*nus nus* Myös etureidet saavat irrotuksessa hittiä. *nus nus* ;)
nusnus, myös epäkkäät ja iso osa muutakin yläkroppaa tekee vähintään staattista työtä! ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
*nus nus* Myös etureidet saavat irrotuksessa hittiä. *nus nus* ;)
Ajattelin käydä ostamassa painonnosto kengät, niin mitä muulta pitäisi vaatia niiltä kuin koron kantapäässä sekä kovan pohjan?
Dippipunnerrus yllätti, leuanvedon oheessa vetelin rintareeninä dippejä lisäpainoil ekaa kertaa ja seuraavana päivänä oli selässä kunnon lihaskipu. En oo selkäreeneil aikasemmin hirveesti saanut selkään tuntemuksia seuraavalle päivälle, ottaako dippi jollain tapaa selkäänkin vai sattuiko muuten vaan osumaan selkätreeni kerranki kohilleen?
Ei dippi ainakaan selkään ota
Penkkipunerruksessa työntävässä osiossa SATTUU NISKAAN AIVAN SAAATANASTI juuri tuohon epäkäslihakseen, kipu vaihtelee pistemäisyydestä sellaiseksi juovaksi, eli ei ole suinkaan laajaa tai ''säteilevää'' kipua!!
Mitenhän tälläisen lihasjumin saisi pois? Hierojalle, mars?!
Okei En jaksanut koko ketjua läpi selata joten tämä on varmaankin koko ketjun tyhmin kysymys :face: Elikkä olen aloitteleva salilla kävijä.. Eli kaikki tekevät jonkun näköistä jaksollista treeniä mutta voiko treenata joka lihasryhmää per salikäynti 4x viikossa? toivottavasti joku ymmärsi
Okei En jaksanut koko ketjua läpi selata joten tämä on varmaankin koko ketjun tyhmin kysymys :face: Elikkä olen aloitteleva salilla kävijä.. Eli kaikki tekevät jonkun näköistä jaksollista treeniä mutta voiko treenata joka lihasryhmää per salikäynti 4x viikossa? toivottavasti joku ymmärsi
1.Salilla
2.
3. Salilla
4.
5. Salilla
6.
7. Salilla
Toivottavasti ymmärrät mitä tuolla tarkoitan noina päivinä tekisin koko kropan aina läpi joka sali käynnillä
Ja mitä vat pakkotoistot tai siis miten/millon teen ne kun olen salila?
Ja mitä vat pakkotoistot tai siis miten/millon teen ne kun olen salila?
Tehdään useimmiten sarjan loppuun kun failure saavutetaan.Mikä olisi järkevä 5-jakoinen ohjelma pelkälle yläkropalle? Itsellä sääri siis murtui kuukausi takaperin ja vielä ainakin kuukauden ajan lääkärin määräämää täyslepoa jaloille. Nyt olen treenannut kädet-rinta-selkä-olkapäät-vatsa-jaolla. Miltä kuullostaa?
Okei elikkä riittää mulle että teen vain useita sarjoja? Eli pakkotoistot eivät ole välttämättömiä vielä?Pakkotoistot on toistoja joissa käytetään niin isoa kuormaa, ettei sitä itse jaksaisi nostaa. Esim. penkissä kaveri nostaa pikkasen mukana tangosta / pitää tangon liikkeessä, vaikka punnertajalta voimat kokoajan vähenee. Ei kyllä mitään alottelijan must- settiä neTehdään useimmiten sarjan loppuun kun failure saavutetaan.
Okei elikkä riittää mulle että teen vain useita sarjoja? Eli pakkotoistot eivät ole välttämättömiä vielä?