja tässä noin 3kk vhh dieettiä takana. Oon päässy suht kireeseen kuntoon ja nyt pitäis sitten pikkuhiljaa lähtee nostamaan painoo, huom pikkuhiljaa, ilman suurempaa fläsän kertymistä. Kaikki hiilarit kannattaa varmaan ajoittaa ennen ja jälkeen treenin? Muuten vedellä sitten proteiini+rasva ruokia?

Miten hidas aineenvaihdunta ja insuliiniherkkyys/resistenssi liittyvät toisiinsa? Onko hitaan aineenvaihdunnan omaavan "helpompi" bulkata vhh tyyliin jos halutaan välttää liikaa fläsän kertymistä?
Tähän jos sais vastauksen joltain jolla on tietoa varsinkin ton aineenvaihdunnan ja insuliiniherkkyyden osalta.

Nostanpa tätä ylös, kun sivuu jotenkin aihetta. Onko täällä porukkaa jotka vetää pluskaloreilla vhh tyyliin? Itse omaan todella hitaan aineenvaihdunnan ja tässä noin 3kk vhh dieettiä takana. Oon päässy suht kireeseen kuntoon ja nyt pitäis sitten pikkuhiljaa lähtee nostamaan painoo, huom pikkuhiljaa, ilman suurempaa fläsän kertymistä. Kaikki hiilarit kannattaa varmaan ajoittaa ennen ja jälkeen treenin? Muuten vedellä sitten proteiini+rasva ruokia?

Miten hidas aineenvaihdunta ja insuliiniherkkyys/resistenssi liittyvät toisiinsa? Onko hitaan aineenvaihdunnan omaavan "helpompi" bulkata vhh tyyliin jos halutaan välttää liikaa fläsän kertymistä?
Tähän jos sais vastauksen joltain jolla on tietoa varsinkin ton aineenvaihdunnan ja insuliiniherkkyyden osalta.

Kai voisin sanoa, että elän VHH tyylillä ja yritän painoani maltillisesti nostaa. Hiilarit aamulla ja treenin jälkeen. Muut sapuskat ja välipalat rasva-proteiini-painotteisia. Jos ei paino nouse, niin lähtökohtaisesti lisään rasvaa, proteiinit pidän suht vakiona. Enpä ole tällä tyylillä kauheasti fläsää kerryttänyt, mutta eipä tuo painonnousukaan päätä huimaa...babysteps...

Minkälaisia palautusjuomia muut vähähiilihydraattisella elämäntavalla eläjät nauttivat?

Itse en juuri palautusjuomia ole juonut viimeaikoina, lähinnä puntin päälle vetänyt hiilihydraatti-proteiini -pitoisen aterian, mutta kiireiden myötä jokin palkkari olisi aika hyvä. Suosituksia?

Vedättekö pelkän protskudrinkin, vai hiilareita myös mukana kuten normaalipalautusjuomassa tapana on?

Tällä hetkellä ketolla Myofusion 35g (hiilaria joku 2,5g) ja 100g omena (hiilaria 6g).

Palkkari toimii myös hyvin ilman hiilaria, mutta jos ei ketoosissa vetele niin turha niitä hiilareita on sillon olla syömättä, kun keho niitä eniten kaipaa (reenin jälkeen).

Eli ota vaikka "normaali" palkkari hiilarien kera, ja nipistele hiilarit sitten muualta pois.

Back
Ylös Bottom