Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tännekin voi postata esimerkkejä päivän ruokailuista kaikki jotka noudattavat VHH:ta.
Otetaan kiitollisena vastaan!
Ja voi laittaa makrojakauman ja kalorit mukaan jos jaksaa.
Laitetaan vielä tämän päivän ruokavalio...
Aika paljon sulla on hiilareita vhh-ruokavalioksi mielestäni tuossa listassa... Äkikseltään laskettuna vähintään 120-130 grammaa. Mutta voipa se silti toimiakin.
Liittynee aiheeseen:
kuinka moni täällä treenaa ja *kasvaa* vähillä hiilareilla? Olen ollut vähillä hiilareilla vuoden alusta ja olo ollut helvetin hyvä. Nyt olen reilun kuukauden nostanut hiilareita "vanhasta tottumuksesta" eli tavoitteena tietty lihaskasvu, maltillisesti kuitenkin nostanut hh määrää mutta silti pakki on aivan sekaisin = turvottaa, pierettää ja koko ajan vittumainen olo. Aion hiilarit tiputtaa taas alemmas, kuitenkin aamiaisella, palkkarissa ja treenin jälkeisessä ateriassa hyvistä lähteistä varmaankin yhteensä 100 - 150 g.
Voisitteko kertoa kokemuksia?
Nyt olen reilun kuukauden nostanut hiilareita "vanhasta tottumuksesta" eli tavoitteena tietty lihaskasvu, maltillisesti kuitenkin nostanut hh määrää mutta silti pakki on aivan sekaisin = turvottaa, pierettää ja koko ajan vittumainen olo.
Mitä hiilareita kannattaa aamiaisella nauttia? Vain marjoja, ehkä 1 hedelmä (ei kuitenkaan mielellään täyttä sokeria olevaa banaania)?
Jos vhh-meiningistä on kyse, niin marjat on parhaita hiilarinlähteitä, etenkin luonnonmarjat, kuten mustikat, mustaherukat, puolukat, hillat/lakat, jne. Itse myös hifistelen usein ruusunmarja-, camu camu- ja maca-jauhetta aamun turkkilaisjogurtti-kerma-hera -settiin.