Mille korkeudelle tanko lasketaan niskan taakse punnerruksessa?
Niin alas ku saat tuntumaa hyvältä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mille korkeudelle tanko lasketaan niskan taakse punnerruksessa?
.Dieetti meneillään, ja mietin millainen ohjelma olisi järkevä penkkipunnerrukseen ja kyykkyyn. Penkissä mulla ei toimi normaalit 3x6-12 sarjat, vaan tähän asti oon tehny bulkilla pyramidisarjoja jotka on toiminut hyvin. Toisaalta olisi kiva kokeilla jotain uutta, ja ajattelin venäläistä penkkiohjelmaa. Taitaa olla dieetille ihan sama varmaan sitten teenkö venäläistä vai pyramidejä? Kyykyssä en sen sijaan tee pyramidia, mutta mietin että tekisinkö siinä 3x6 vai venäläistä kyykkyohjelmaa vai tuommoista jto :n kyykkyohjelmaa, http://www.pakkotoisto.com/voimailulajit/35527-kyykkyohjelmaa/? Vai onko se kyykyssä(kin?) ihan sama mitä noista tekee?
Lisäks viel että onko normaalia että 3vko sitten nostama penkkiennätykseni ei välttämättä nousisikkaan näin 3vko jälkeen? (vaikken olisikkaan dieetillä)
Korvien tasolla on ihan ok, sit alemmas kun mennään niin alkaa rasittaa kiertäjäkalvosimia ilkeesti.
Hei mikä liike on parempi kuin niskantakaa punnerrus?
en oikein pysty tekemään NTP:tä?

Hei miten voisin maksimoida jokaisen sali treenin?
Että varmasti lihakset kasvaa ja saisivat tarpeeksi ärsytystä yms?
että varmasti jaksaa treenata enemmän:D
Öljyteollisuudessa olen töissä, siksi erikoinen työaikataulu ja pitkät työvuorot.
Aamuvuorojen jälkeen kroppa on kyllä aika pitkälti puhki ja pienen lapsen kanssa ei enää seitsemän jälkeen voi lähteä mihinkään. Lähinnä kai ajoin takaa koko kysymyksellä että kuinka paljon "hallaa" voi treenaamiselle tehdä jos on neljä päivää "vapaata" ja sitten tykittää kuudessa päivässä neljät treenit. Vai pitäisikö tehdä esim. salitreeni kolme kertaa, jotta olis välipäivä joka treenin jälkeen. Ja miten muut vuorotöissä olevat ovat treenaamisen ajoittaneet työvuorojen kanssa.
Itsehän sen kokeilemalla huomaat jaksatko. Yritä silti pitää saman lihasryhmän treenit muutoin kuin peräkkäisinä päivinä.