Edestä, takaa, sivulta, syvältä vai pinnalta? Missä vaiheessa kyykkyä?
Edestä tuntuu.. ja nousuvaiheessa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Edestä, takaa, sivulta, syvältä vai pinnalta? Missä vaiheessa kyykkyä?
Edestä tuntuu.. ja nousuvaiheessa
:D Syönkin miks ette voi antaa suoraa vastausta?
Ostan sit Mutant massii!
Eiks se ole sillai et jos tarviit prodee 150g niin voit ottaa vaik whey80 niin 60g vai?
http://www.pakkotoisto.com/aloittel...ihaksen-kasvatukseen-ja-ruokavalioesimerkkej/Kävin tänään ekaa kertaa elämässäni salilla. Oli vähän outo olo kun muilla oli lappu jossa oli treeni suunnitelmia ja itse pyörin vain kaverin perässä kun en osannut tehdä niitä liikkeitä. Voisiko joku laatia jonkun treeniohjelman minulle? Pystynkö 10 salikerran jälkeen nostamaan 60kg penkistä jos nyt nostan 50kg?
Linkin treeniohjelmiin saitkin jo ja kymmenen kiloa enemmän penkissä nostat kuule varmaan jo kahden kerran jälkeen. Aloittelijalla tulokset nousee tiettyy pisteeseen hyvinkin nopeasti ja joku kymmenen kiloa penkissä tulee ihan vahingossa.Pystynkö 10 salikerran jälkeen nostamaan 60kg penkistä jos nyt nostan 50kg?
Jep, sen takia ihmettelenkin et miten päin peetä monet tosiaan alkuvaiheessa treenaa kun penkki on monen kuukauden jälkeen joku 70kg. Monilla varmaan sen takia ku keskitytään liikaa miettimään sitä ohjelmaa vaikka alkuvaiheessa tosiaan on tärkeetä se uuden rytmin oppiminen vaikka 3 kertaa viikossa, eikä se meneekö treeni heti jonkun voimanostogurun mantrojen mukaan. Tietysti on ihmisiä jotka ei osaa tehdä mitään ilman lappua nenän edessä. Jos treenaa lihaksia tasasesti heti alussa, vaikka millä ohjelmalla, ei voi olla hukassa, oli se sitten 0,5 jakonen tai 4,7 jakonen.
Moro, oon aika hukassa näitten ohjelmien ja jakojen kanssa! Eli jos joku kehtais äkkiä väsätä jonkun ohjelman 2,3 tai 4-jakoisen, ja mikä ois paras massan kasvatukseen,mahdollisuus käydä salilla 4-5 kertaa viikossa. Toivottavasti tuli oikeesee thredii
Olen käynyt kuukauden salilla ja tulokset on ihan ok luokkaa. Vierastin aluksi kyykkyä ja mavea, mutta olen vihdoinkin älynnyt niiden tärkeyden.
Olkaa ystävällisiä ja kertokaa rehellisesti, että onko täysin säälittävää kun aloitin kyykyn (vetolevy systeemillä vai mikä lie onkaan) vain 20 kg:lla ? Niin kai se tankokin painaa jotain, mutta silti... Tein tuota 10 x 3 sarjaa.. Tänään tein sen siis ensimmäistä kertaa elämässäni ja se tuntui ihan "sopivalta". Niin miten säälittävä tää teidän mielestä on, kun tekee noin pienellä painomäärällä ? Penkkiä teen 65 kilolla, ylä ja alataljaa 60 kilolla ja muutkin on suht "hyvää" painoluokkaa aloittelijalle, mutta tosiaankin tuo kyykky ja myös mave (50kg) tuntuu aika lapsen painoilta muiden silmissä. Minulle ne siis tuntuvat sopivilta...Mutta, mutta, kertokaapas mielipiteitä.
Saliohjelma (olen myös "optimoinut" järjestyksen liikkeille)
Joo lueskelin netistä kuulostaa ihan mahdolliselta...varmaan sitten lisää venyttelyä vaan :DKuulostas vähän kireiltä lonkankoukistajilta.
Jep, sen takia ihmettelenkin et miten päin peetä monet tosiaan alkuvaiheessa treenaa kun penkki on monen kuukauden jälkeen joku 70kg. Monilla varmaan sen takia ku keskitytään liikaa miettimään sitä ohjelmaa vaikka alkuvaiheessa tosiaan on tärkeetä se uuden rytmin oppiminen vaikka 3 kertaa viikossa, eikä se meneekö treeni heti jonkun voimanostogurun mantrojen mukaan. Tietysti on ihmisiä jotka ei osaa tehdä mitään ilman lappua nenän edessä. Jos treenaa lihaksia tasasesti heti alussa, vaikka millä ohjelmalla, ei voi olla hukassa, oli se sitten 0,5 jakonen tai 4,7 jakonen.
Miten vatsaliikkeet on optimoitu treenin keskelle ennen kyykkyä, jossa vatsat ovat olennainen apulihas, ja hauisvitkutukset ennen taljoja? Muutenkin tuo on minusta selkeästi aloittelijan kyhäämä ohjelma, jossa on tehty se perinteinen moka eli tungettu samaan yksijakoiseen kaikki keksityt liikkeet, koska ei hahmoteta mikä on oikeasti tärkeää ja mikä ei ja paljonko liikkeitä yhdessä treenissä voi tehdä tehokkaasti.
Liikkeet ovat sinänsä hyviä ja paljon pahempiakin ohjelmia on nähty, mutta älä nyt ihan vielä ajattele, että olisit tosiaan tehnyt optimaalisen ohjelman tuosta vain.
Olkaa ystävällisiä ja kertokaa rehellisesti, että onko täysin säälittävää kun aloitin kyykyn (vetolevy systeemillä vai mikä lie onkaan) vain 20 kg:lla ? Niin kai se tankokin painaa jotain, mutta silti... Tein tuota 10 x 3 sarjaa.. Tänään tein sen siis ensimmäistä kertaa elämässäni ja se tuntui ihan "sopivalta". mutta tosiaankin tuo kyykky ja myös mave (50kg) tuntuu aika lapsen painoilta muiden silmissä. Minulle ne siis tuntuvat sopivilta...Mutta, mutta, kertokaapas mielipiteitä.