Kannattaako mun siirtyä tekemään 1-jakoista ohjelmaa teidän mielestä? Mulla on kahdesti tai kolmesti viikossa futis-treenit ja siihen päälle kaikki salitreenit. Olen nyt tehnyt viimeiset kaksi kuukautta joko 2- tai 3-jakoista ohjelmaa.
Eikös aloittelijan ole vielä aivan mahdollista kehittyäkin bulkilla 1-jakoisella? Tuntuu vain jotenkin liian vähältä se, että pääsen 2- tai 3-jakoisella kolmesti tai neljästi viikkoon salille treenaamaan. Ja 1-jakoisena ajattelin tota G6:tta, jossa kyykkyä tekisin pienemmillä toistomäärillä, koska haluan voimaa enemmän.
Ja eikös se ole aloittelijalle hyvä, että lihakset saavat treeniä usein? Itsellä on nytkin sellainen tilanne, että viime kerran treenasin rintaa, olkapäitä ja ojentajia viime lauantaina ja seuraavan kerran on mahdollisuus treenata noita lihasryhmiä ensi torstaina. :/ Eikös tässä ole vähän liian pitkä tauko? Luulen, että kehitystä tulisi 1-jakoisella, kun lepään hyvin ja syön kunnolla. Lisäravinteina omega-3, creakong, monivitamiini ja whey-80 on tällä hetkellä käytössä.
Mielipiteitä?