Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka alas painot on pystypunneruksessa hyvä laskea? Tällä hetkellä menee siihen hieman alle 90 asteen kulmaan, mutta pitäiskö vetää vielä alaspäin?
Millaisia sarjoja kannattaisi tehdä pohkeille, jos vaikka prässissä tekisi niitä ohjelman jälkeen? Riittääkö kerta vai kaksi viikkoon? Tarkoitus olisi lähinnä saada läski väistymään ja lihasta tilalle :D
Toinen vielä, että onko mitään eroa esim. rintaan kohdistuvilla laitteilla, missä pistetään levypainoit sivuille tai niillä missä on sivulla on ne kaikki painot jo ja pistetään vain tappi paljon halutaan painoja (mitä sanaa ny tässä haenkaan)
Kolmijakoisella aloitin taas intin jälkeen treenaamaan, muuten hyvältä tuntuu ohjelma, mutta kyljet jäävät mielestäni liian vähälle. Tarvitsevatko kyljet suoraa rasitusta(oman/omat liikkeet)? Intissä se vähä, mitä tuli treenailtua vedin golden sixiä, jossa myös kyljet jäi vähälle rasitukselle. Tavoittelen lähinnä rantakuntoa ja hyvää yleistä lihaskuntoa.
Kyljille omat liikkeet vai not?
Tässä olis suunnittelemani 1-jakoinen ohjelma, täältä keskusteluista olen lukenut vinkkejä ja napannut pohjan johon pieniä hienosäätöjä tehty. 

niin aattelin kysyä et paljon teil menee palkkarissa protskuja ja hiilareita ja sit vielä et mikä tärkeys on hiilareilla treenauksessa ku harvemmin niistä kuulee ku aina puhutaan vaan protskuista
Sarjoja pohkeille kannattaa tehä mun mielestä aika paljon. Ihan jo siksikin, että pohjesarjojen välillä ei ainakaan mun tartte kauheen kauaa levätä, joten aikaakaan ei kauaa mene. Toistoja ei mun mielestä kannata tehdä mitään satoja per sarja, kuten jotkut tekee, vaan toistomäärien kannattais olla about 8–20. Enimmäkseen jotain 10–14. Sarjoja neljästä kahdeksaan. Painoja kannattaa käyttää myös ihan reilusti. Monesti näkee, että pohjenousuja tehdään ihan minimaalisilla painoilla. Monet myös valittaa, ku pohkeet eivät kasva. Voisko tossa olla jotain yhteyttä? Mulla on prässissä pohkeita tehdessä painoa aika lailla yhtä paljon ku ihan etureisillekin tehdessä. Smithissä (tai tangolla) tehdessä painoa on parhaimmillaan yli kyykkymaksimin.
Olen 168cm/56kg, 22v nainen. Tarkoitus olisi kesäksi tiukistella rasvaa pois lähinnä vyötäröltä ja reisistä sekä saada lihaksia näkyville.
Ruokavalio mietityttää, ryhdynkö dieetille vaiko plussakaloreille? Vhh taustaa löytyy, mutta pelkään että tehot salilla ei riitä.
Käyn salilla 3-4krt viikossa ja sen päälle 1-3krt viikossa kevyttä aerobista.
Kuinka paljon sinkkiä kannattaisi ottaa päivässä? ZMA:ta käytän ja siitä tulee sinkkiä se 22,2 mg. Voinko vielä lisäksi ottaa ihan sinkkiä pelkästään (tabetissa 15mg sinkkiä)? Eli kokonaismäärä olisi jotain 37,2mg sinkkiä päivässä. Onko liikaa?
Monesti viikkoon? Teen tällä hetkellä starting strenghtiä joten olisiko 2 kertraa viikossa hyvä?