Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyppäisin mutta ei ole valitettavasti varaa nyt koska olen työttömänä.. Ei mulla oo muut tulokset laskenu ees treenaamatta paitsi toi penkki. Luulen että veti ton maastavedon vaan jotenkin tukkoon kun nosti voluumin suoraan 2-3 kertaseks mitä aina aikasemmin tehnyt. Veto ollut itsellä herkkä liike, oon yleensä ollut 2 viikkoo kokonaan tekemättä maastavetoo ennen maksimiyritystä ja se on ollut hyvä. Nyt tein maksimikokeilun suoraan ohjelman loppuun eli viikon tauolla.No hyppääs pulkkaan hetkeksi ja laitetaan noi enkat uusiksi. Ei 3kk:ssa tulokset sentään laske, jos fiksusti treenaa. Jotain mätää tuossa sun kohdalla on reilummin ollu.
Jep!Nonnii, se kyl vaikuttaa. Jos se yleistaso on noussu ja noi sarjat liikkuu paremmin, ku ennen, kyllä se maksimikin sieltä fressinä nousee.
Penkissä kolme treeniä viikkoon. Ainakin yks treeni kämmenen kapeemmalla. Yks sarja 3-5 toistoo ja kaks 8-10. Kaikissa 2-3 toistoo varaa. Joka neljäs viikko kevyemmin. Missä kohtaa liikerataa on se jumipaikka penkissä? Entäs vedossa?
Oli kyllä aika hitaan ja raskaan tuntusta ton koko veto-ohjelman ajan. :D
Jep! Ei ollut tarkoitus siis epäillä yhtään sinun ammattitaitoa, mitä oon ymmärtänyt niin oot ihan ykkösvalmentajia suomessa voimajutuissa.No... 35v valmennuskokemuksella mm-tasolle asti "meinaan". Ei se sarjatiukkuus oo se merkittävä kehittävä seikka. Tehontuoton opettelu esimerkiksi on. Keskity nostaan joka toisto maksimiteholla ja se rir2-3 tuntuu taatusti riittävän tiukalta sarjalta. Väkisin väännetty nousujohteisuus vie tasanteille.
Penkissä sulla on se alaosa ongelmana selkeesti. Tuskin teet stopeilla treenejä? Jatkossa vähintään kaks treeniä viikossa stopilla ja/tai parin sekan leijustopilla eli selkee stoppi sentin päässä rinnasta.
Vedon ongelma on etureisissä suurella todennäköisyydellä, mutta vahva epäilys huonoon tekniikkaan myös. Nää pitäs kuitenkin nähdä ja testailla.
Tuntui vaan omassa päässä niin kevyelle kaiken sen jälkeen mitä oon kokeillut penkissä. Jep, laitetaampas testiin!No tekemään vaan. Sit sen näkee, ku homma etenee. Prosentteja en oo ite käyttäny valmennuksessa yli 20 vuoteen, kun ne ei oo kovin tarkkoja.

Vielä oisin varmistanut että teenkö noi pidemmätkin sarjat stopilla? Eka treeni takana, tein kaikki kolme sarjaa stopilla. Oli aika rajun tuntusia noi kympit. Laskin suunnilleen 10% poikkeen noista stoppipenkeistä versus normipenkki ja tuntu sopivalle. Maastavedossa 5cm korokkeelta laskin 20% poikkeen versus normi maastaveto ja se tuntui kyllä aivan liian isolle pudotukselle. Jokin 10% siinäkin voisi olla sopiva.No tekemään vaan. Sit sen näkee, ku homma etenee. Prosentteja en oo ite käyttäny valmennuksessa yli 20 vuoteen, kun ne ei oo kovin tarkkoja.
Jep! Kiitos!Joo kaikki stopilla ja selän kaari pitäen. Siirtovaikutusta maksimiin haetaan aina. Kunhan sarjavaraa löytyy, homma etenee. Väkisin ei saa, ku kusipäitä tenavia.