Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Mikä sun suhtautuminen on hiilareihin? Jos et halua ylimääräisiä hiilareita ottaa mistään niin rasvaa lisää ja proteiinia, tosin liika rasvahan menee "suorempaa" reittiä sinne vyötärölle verrattuna hiilareihin tai proteiiniin, mutta liika proteiinikaan ei ole mikään paras vaihtoehto (4-5g/painokilo).Hei,
Olen hieman turhautunut siitä valtavasta tietomäärästä joka yksinkertaisesti on väärää tällä foorumilla. Ihminen ei tarvitse ollenkaan hiilihydraatteja. Itse opin tämän kun aloin hoitamaan erästä sairautta.
Olen terveempi kuin koskaan. Noudatan VHH:ta. Ainut ongelma on että haluan lisää painoa. Mikäli omaat hyviä neuvoja joilla nostaa painoa VHH dietitiä samalla noudattaen niin arvostasiin kuulla niistä.
Itellä paino ja tulokset nousi, eikä rasvaa tullut juurikaan lisää.Hei,
Olen hieman turhautunut siitä valtavasta tietomäärästä joka yksinkertaisesti on väärää tällä foorumilla. Ihminen ei tarvitse ollenkaan hiilihydraatteja. Itse opin tämän kun aloin hoitamaan erästä sairautta.
Nyt kun tarkemmin luen niin tuskin tämäkään kaveri mitään neuvoa tarvii, kuhan vaan taas joku hölmö provoo kun ei omista muuta elämää.
Hei, Ainut ongelma on että haluan lisää painoa. Mikäli omaat hyviä neuvoja joilla nostaa painoa VHH dietitiä samalla noudattaen niin arvostasiin kuulla niistä.
Nostanpa tätä ylös, kun sivuu jotenkin aihetta. Onko täällä porukkaa jotka vetää pluskaloreilla vhh tyyliin? Itse omaan todella hitaan aineenvaihdunnan ja tässä noin 3kk vhh dieettiä takana. Oon päässy suht kireeseen kuntoon ja nyt pitäis sitten pikkuhiljaa lähtee nostamaan painoo, huom pikkuhiljaa, ilman suurempaa fläsän kertymistä. Kaikki hiilarit kannattaa varmaan ajoittaa ennen ja jälkeen treenin? Muuten vedellä sitten proteiini+rasva ruokia?
Miten hidas aineenvaihdunta ja insuliiniherkkyys/resistenssi liittyvät toisiinsa? Onko hitaan aineenvaihdunnan omaavan "helpompi" bulkata vhh tyyliin jos halutaan välttää liikaa fläsän kertymistä?
Tähän jos sais vastauksen joltain jolla on tietoa varsinkin ton aineenvaihdunnan ja insuliiniherkkyyden osalta.