Niin, eli kumpi ote vaikuttaa enemmän rintalihasten kasvuun.
Luonnollisesti se joka ottaa enemmän siihen kasvatettavaan lihakseen. Leveä ote siis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin, eli kumpi ote vaikuttaa enemmän rintalihasten kasvuun.
Toisaalta jos rintalihasta haluaa kasvattaa niin penkkiä en tekisi ollenkaan..
Mikäs tähän on syynä ? Helvetin hyvä massaliikehän se on, jolla saa oikein tehtynä aikamoisen kasvuärsykkeen rinnalle, miksi pitäis jättää kokonaan pois ?
jos on tyttö ja haluaa sixpackin, monesti ja miten kannattaa treenata vatsoja viikossa ja riittääkö että treenaa ilman painoja?
oon tehny kotona paljon vatsoja ja salilla myös painojen kanssa, mutta en tiedä kuinka usein pitäisi tehdä ja kuinka pitkiä sarjoja/toistoja?
joo rasvaa ei ole paljon, sen ei pitäs olla ongelma:D
Valitettavasti täytyy tuottaa pettymys. Sixpäk tehdään keittiössä. Eli sillä mitä syöt on huomattavasti suurempi merkitys kuin sillä miten usein treenaat niitä.

"Kakkosasialla" PÄÄSEE käymään noin kahden päivän välein ja paino on pudonnu hikiset 600 g tän kahden viikon aikana, 68 kg -> 67,4 kg, ja must tuntuu et se johtuu siitä et ns. mitään ei tuu ulos. Salilla oon käynyt 3-jakoisen ohjelman voimin käyny 3 kertaa viikossa, ja 5 pvänä oon pöyräilly spinningpyörällä aina 45 min kerta. Syömisiä oon kattonu tosi tarkasti, tässä esimerkkipvä: