Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites istumaannousu kahvakuulalla?
Jos luit artikkelin niin siellä mainittiin muunmuassa turkish getup
Itseasiassa nuo perinteiset kiertäjäliikkeet ei ole ehkä niitä parhaimpia. Kiertäjänkalvosimen tehtävä on kuitenkin stabiloida olkapäätä liikkeissä, ja nuo harjoitteet ei kauheasti anna sen tehdä sitä tasapainotusta..
Tässä hyvä artikkeli kiertäjäkalvosinharjoitteluun liittyen(nimi hämää) http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/smart_overhead_pressing
Olet liikaa miinuksella. Lähde -300 - (-500) kalorista kulutukseesi nähden liikkeelle.Miksi en laihdu?
Eli siis 20v 113kg, harrastan kamppilulajeja, kalorilaskuri.fi mukaan syön alle kulutuksen, esim. tänään oli treenit 1h BJJ + 40min kuntosali, merkkasin ne kalorilaskuriin ja sielä sanotaan että tuolla liikunnalla saisin tänään syödä vielä 1500kcal ja en todellakaa syö tänään noin paljoa enään, jonkunverran tulee vielä iltapalasta. Oon treenannut nyt n. 3.5kk ja koko ajan olen syönyt samalla tavalla että päivän kalorit jää alle kulutuksen ja nyt viimeisen 1.5kk aikana olen treenannut vähän ylimääräistäkin. Sillon tällöin olen pitänyt ''cheatti päiviä'' jostain luin että kiihdyttää aineenvaihduntaa tjsp? Olen nyt ollut ilman alkoholiakin 1.5kk, en tupakoi, en juo kahvia. Missä siis vika? Rupes vaan ärsyttämään kun kävin vaa'alla tänään ja paino oli pudonnut viime katsomasta (pari kk sitten) hikiset 1.6kg. Tavoitepaino ois joku 90kg
-Kiitos
Kumpi on parempi lihasten kasvun ja lihasten näkyviin tulon kannalta, vähemmän toistoja ja isommat painot vai keskikokoiset painot ja n. 6-12 toistoa?
Etusivulla Kallion jalkaprässi videota... Mitenkäs siinä kun herra tekee helvetin syvälle ja huomasin että alaselkä/perse nousee kun mennään liikkeessä syvemmälle.. Hajoaako alaselkä pidemmän päälle? Itselläkin nimittäin syviä prässejä tehdessä perse nousee jonkunverran...!
Kyllä mä sanoisin, että jos paino ei putoa niin ensisijaisesti kyse on siitä, että syödään liikaa. Kaikkia ruokia ei käytetä puntarin kautta tai oma kulutus arvioidaan liian korkeaksi. Nuo aineenvaihdunnalliset syyt ja "säästöliekki" voivat joissain tapauksissa hidastuttaa painon putoamista, mutta jos +100kg hemmo väittää ettei paino tipu 1800kcal/vrk syömällä, niin vika on jossain muualla kuin aineenvaihdunnassa.Jos paino ei puota niin se tarkoittaa yksinkertaisesti sitä että aineenvaihdunta ei pelaa. Tästä voikin sitten tie haarautua moneen suuntaan, joko syöt liian vähän ja aineenvaihdunta on täten tippunut niin matalalle tasolle, että paino ei putoa. Toinen mitä vahvasti epäilen on se, että syöt liikaa, eikä paino putoa.
Moikka kaikki Pakkislaiset!
Kävin tänään Inbody mittauksessa ja järkytys oli suuri; nimittäin rasvamassa 24,7 :wtf: Oli jotain niin järkyttävää luettavaa!